bűvdudás Közzétéve: Június 17, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 17, 2014 Én egy Indiana Jones típusú karaktert hoznék nőben... A Krad paplovagom támogatja... A skype-os összemesélés ötletét támogatom. Én úgyszintén. Csak nincs skype-om. De majd referáltok... Link a hozzászóláshoz
MagyarGergely Közzétéve: Június 18, 2014 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Üdv! Alyrról meg szemérmesen hallgatunk? Miért hallgatnánk? Bár nem értem, hogyan jön ide a kérdés, tekintve, hogy boszokánymesterekről volt szó... De akkor nézzük: Alyr koncepciója, az, hogy nekromanta és a Dartonitákkal cimborál, ráadásul sorra élőholtazik, sehol nincsen hozzásimítva a valláshoz. (azaz a karakternek egyik helyen sem jelenik meg vallási megfontolású gondolata, amely valahogy igazolná - más szereplő sem teszi meg ezt helyette) Sehol nincs megindokolva a vallás leírásában, hogy abba hogyan, hova férhetne bele Alyr. Tekintve, hogy a dartonita vallás szakadárságának különbsége a hagyományos irányzattól sem kapott nagy reflekrtorfényt, még a két irányzat között is nehéz különbséget tenni - talán csak annyi bizonyos, hogy a szakadárok elismerik AAM-et prófétának, na, ezt Alyr is teljesíti - ennél jobban azonban én nem érzem beillesztettnek a nekromanta karakterét a Dartonita vallásba. Jut eszembe: te is játszol majd, vagy csak a szokásos kötekedés megvalósítására szóltál hozzá? Link a hozzászóláshoz
Lozartan Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Közben - a KM-el egyeztetve - változott a koncepcióm: Pszi-mestert hozok. Remélem nem borítom fel ezzel mások elképzeléseit, de ilyen karaktert még eddig nem játszottam ki, igazi kihívásnak ígérkezik vele a játék. Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Sziasztok! A lehetőség szerinti egyensúly végett azt szeretném megtudakolni, hogy a kockával eldöntendő értékeket (Fp/szint, miegymás) milyen módszerrel számoljuk. Azt tervezem csinálni, hogy lépcsőzetesen felépítem a karaktert 2-5. szintig, aztán majd a helyszínen eldől, melyik "kalibert" indítom. Ezért szeretném tudni az efféle apróságokat. Valami előtörténetfélével készüljön a csapat? És annyi tudható már, hogy észak vagy dél? Link a hozzászóláshoz
Lozartan Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Sziasztok!A lehetőség szerinti egyensúly végett azt szeretném megtudakolni, hogy a kockával eldöntendő értékeket (Fp/szint, miegymás) milyen módszerrel számoljuk. Azt tervezem csinálni, hogy lépcsőzetesen felépítem a karaktert 2-5. szintig, aztán majd a helyszínen eldől, melyik "kalibert" indítom. Ezért szeretném tudni az efféle apróságokat. Valami előtörténetfélével készüljön a csapat? És annyi tudható már, hogy észak vagy dél? Nem akarok Gergely helyett okoskodni, de talán ésszerű lenne a mostani NYT szabályai szerint megalkotni a karit (kivéve tulajdonságok, amire, mint fentebb írta 135 pontot lehet osztani)... Délre szavazok (én Pyarronból jövök), de attól még persze akárhol is lehetünk. Link a hozzászóláshoz
MagyarGergely Közzétéve: Június 18, 2014 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Üdv!Nekem tökéletesen megfelel a NYT karakteralkotási szabálya. Csináljátok aszerint. Link a hozzászóláshoz
Neko Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 (szerkesztve) Kérdés a csapathoz és a KM-hez: Az én karakterem (a korábban emlegetett Indiana J. női verzióban) egy már nagyjából kész karakter (ha begépelem ma este a ceruzás részeket, akkor teljesen), amelyet a magus alapjaira építve hoztunk létre. Viszont ilyen kaszt hivatalosan nincs (még!) az ETK-ban. Ezt úgy alkottuk meg anno az akkori csapattal akikkel játszottam (Daelon, Weilon,...). Kicsit a bárd, tolvaj alapokból kiindulva, persze mágia nélkül. Tehát egy kalandor a végeredmény. Kérdés: Engeditek-e, hogy ezzel a karival boldogítsalak majd titeket? Amúgy odrai (déli) születésű. Szerkesztve ekkor: Június 18, 2014 , Neko által Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Kérdés: Engeditek-e, hogy ezzel a karival boldogítsalak majd titeket? Részemről rendben; mindenki olyan karaktert hoz, amilyet szeretne. (A KM majd szigorkodik, ha akar, az nem a mi asztalunk... ) Hiszem és vallom, hogy a jó játék egyik alapja a szívesen megformált, gonddal kialakított karakter. Remélem, hogy szót ért majd a másik titokfürkésszel... Link a hozzászóláshoz
Neko Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 (szerkesztve) Pár „kedvcsináló” infó a kalandorról: név: Indiana Jagacci /ejtsd: Jadzsakki/ becenév: Indi külső: Hosszú, fekete (valójában nagyon sötét barna) hajú, 21 évesnek látszó, izmos, karcsú nő, mozgása ruganyos, akár egy ragadozóé. Teste stramm, erős, annak ellenére, hogy ez nem látszik rajta, hiszen izomzata szálkás. Ezek a szálkás izmok azonban igen formás, látványos külsőt adnak neki, amit öröm nézni, és pláne öröm lenne megfogdosni... (már ha nem ütné le az illetéktelen tapizót egyből ). A kemény izmok ellenére, napbarnított bőre feszes, kellemes tapintású. Bár a "kecses" vonások mellett a vadság szikrája ott tükröződik mélyzöld szemében. Gyakran hord kalapot és - a nők nagy részével ellentétben - jobban kedveli a testhez simuló nadrágot (zsebes, sok csatos), mint a könnyű esésű szoknyákat (bár azt is felveszi, ha érdeke úgy kívánja). Fehér vagy fekete inget visel legtöbbször, dekoltázsát finoman hangsúlyozó bőrmellénnyel. Hosszú, fekete haját legtöbbször lófarokba kötve hordja vagy kiengedve. Mivel enyhe hipermetrópiája (távollátás) van kiskora óta /talán öröklött/, ezért olvasáshoz, vagy apró dolgok hosszabb, közeli vizsgálatához szemüveget hord, azzal mindent tökéletesen lát. Ez a „gyengesége” azonban még sosem akadályozta kalandjai során. Van egy szemet ábrázoló tetoválása a jobb vállán. Nyakában - az édesapjától kapott - míves medál lóg, míg fülében - az egyik kalandja során talált - sárkány fülbevaló. /magasság: 177 cm, súly: 65 kg, faj: ember/ látható fegyverek: 2 szablya 3 dobótőr korbács tőr vallás: dzsad panteon jellem: káosz Kalandvágyó, lelkes, mégis elővigyázatos. Már, amikor nem ragadja el a szenvedély (ez elég gyakran előfordul ) és emiatt nem válik meggondolatlanná. Szívesen ismerkedik más népekkel, kultúrákkal, lényekkel. Kíváncsi, nyílt, álmodozó, büszke, játékos természet, ám szeszélyes miként az időjárás. Érzelmei, érdekei irányítják. Sokszor szalmalángszerű fellángolásokkal reagál dolgokra. A család fontos számára. Szerkesztve ekkor: Június 18, 2014 , Neko által Link a hozzászóláshoz
Neko Közzétéve: Június 18, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 18, 2014 Remélem, hogy szót ért majd a másik titokfürkésszel... Semmi rossznak nem vagyok elrontója... Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Június 19, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 19, 2014 (szerkesztve) Asszem, kész is a modul. Vagy majdnem. Más: Nekem tökéletesen megfelel a NYT karakteralkotási szabálya.Csináljátok aszerint. Gergely, akkor a Képesség-értékeket is aszerint hozzuk össze? Talán egyszerűbb lenne, nem kéne az átváltásokkal bajmolódni... Szerkesztve ekkor: Június 19, 2014 , bűvdudás által Link a hozzászóláshoz
MagyarGergely Közzétéve: Június 19, 2014 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 19, 2014 Üdv!Igen, lehet, hogy praktikusabb lenne. Ezt nem gondoltam végig, csak rávágtam a szokásos megoldást... de logikusabb lenne a már kész rendszert használni, ha már úgyis ott vagyunk.. meg már úgyis átnéztétek a többi karakter miatt. Legyen így. Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Június 19, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 19, 2014 Sziasztok! Előre elnézést az értetlenkedésért! A Karakteralkotásban ez szerepel: Amit a karakter alapból (Kp költése nélkül) megkap: az egy Nyelvismeret (anyanyelv) Af(5), továbbá a Kultúra (saját kultúrkör) Af, illetve Helyismeret (saját lakhely) 60% képzettségeket. de ez is: Kaszttól függetlenül, minden karakter már első szinten megkapja a szintenkénti HM-et, Fp-t, és Kp-t (kiemelés tőlem), valamint a szintenkénti %-ot is (ahol ez értelemszerű). Ezt nem igazán értem. A felső idézet szerint MINDEN képzettséget (kivéve Nyelv, Kultúra és Helyismeret) nekünk kell kigazdálkodni a Tp-ből. Az alsó viszont szintenkénti Kp-ról beszél, melynek így akkor - legalábbis szerintem - nincs értelme. Legyetek már olyan jók, s tisztázzátok ezt nekem... (Magyarán: megkapjuk az induló képzettségeket, vagy nekünk kell összeállítani és megvásárolni egy tetszőlegeset a Tsz-re, fajra, egyebekre elköltött pontok után fennmaradt Tp-ből? Ha az utóbbi, egy Kp hány Tp-be kerül?) Bocs, ha nagyon zöldet kérdeztem, de nincs táborrutinom... a választ előre is köszönöm! Link a hozzászóláshoz
Hulla Közzétéve: Június 19, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 19, 2014 Nem biztos, hogy a kérdés nekem szólt, de mivel van némi közöm a karakteralkotáshoz, ezért tisztáznám a dolgot. A karakter megkapja: - a kasztjából adódó, tapasztalati szintjének megfelelő képzettségeit. - a fajából adódó képzettségeit - a Nyelvismeret (anyanyelv) Af(5), a Kultúra (saját kultúrkör) Af, illetve Helyismeret (saját lakhely) 60% képzettségeket - ezen felül a szabad KP-iból vásárolhat további képzettségeket. Az erre költhető képzettségpont pontos összege pedig: (Int tíz felettije) + (Ügy tíz felettije) + (kaszttól függő Kp-alap) + (tsz x kaszttól függő Kp/szint) (Remélem érthető volt és nem hagytam ki semmit! ) Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Június 19, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 19, 2014 Nem biztos, hogy a kérdés nekem szólt, de mivel van némi közöm a karakteralkotáshoz, ezért tisztáznám a dolgot. A kérdés "bárkinek" szólt, aki képben van, olvassa, s rá is ér segíteni. Úgyhogy köszönöm; külön jó, hogy mindjárt te vagy az a "bárki"! (Remélem érthető volt és nem hagytam ki semmit! ) Így már teljesen világos, a többi, azt hiszem, menni fog. Mégeccer köszi! Link a hozzászóláshoz
MagyarGergely Közzétéve: Június 20, 2014 Szerző Megosztás Közzétéve: Június 20, 2014 Üdv! Köszönöm a segítséget, Hulla. Magam sem írhattam volna le szebben. Akkor én már csak annyit teszek hozzá (kizárólag a KM-i tekintélyem megőrzése érdekében) hogy - "hm... csakugyan." Link a hozzászóláshoz
Neko Közzétéve: Június 25, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 25, 2014 Üdv mindenkinek! Némi egyeztetés után a KM-mel úgy döntöttem, hogy most nem a korábbi karakterem hozom erre a játékra. Új karakter terén a következőkben gondolkodom: fejvadász, bajvívó, tolvaj,... Nem tudom, ti hogy álltok karakter ügyileg... Csapat szinten akkor az eddigiek szerint lesz egy Krad paplovagunk, egy kardművész/fejvadászunk, és egy Pszi-mesterünk... (Remélem nem hagytam ki senkit... ha mégis azért bocs...) Link a hozzászóláshoz
Dekker Közzétéve: Június 29, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 29, 2014 Jobb reggelt!Én úgy gondoltam hozok egy Arel papot. Az mindenhova illeszkedik. Link a hozzászóláshoz
Neko Közzétéve: Június 29, 2014 Megosztás Közzétéve: Június 29, 2014 Üdv! Én végülis a fejvadász opció mellett döntöttem. Remélem ezzel senki számítását nem húzom keresztül. MG - küldöm a karaktert. 3 nap múlva találkozunk! Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Július 1, 2014 Megosztás Közzétéve: Július 1, 2014 Sziasztok! Én meg azt gondoltam ideírni, hogy sikerült megálmodnom: ellenjavallat híján a karakterem (tekergő Krad-paplovag) déli (államszövetségi) születésű lesz. Az évszámot közelebbről nem határozom meg; azt a kaland kívánalmai szerint be lehet majd lőni. Mindenkinek nagyon jó táborozást kívánok; töltekezzetek, lazítsatok, játsszatok fantasztikusat ()... és szombaton találkozunk! Link a hozzászóláshoz
Lozartan Közzétéve: Július 1, 2014 Megosztás Közzétéve: Július 1, 2014 Hali!Jellemtől függően nálam elég sok karakter forgolódik a fejemben, így valószínűleg kitudok választani egyet a csapathoz ami megfelel (még nem körvonalazódott le egyre). Összemesélést meg kímélendő vmely más fórumon (pl.:skype-on) egyszer összefuthatna a csapat, hogy pár dolgot leszögezzünk (de tényleg csak azért , hogy ott már csak félnapos modulra keljen koncentrálni) Modulhoz csak annyit, hogy már rég küzdöttem az életemért egy csavaros modulban (nesze semmi fogd meg jól) ( meghagyom MG-nek a teljes szabadságot). Skype konferenciabeszélgetés lesz akkor? Ki szervezi? Jelen JK csapatfelállás: Neko: fejvadász Füli: nem konkretizált Dekker: Arel-pap Bűvdudás: Krad-paplovag (déli (államszövetségi) születésű) Coryss: kardművész vagy fejvadász Lozartan: pszi-mester (déli (államszövetségi) születésű) Link a hozzászóláshoz
Füli Közzétéve: Július 1, 2014 Megosztás Közzétéve: Július 1, 2014 Hali !Hoppá elfelejtettem írni, hogy mivel jövök. ÕÕÕ a karakteremet tolvajból fogom összehozni, ha meg felel. (ha nem felelne meg akkor van másik opció is bár remélem elfogadjátok majd).A skyp hát ma ma este mivel holnap már vannak olyan emberek a csapatban akik már Gyömrő felé veszik az irányt Link a hozzászóláshoz
bűvdudás Közzétéve: Július 1, 2014 Megosztás Közzétéve: Július 1, 2014 ÕÕÕ a karakteremet tolvajból fogom összehozni, ha meg felel. (ha nem felelne meg akkor van másik opció is bár remélem elfogadjátok majd). Nekem tökéletesen megfelel, csaknem hiányoltam is a szerencsevadászt a palettáról... A Skype-pal kapcsolatban: Ha összejön, s ha valakinek van/lesz ró módja és kedve, az legyen oly jó, s írja már ki ide, hogy mire jutottatok... Én ugyanis például biztosan nem fogok tudni részt venni rajta. Előre is köszönöm! Link a hozzászóláshoz
Lozartan Közzétéve: Július 1, 2014 Megosztás Közzétéve: Július 1, 2014 Nekem is megfelel, sőt, ha tiszteletben tartja a pyarronita értékrendet, még jóban is lehetünk. Skype lehet mégse jön ma össze, mert eddig csak Füli reagált pozitívan, de lehet nem baj ez: a táborban lesz egy csomó "üresjárat" még szombat délutánig, akkor kellene összetrombitálni a csapatot vmikor. Link a hozzászóláshoz
Recommended Posts
A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!
Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.
Kalandozónév regisztrálása
Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!
Csatlakozás a KalandozókhozBejelentkezés
Már velünk kalandozol? Lépj be!
Belépés