Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

sabbat

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    12
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

sabbat's Achievements

Világjáró

Világjáró (5/16)

  1. sabbat

    Árnyvadász

    Üdv mindenkinek! Ezek után rónás gyerekek kisérlete után aszem télleg egy "álcázó berendezés" kidolgozása volna a célra vezető. Leginkább Gangler (milyen kár hogy nem antitribu ) koléga fejtegetése oldja meg a szitut a nem viszem a budira című dologgal. Emlékezzünk Raynere ő se rejti sehova mert feltehetőleg akkor szaladgál velúk, amikor mindegy ki látja. Aki látja az amúgy is megizleli. Ja és ha kicsit neki áltok valakivel barátságos mérkőzést vívni észre veszitek a hosszú ruha eléggé akadájozza a mozgást (v, fussatok hosszúkabátban nyomjatok pár fekvő felülést és ráéreztek.) Rayne is ujjatlan cucba nyomja, mert a pólójába is csúnyán beleakadhatna kardocskája. Más. Megvan már az új háttérsztorija a kasztnak? Mi egy
  2. sabbat

    Árnyvadász

    Szasztok! Idéznék abból az előző hsszan írt csávóktól. Az ereklyék valaha ennek a csoportnak volt az őrizetére bízva vagy ezek az ereklyék civilizációjukból származtak és pusztán becsületük vissza szerzése érdekében keresik a világban. Ezzel magyarázható lenne , miért indulnak el kalandozni a világban. idézet vége De hát ott a klubbos gyerekek azt az opciót is írták, hogy kasztjuk célja a kalandozás. és nem kell a szokásos "elhagytamaklánommerigazhogyacsaládomkéntneveltekésegyik legfőbberényemahűségdevalamiértnemteccetadologdetovábbraisszenvtelenvilágnézetváltozásonnemátesettkillervagyok" Fejvadász elősztori . Mennek céllal, a mestereik és elődeik jóváhagyásával kalandozni. Azt hiszem ez elég kuriózum lenne Ynev fejvadászainak előtörijei között.
  3. sabbat

    Kalandmesterek fóruma

    Elöbbi okfdejtés folytatása. Mesélői Bakik . A parti a sztori elején ( mert első szintűek, vagy csak nem olyan erősek ,mint a sztori szintje, szarokat dobálnak a kockával stb) jelenetenként a végsőhalál folyamatos hajszálhíján való elkerülésével bajlódnak. A mesélő neki áll őket tápolni. varázskardok ,varázstárgyak, olcsóbb képzetség, plussz varázslatok amik nem gagyik . Megy a játék a party eccer csak ledöbbenti az addig álmatlanul forgolódó Gm -et ,aki aggódik kicsit a Jkák életéért, hogy brutál megatápak és elindulnak elfoglalni a világot. És mit nekik Néhány tucat Kerenzikovos BioveresAquirSzóló. Mesélői megoldások Rossz messélő1: elveszi tőlük, mindent vissza von, az nem úgy működik ,mostantól az ellenfeleknek a fegyver értéke +100 Rossz mesélő2: A matuzsálemek fölkelnek sírjukból és Odal hajígáló össárkány élőholt beavatott démon varázslok leverik a partit Rossz mesélő3: Vazzeg egy rádomló felhőkarcoló romjai alól kimászva belefulladsz az üstökös becsapódása miatt keletkező szökőárba. Jobb mesélő : gyerekek kicsit tápak vagytok beszéljük ezt meg mer gondba vagyok. Hol van az a határ amíg tápolni kell a partit ,hogy ők is élvzzék a játékot és ne csak a mesélő élvezze ,hogy szopnak a Pc-ék. Egyáltalán mivel lehet és mi az amivel már nem szabad erősíteni a szereplőket? Ez ha belegondolunk egyáltalán nem kis probléma. Játék tipusoktól ,meséktől ,játékosoktól függ és gyakran változik ez a választó vonal. Ne engedjünk Kráni-sötét-elf-K1bajnok-fizikáladept/sámánt játsazani? De ha valakinek az a szive csücske ,hogy ő Szupermen? Nem fér bele meg túl táp szal csak csicska harcos lehet, akkor delikvensünk sirva fakad. Mi az amit lehet és meg kell tennünk ,hogy a játék mindenkinek szórakoztató legyen? Ez fontos, hiszen szórakozás kedvéért játszunk szerepjátékot. Vagy csak én foglalkozom enyire ezzel a kérdéssel? Senki nem volt még , olyan helyzetben , mint mesélő , hogy hagy valamit majd utánna kissé megbánja?
  4. sabbat

    Kalandmesterek fóruma

    Sziasztok! Alábbiakban néhány mesélőknél előforduló bakira szeretném felhívni figyelmeteket. Képzeljünk el egy már régóta együtt játszó partit , amolyan életút hosszúságú modulban , melynek célja a világ megmentése. JK-ák már jó magas szintűek (8-9) . A sztorit első szinten kezdték , ez normális tp osztás esetén jó sok játék időt jelent. Már átverekedték magukat Yneven Északról Délre. Dungeonok tucatjait élik túl az egészséges életösztönüknek köszönhetően. A Km már vakargatja a fejét ,milyen efektekkel szinesítse a kalandot ,mert hát a modulnak még messze a vége. Ekkor jönnek a fejvadászok és lecsapnak a parti felére Ordenáré nagy fight. Nehezen de túl élik. Csak hát jön a BUG. Ezek ,hogy kerülnek oda? Magyarázat : "Valami izgalmasat akartam mesélni"
×
×
  • Új...