Elöbbi okfdejtés folytatása. Mesélői Bakik . A parti a sztori elején ( mert első szintűek, vagy csak nem olyan erősek ,mint a sztori szintje, szarokat dobálnak a kockával stb) jelenetenként a végsőhalál folyamatos hajszálhíján való elkerülésével bajlódnak. A mesélő neki áll őket tápolni. varázskardok ,varázstárgyak, olcsóbb képzetség, plussz varázslatok amik nem gagyik . Megy a játék a party eccer csak ledöbbenti az addig álmatlanul forgolódó Gm -et ,aki aggódik kicsit a Jkák életéért, hogy brutál megatápak és elindulnak elfoglalni a világot. És mit nekik Néhány tucat Kerenzikovos BioveresAquirSzóló. Mesélői megoldások Rossz messélő1: elveszi tőlük, mindent vissza von, az nem úgy működik ,mostantól az ellenfeleknek a fegyver értéke +100 Rossz mesélő2: A matuzsálemek fölkelnek sírjukból és Odal hajígáló össárkány élőholt beavatott démon varázslok leverik a partit Rossz mesélő3: Vazzeg egy rádomló felhőkarcoló romjai alól kimászva belefulladsz az üstökös becsapódása miatt keletkező szökőárba. Jobb mesélő : gyerekek kicsit tápak vagytok beszéljük ezt meg mer gondba vagyok. Hol van az a határ amíg tápolni kell a partit ,hogy ők is élvzzék a játékot és ne csak a mesélő élvezze ,hogy szopnak a Pc-ék. Egyáltalán mivel lehet és mi az amivel már nem szabad erősíteni a szereplőket? Ez ha belegondolunk egyáltalán nem kis probléma. Játék tipusoktól ,meséktől ,játékosoktól függ és gyakran változik ez a választó vonal. Ne engedjünk Kráni-sötét-elf-K1bajnok-fizikáladept/sámánt játsazani? De ha valakinek az a szive csücske ,hogy ő Szupermen? Nem fér bele meg túl táp szal csak csicska harcos lehet, akkor delikvensünk sirva fakad. Mi az amit lehet és meg kell tennünk ,hogy a játék mindenkinek szórakoztató legyen? Ez fontos, hiszen szórakozás kedvéért játszunk szerepjátékot. Vagy csak én foglalkozom enyire ezzel a kérdéssel? Senki nem volt még , olyan helyzetben , mint mesélő , hogy hagy valamit majd utánna kissé megbánja?