Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Ritter

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    35
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Ritter's Achievements

Kalandozó

Kalandozó (6/16)

  1. Szépnapot Nem rakhattam a Csapatokba, mert nem végleges. Viszont embert sem keresünk, mert négyen megvagyunk, és az ötödik helyre is van ember, csak még kért néhány napot, hogy biztosra mondja. Csak nem akartam, hogy míg töri a fejét, addig kifussunk az időből.
  2. Csapat neve eldöntetlen HT Gery Ági negyedik emberke nem tudom, melyik nevén akar futni ötödik emberkéről én személy szerint nem tudom, végülis ki, majdcsak megmondják
  3. Nemrég volt itt nálunk egy aranyos baleset. Emberke motorosversenyről hazafelé, jogsi nélkül, városban egykerekezve elütött egy rendőrt. Ilyen alapon ebben az esetben a motort kellene hibáztatni. Amúgy pedig a kiskölkök már az óvodában javában elkezdenek szerepjátszani, csak azt papásmamásnak meg hasonlónak hívják, nem RPGnek, de a lényeg ugyanaz. Ha egy doktorbácsit alakító 4 éves kölöknek van annyi esze, hogy nem keres szikét, mer' vakbélműtétet akar végrehajtani, akkor egy 17 évesnek is el kell tudni választani a játékot a valóságtól - és ha nem teszi, akkor csakis benne van a hiba. Ritter
  4. Üdv Köszönöm, szavadon foglak majd! Ha elvárjátok a teljes Ynevhűséget, én azzal nem tudok szolgálni, bár persze igyekszem. Azért remélem, a kalandom helyszínével nincs gond Ritter
  5. Üdv Na, megkaptam a szöveges értékelést. Két dolgot tanultam belőle. Az egyik, hogy a vázlatom nem sikerült túl jól. Olyan dolgokat találtak hibának, amiről tudom, hogy nem hibák. Például JK-k motivációja. Tudom, hogy igenis motiváltak, mer' mikor csapatomnak meséltem anno, hát bizony őket motiváltam erősen. Ezekszerint ez nem ment át. Na mindegy, ez legalább egy olyan dolog, amiről tudom, hogy a kidolgozott változatban jobban kell figyelni rá. A másik az Ynevhűség. Úgy tűnik, nem jó helyen néztem utána dolgoknak. Csak hát sose válogattam, mi hivatalos, mi nem; találtam dolgokat itt-ott; ami tetszett, átvettem, ami nem, azt nem, szóval az az Ynev, ahol én mesélek, a jelek szerint nem túlságosan hivatalos. Na mindegy, ez egy olyan hiba, amit a kidolgozott változatban sem fogok javítani, mer' nem tudok. Ritter
  6. "Nyilván kalandja válogatja, lehet csak ülni és aszisztálni nekik. De egy igazán izgalmas kalandhoz vezetni is kell a csapatot." Ez úgy hangzik, mintha csak így lehetne mesélni: asszisztálni vagy vezetni. Hát, én mesélőként interaktív vagyok inkább, és a játékosokkal EGYÜTT alakítom a történetet. Szóval van egy elképzelésem, elmesélem, a játékosok reagálnak valamit, és én a reakcióból fogom továbbépíteni a történetet, nem magamtól. De ez nem asszisztálás, mert a történet azért még az enyém, és bármit nem engedek meg nekik. És főleg: én határozom meg a célt is. Gyere el egyszer játszani, vázolj nekem egy történetet két mondatban és lemesélem, akkor meglátod, miről beszélek. Persze vannak korlátai ennek, néha tényleg muszáj célzásokat tenni a játékosoknak a helyes válaszokra vonatkozóan. És az is igaz, hogy ez a fajta mesélés inkább életútnál jó, és egyalkalmasaknál problémásabb. De hogy a topik témájánál maradjunk, most az van, hogy ki kéne dolgoznom ezt a modult, és bár elég régóta mesélek, versenyen még csak játékos voltam (és konkrétan attól a mesétől nem estem hasra). Szóval tartsatok nagyon műveletlennek, de azért ha elmondjátok, mégis mit vártok, azt megköszönöm. Láttam én már versenymodult, sőt, itthon elég sokat végigjátszottam, de az, hogy tudom, milyen, nem jelenti azt, hogy tudom, milyennek kellene lennie. Tehát írjam le a fővonalat, és pár sort szóljak minden szerintem lehetséges mellékvonalról? Vagy dolgozzak ki mindent, amiről el tudom képzelni, hogy szerepet kaphat a játék során? Vagy (én mondjuk ezt támogatnám) vázoljam a történetet, ugyanúgy a fővonalat, mint a lehetséges elágazásokat; és inkább a háttérre koncentráljak, tehát helyszínek és njk-k (személyiségre, célokra, ilyenekre értve, nem számadatokra)? Vagy nem adtok tippeket és majd produkálok valamit (végülis ez verseny)? Ritter
  7. Üdv Jó, azt értem, hogy egy táborra szokás kidolgozni a modult. De még sosem voltam ilyenen, szóval elképzelni nem tudom, mit tesz egy KM azért, hogy a játékosok legalább nagyjából azon a vonalon maradjanak, amit ő megpróbál lemesélni. Én pont azért nem dolgozok ki semmit - max a helyszínekről van világos képem -, mert hiába tudok egy helyzetre hat megoldást, a játékosok jó eséllyel egy hetediket próbálnak ki. Ráadásul a legjobb ötletek a mesélés közben jönnek, éppen abból, amit a játékosok egymás között beszélnek. De mindegy, ezen nem problémázok tovább, ki kell dolgozni a modult, érthető. Arra viszont kíváncsi lennék, mert elképzelni sem tudom, hogy lehet versenyeztetni a mesélőket, ha egy előre kidolgozott történetet kell mesélniük. Lehet, hogy mi csináljuk rosszul, de nálunk az a jó mesélő, aki nem próbálja a történetet ráerőltetni a játékosokra, aki mindenhez tud alkalmakodni. Ritter
  8. Aha. Hát, ilyenekben nem vagyok otthon. 10 éve nem fordult elő velem, hogy kidolgoztam volna egy kalandot, az alapötletnél ritkán gondoltam tovább (sőt, gyakran az is menet közben fogalmazódott meg bennem). Egyébként ez a több szál is problémás. Mondjuk ha a táborban is olyan játékosok fordulnak elő, mint nálunk, akkor ennyi időtartamba elég kevés mellékszálat lehet beleszőni.
  9. Üdv Én valahogy úgy képzeltem, lesz három mű, ami továbbjut, és kész. Meglepett, hogy máris van teljes rangsor. Most, hogy már kinyilvánítottátok, melyik mű kedves a szíveteknek, mit kell elrontania az első helyezettnek, hogy ne ő legyen a befutó? Vagy csak én gondolom azt, hogy az alapötlet fontosabb, mint hogy milyen szép táblázatok kerülnek a modulba? Ritter
×
×
  • Új...