Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kalandozok.hu Tavaszi Tábor 2004 - Élménybeszámolók is


Antail

Recommended Posts

Igen, én is nagyon szeretném ha lenne 'estimese'... úgyhogy meg is kérnék minden KM lelkü szerepjátékost, hogy vállaljon be egy rövidebb-hoszabb mesélést, és ez iránti szándékát elöre is jelezze...

A másik dolog, hogy jó lenne ha nekiállnának (maguktól :lol: ) megszervezödni a csapatok... csakhogy elüssük az idöt tavaszig... 8) Azt se vetném meg, ha kiötölnétek valami hangulatos nevet a party-toknak... (ha egy mód van rá, kíméljetek meg a hülyeségektöl, jó... nagyon fárasztó egy hetem volt :wink: )

Calin: Gondok lehet hogy vannak, de ígérem megoldjuk öket... :twisted: :twisted: :twisted: Nemtom Con Salamander és Alkyone hogy vannak ezzel, de én a 'ritka-antitáp-KM-néha-túlzottan-is-ezért-olyankor-rá-kell-szólni' kategóriába tartozom, és ezt mindenki nyugodtan veheti fenyegetésnek... :lol: Mind az Arel pap, a bárd és a tüzvarázsló is a nehezen kijátszható kategóriába tartozik, ezért ha valaki nem játsza jól, az kegyetlenül le lesz pontozva, aki viszont tényleg jól adja a karakterét, annak meg úgyse számít ki mennyire erös/gyenge...

Link a hozzászóláshoz

Gangler! Szerintem az Összes pap kasztot nehéz kijátszani! Mert meg kell felelniük egy felsőbbrendű normának!

De tetszik a kategorizálásod van még ilyen?

A mi csapatunk meg van (szerintem eggyet érthetünk ebben): Gem Kapocs (A homoktölcsér mágus), Leviathan (igen...igen a 10 akárhányas CÉ), Bahamuth (Idegbeteg-főnix-ha-eltörik a fegyvere :arrow: na milyen a kategória), és jómagam Shalafi del Necro (a hőn imádott Tooma-pap). :twisted:

Van is nevem: Tooma ereje :lol: , na jó ez csak poén volt!, de mégis...

Link a hozzászóláshoz

Nefadar: Az eredetileg nőnemű, vagy a pillanatnyi állapotát tekintve lány?

Gangler: A mi csapatunk megvan - Shalafi, Gem, Bahamuth, Leviathan.

Lehet hogy mind erdőpillével jönnénk, a csapat név pedig: csipet-csapat.

Na jó ez csak vicc volt, de a csapatlista igazi. Ha a fentebb felsorolt egyének közül bárkinek ellenvetése van, jelezze. Majd... meglátjuk. :twisted:

Ami a csapatnevet illeti volnának ötleteim, de ehhez kellenek a többiek is. Ja és hogy ki mivel jön. (Mivel hogy játszunk persze, de...) :D

Link a hozzászóláshoz

SSSSzólval.

mindenkit megkértem, hogy ne vitatkozzunk.

Abból nekem elég volt a héten.

(pl számtechböl 5.0-s átlagra és két 100%-os vizsgára megadta a nagylelkü tanárom a 4est... :evil: )

szóval aki vitázik még mindig, az külön büntire számíthat TT-n.

Azt mondom, lincselés. A KM-ek NEM FOGNAK EZENTÚL VITÁZNI.

hanem: az van, amit a KM-ek mondanak karialkotáskor ha nem tetszik, azt PRIVÁTBAN kéretik elintézni. Egy kicsit a táp-problémáról: (ez a szöveg a vitákat hivatott ELTÖRÖLNI). Nem megyünk bele a tápolás fogalmába. Vannak erösebb kasztok és gyengébb kasztok. Megpróbáltuk úgy megcsinálni a karakteralkotást, hogy a KÖNNYEBBEN (nem könnyen) kijátszható ám mégis erös kasztokat "büntetésekkel" sújtottuk, valamint kompromisszum gyanánt IS született a -1 TSZ megoldás. Nem akartuk ugyanis elrontani a játékot. nem akartuk, csak a még elején említetteket, de beláttuk, hogy semmi komoly baj nem lehet a HIVATALOS kasztokból.

szóval: jelenleg nincs tápos kaszt, amivel lehet jönni. Vannak erösebb és gyengébb kasztok. Vita lezárva. Akinek még mindig akad problémája (nem említek senkit, remélem nincs is ilyen) az megkeresheti akármelyik KM-et, aki segíteni fog.

A modulról:

valóban kérünk csapatneveket is.

Nagyon megkönnyítené a dolgunkat, hogy ismerjék egymást a karakterek. DE ezt nem kötelezhetjük, hiszen vannak olyan emberek is, akik egyedül, vagy legalábbis nem egész csapatnyian jönnek és nem is ismernek senkit, aki leendö csapattársuk lenne. Szóval nem kötelezünk semmit, de megkérjük szépen a játékosokat, hogy azok is próbáljanak PM-ben csapatot összehozni, akiknél a fent említett dolog fönn áll.

Amint minden karaktert elküdtetek nekünk, a végleges változatot, kivéve tán az ÁLTALÁNOS felszerelést (ez a ruházat és az általános felszerelésnél leírtak. de pl. varázstárgyakat utána nem lehet venni, mindjárt írom is, hogy miért) El fogjuk mondani a kaland kezdeti helyszínét. Alkyone fog bemesélést írni, minden karakternek külön. (igen, tudjuk, hogy veszett sok meló, de ha már KM-ek vagyunk, adjuk meg a módját...)

Még a modulról:

több részes lesz, nem feltétlenül a valós idöben történö félbeszakításokkor lesz vége az egyes részeknek, bár próbáljuk ehhez is tartani magunkat.

Az elejét ALKYONE írja.

A végét GANGLER.

A köztes részt jómagam.

Lesz a kalandnak epilógusa és prológusa, valamint a kaland közben is lesz olyan rész, ahol hosszadalmas leírások lesznek. Az még nem dölt el, hogy hány órásak lesznek a játékrészek, de 18-20 órára tervezzük a modult. Legfeljebb 4 órás lesz 1-1 rész, az után MINDENKÉPP tartunk egy legalább egy órás pihenöt.

azt hiszem ennyi.

byez

Link a hozzászóláshoz

Takeda: Az időpont valószínűleg a tavaszi szünetre esik, tehát ápr. 8-13. A találkozó 4 napos lesz, akárcsak a téli. A helyszín valószínüleg a Gánt községben található Vértes vendéglő lesz.

Minden helyszinnel és idővel kapcsolatos információ közzététele gangler hatáskörébe tartozik, úgy hogy őt piszkáljátok. 8)

Link a hozzászóláshoz

Nem, az nem kavar nagy vihart. az enoszukeiek kavarnak nagy vihart :)

Szóval a helyszín valóban gánt, a vértes vendéglö.

Az idöpont valóban a tavaszi szünet, de annak is az eleje (elvileg ápr 8-11)... Szóval Takeda örömmel fogadunk a TT2 játékosai között.

(meglátjuk, Cézé és a dark zalai csapata eljön-e... Vannak-e elég bátrak...!!!??? Ezt vehetik kihívásnak is. Itt tényleg megmutathatják, mit tudnak...)

Link a hozzászóláshoz
Vándor
Ehhez a témához mostantól nem lehet hozzászólni
×
×
  • Új...