Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

MagyarGergely
Üdv kalandozók!
A tegnapi napon (2017.09.30. szombat) sikeresen megtartották Gyöngyösön a IV. Farkasodú MAGUS versenyt. A szervezők - a Farkasodú csapata - a szokásos helyszínen és minőségben rendezte meg az idei harmadik versenyét. A rendezvény helyszíne Gyöngyös volt, a Mátra Honvéd Kaszinó, ahol a résztvevő csapatok négy helyiségben helyezkedtek el, a játékhoz ideális körülmények között. 
A rendezvényre a Farkasodú karakteralkotási rendszer szerint, a MAGUS eredeti rendszerében elkészített, előre leadott karakterekből álló csapatokkal lehetett nevezni. A versenyre 9 órától gyülekeztek a játékosok, és egy gyors KM megbeszélés, valamint megnyitó után 10 órakor kezdetét vette a játék. A IV. Farkasodú verseny kalandmodulját Miracor írta, a címe Korai öröm. A kaland Erionban, a Psz. 3700. évben játszódott, és 7. Tsz.-ű karaktereknek készült. A versenyre 6 játékos csapat, összesen 32 résztvevő érkezett.
A játék egészen 19,00-ig tartott, ezután egy rövid eredményhirdetés és az esemény zárása következett. A versenyen a kalandmesterek és a csapatok értékelőlapjai alapján a következő helyezések születtek: 
I. csapat - Kaffantó Láncvidrák;
II. csapat - Sorskovácsok
III. csapat - Anyaszomorítók. 
Legjobb szerepjátékos: Ayres. 
Legjobb KM: Wolio.
Az elért eredményekhez ezúton is gratulálunk! 
A résztvevők oklevelet kaptak, a helyezést elértek zömében MAGUS könyveket választhattak maguknak. Az első helyet elért csapat emellett egy Amundok könyvét is hazavihetett, Gulandro jóvoltából.  
A Farkasodú csapata által szervezett verseny immár komoly sorozatnak tekinthető, és valószínűleg hamarosan a következő rendezvényükre is nevezhetnek az érdeklődők. Öröm, hogy jó körülmények között, elérhető helyen megrendezett MAGUS verseny időről-időre sok MAGUS-ozónak okoz jó élményeket, izgalmas kalandokat. Köszönöm, hogy ismét ott lehettem.
Legközelebb gyere el te is!
Korai öröm 
 
Con Salamander
A verseny időpontja: 2017.10.28.
A verseny helye: Jászfényszaru, Művelődési Ház

Regisztráció: https://kalandozok.hu/erion/lk2017-2/
A jelentkezés határideje: 2017.10.08.
 
A Lumina Cornu Klubbal együttműködésben idén másodszor is lesz kalandozók napja!
 
Rendszer: MAGUS, Első Törvénykönyv és kiegészítői 
(bővebben lásd karakteralkotás)

Karakteralkotás: https://kalandozok.hu/talalkozok/lk2017-2/LK2017-2-karakteralkotas.pdf
Karaktergeneráló: https://kalandozok.hu/talalkozok/lk2017-2/LK2017-2-karaktergeneralo.xlsx

A versenymodul címe: GORVIKI SAKK 3 LÉPÉSBEN 
(by: ...)

A versenyen INGYENES a részvétel!
A helyszínén a verseny ideje alatt BÜFÉ üzemel!
Korlátozott számban éjszakai elhelyezés megoldható.

Versenybírák: egyeztetés alatt...

Díjazás:
1. Csapat Díj
2. Csapat Díj
3. Csapat Díj
Legjobb Szerepjátékos Díj (vándor díj)
Legjobb KM Díj 
Epic Fail Díj 

PROGRAMTERV:
08:30-ig – Érkezés, majd azonnali regisztráció
09:00 – Szervezői - KM és csapat eligazítás 
09:30 – Nagytermi megnyitó és rövid bevezető
10:00 – A verseny kezdete
17:00 – A verseny vége
17:15 – Szünet, zárt értékelés, technikai átállás
18:00 – Értékelés, díjkiosztás
20:00 – Vacsora igyén szerint (még csak tervben van...)

Szállást korlátlanul, ágyat korlátozott számban tudunk biztosítani
~20 kemping ágy. A fűtött Petőfi Művelődési Házban ezen felül bármelyik jelentkező megszállhat, ha hoz magával hálószerkót. (min: hálózsák, habszivacs, stb…) Ha jelentős az ott alvó, igény, akkor igyekszünk szerezni iskolai torna szőnyeget.

Támogatók: 
Jászfényszaru Város Önkormányzata
Petőfi Sándor Műv.ház és Könyvtár
Magyar Szerepjátékos Közösség
Magyar Asztali Szerepjátékos Közösség (Fb)
Masni Ajándéküzlet Jászberény (Fb)
Urbán Grafika

Várunk benneteket!

MagyarGergely
Üdv Kalandozók!
A mai napon kikerült az oldalra A dúlás végleges kronológiája címer viselő írás Magyar Gergely tollából. 
A MAGUS történelmi jellegű cikk az idén nyáron több modulírót is megmozgató dúlás eseményeivel kapcsolatos források ellentéteinek feloldását és a források áttanulmányozása után végleges változat kialakítását tűzte ki célul. A jövőben már, remélhetőleg, egyértelműbben kezelhetőek majd ennek a nagy horderejű események a részletei a modulírók, kalandmesterek és játékosok számára is. 
Jó olvasgatást, mesélést és játékot mindenkinek!
A dúlás végleges kronológiája
Silver
A hét képe
Kastély
A hét idézete
„Vérbeli kalandozó nem keresi a kalandot: a veszély úgyis megtalálja őt.” (Forrás: Gorviki vér,23)
A hét kifejezése
Kék könyvtár - Toroni (tor)
Shulur leghíresebb könyvtára. A város Dagmyr kerületében található, a Hadiakadémia szomszédságában. A karcsú tornyú épület még a kyr időkből származik, nevét a kéken derengő falakról kapta. A könyvtár teljesen független, amely – Toron berendezkedését ismerve – szinte lehetetlen. Függetlenségére állítólag maguk a boszorkányurak felügyelnek.
(Forrás: Summárium, 344/2/3; Toron, 169/2/3)
A hét cikke
Fejvadász trükkök
A hét kalandötlete
Versenyt hirdetnek egy városban, aminek a közelben él egy több mint tíz méter hosszú sárkánygyík. Aki elhozza a testét vagy a fejét, annak csengő aranyak mellett hírnév és dicsőség is a jutalma lesz. A feladat önmagában sem könnyű, a különös nehézséget pedig az adja, hogy sok kalandor jelent meg a felhívásra, így már a városból sem egyszerű kijutni élve, és egészségben.
A hét aranyköpése
JK (gúzsba kötve): - Látjátok? Így kell bejutni a várba!
Silver
A hét képe
Magányosan
A hét idézete
„Aki egy helyben áll, halott – aki mozog, élni fog!” (Forrás: Gro-Ugon farkasai,83)
A hét kifejezése
Alcarai Vadásztestvérek - Quiron Pentád (qui)
Alcara gorviki hagyományokkal rendelkező, azok módjára szervezett, túlnyomórészt orgyilkos klánjainak elnevezése. Nem csak a nyílt harcban, de – a gorviki ősökhöz híven – a zsarolásban, biztonsági pénzek szedésében is jeleskednek.
(Forrás: Vas Ideje, 302/4)
A hét cikke
A Mentálsík és lényei
A hét kalandötlete
Egy fárasztó kaland után a csapat jól megérdemelt pihenését tölti, miközben hajóval utaznak a Keleti-óceánon, egy hatalmas viharba kerülnek, ami összetöri a hajójukat. Nagy szerencséjükre őket és még néhány túlélőt, egy lakatlan szigetre sodorja az áramlat. Miközben azon tűnődnek, hogy hol vannak, és hogyan fogják túlélni a szigeten, kiderül, hogy egyáltalán nem is lakatlan ez a sziget, hanem egy kannibál törzs faluja található rajta...
A hét aranyköpése
JK: - Az a másik kettő, akit nem látok, az mit csinál?
Silver
A hét képe
Szentély
A hét idézete
„Valakinek engedni kell, és ha én nem, majd a világ fog.” (Forrás: Merész álmok, sötét titkok 2,25/4)
A hét kifejezése
Akroll Sazaddin - Dorani (dor)
Északi tollforgató, aki a Dorani Varázslótanács kérésére írt átfogó munkát a törpék népéről. Jó 300 esztendőt töltött műve elkészítésével, alaposságára jellemző, hogy e célból még Beriquelre is áthajózott. A mű olyan részletes és tökéletes lett, hogy egyből titkosították. Csupán két másolata készült, egyiket Lar-Dorba, másikat Új-Pyarronba vitték. Igaz, az Új-Pyarronba szánt soha nem érkezett meg a térkapu túlsó oldalára…
(Forrás: Summárium, 98/1/1)
A hét cikke
A képzettségek használata
A hét kalandötlete
Egy húszas éveiben alig járó nemes kisasszony keres talpra esett kalandozókat egy olyan feladatra, ahol nagyon résen kell lenniük, és nem szabad megriadniuk a törvénytelen dolgoktól sem. De vajon egy finom úrhölgy milyen törvénytelen dologra akarja rávenni a csapatot? Úgy esett, hogy a gyerekkori legjobb barátnője hozzáment egy fiatal és tettre kész nemeshez. Szerelem volt első látásra, hiszen az udvarlója kiváló bajvívó és nagy hős hírében áll. De miután összeházasodtak, a barátnőjét messzi vidékre vitte, és sokáig nem is hallott róla. Majd egyszer egy hosszú levelet küldött neki, amiben elpanaszolta, hogy rettegésben él, gyakorlatilag rabként a kastélyban. A nemes úrnak csak dísznek kellett, hogy legyen egy jó családból származó felesége, de már az élete is veszélybe került. Segítséget kér, hogy valahogy megtudják menekíteni, míg nem késő.
A hét aranyköpése
JK (a kocsisnak): - Várj meg minket! Gondolj arra, hogy minél szörnyűbb dolog történik, annál több pénzt kapsz.
MagyarGergely

Rungachys Tőre

MagyarGergely tollából, itt Hírek,

Üdv Kalandozók!
Kikerült az oldalra a Rungachys Tőre című írás, Magyar Gergely tollából. 
A régi Lavarhion magazin egyik számában megjelent cikk egy ereklye körüli vizsgálódásokat írja le egy ynevi karakter szemszögéből. 
Jó olvasást, játékot és mesélést mindenkinek!
Rungachys Tőre
Silver
A hét képe
Kedves házikó
A hét idézete
„Nem csak a kiváltságosok joga a bosszú.” (Kék éjszakák árnyai,123/2)
A hét kifejezése
A Kagjú-ház és a barbár Itekija - Enoszukei (eno)
Egyike Enoszuke leghíresebb Daimai színműveinek.
(Forrás: Enoszuke, 90/5)
A hét cikke
A tolvajok enciklopédiája
A hét kalandötlete
Az egyik JK régi jó barátjának halálhírét kapja, s meghívják a temetésre. Mikor odaér a csapat az eltávozott barát családjának kúriájába, kiderül, hogy még a teste sincs meg. Valami rejtélyes dolog történt, mert csupán néhány személyes tárgyát, egy ruhadarabot, a fegyverét és nagyon sok vért találtak, ezeket is a kúria egyik használaton kívüli szobájában. Mi történhetett? Ki ölhette meg és miért? Egy régi barát erőszakos halála nem maradhat felderítetlen...
A hét aranyköpése
KM: - Inkább ne is dobj, mert aztán még elrontod…
MagyarGergely
Üdv kalandozók!
Kikerült az oldalra egy újabb meséléstechnikával foglalkozó cikk, Magyar Gergely tollából. 
A Tapasztalati pontok, értékelés című írás elsősorban a mesélőknek és kalandmestereknek szól, és a tapasztalati pontokkal foglalkozik. Jó olvasgatást és mesélést!
Ne feledjétek, mindenki értékelhet és véleményének helye van a cikkek utáni (alul) részben. 
Tapasztalati pontok, értékelés
×