"Nyilván kalandja válogatja, lehet csak ülni és aszisztálni nekik. De egy igazán izgalmas kalandhoz vezetni is kell a csapatot." Ez úgy hangzik, mintha csak így lehetne mesélni: asszisztálni vagy vezetni. Hát, én mesélőként interaktív vagyok inkább, és a játékosokkal EGYÜTT alakítom a történetet. Szóval van egy elképzelésem, elmesélem, a játékosok reagálnak valamit, és én a reakcióból fogom továbbépíteni a történetet, nem magamtól. De ez nem asszisztálás, mert a történet azért még az enyém, és bármit nem engedek meg nekik. És főleg: én határozom meg a célt is. Gyere el egyszer játszani, vázolj nekem egy történetet két mondatban és lemesélem, akkor meglátod, miről beszélek. Persze vannak korlátai ennek, néha tényleg muszáj célzásokat tenni a játékosoknak a helyes válaszokra vonatkozóan. És az is igaz, hogy ez a fajta mesélés inkább életútnál jó, és egyalkalmasaknál problémásabb. De hogy a topik témájánál maradjunk, most az van, hogy ki kéne dolgoznom ezt a modult, és bár elég régóta mesélek, versenyen még csak játékos voltam (és konkrétan attól a mesétől nem estem hasra). Szóval tartsatok nagyon műveletlennek, de azért ha elmondjátok, mégis mit vártok, azt megköszönöm. Láttam én már versenymodult, sőt, itthon elég sokat végigjátszottam, de az, hogy tudom, milyen, nem jelenti azt, hogy tudom, milyennek kellene lennie. Tehát írjam le a fővonalat, és pár sort szóljak minden szerintem lehetséges mellékvonalról? Vagy dolgozzak ki mindent, amiről el tudom képzelni, hogy szerepet kaphat a játék során? Vagy (én mondjuk ezt támogatnám) vázoljam a történetet, ugyanúgy a fővonalat, mint a lehetséges elágazásokat; és inkább a háttérre koncentráljak, tehát helyszínek és njk-k (személyiségre, célokra, ilyenekre értve, nem számadatokra)? Vagy nem adtok tippeket és majd produkálok valamit (végülis ez verseny)? Ritter