Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Antail

Főmágusok
  • Hozzászólások száma

    3.816
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Antail

  • Rang
    Administrator

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Boszorkánymester
  • Mi a kedvenc regényed?
    Tizedik
  • Ki a kedvenc íród?
    Iain M. Banks
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    Lelövöm a kannán keresztül.
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Kalandozok.hu rendezvények
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1986
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    :-)
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Zrogdavar
  • Mi a kedvenc sportod?
    Tájfutás, Súlyemelés
  • Mi a kedvenc csokid?
    Epertöltésű Tibi

Legutóbbi látogatók

4.796 adatlap megtekintés
  1. Antail

    Frissült Ynev nagytérképe

    Koszi a hibajelzeseket! Javitottam. Jo latni, hogy hasznaljatok!
  2. Antail

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    Az első három csapat már be is érkezett. Kiküldtem a számlaszámokat, a csapatkapitánynál megtaláljátok!
  3. Antail

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    A jelentkeztetési rendszer elérhető az Események menüből!
  4. Antail

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    A jelentkeztetési rendszer Szerdán este 17:00 után nyílik meg.
  5. Antail

    Mi az Előtörténet? - részlet ETK

    Ahhoz, hogy a játékot elkezdhesd, először meg kell alkotnod karakteredet, azt a személyiséget, mellyel a kalandok során gondolkozol, cselekszel, egyszóval játszol. Mielőtt belefognál a karakteralkotásba, célszerű megismerkedned Ynevvel, a lehetőségeiddel, s azután érdemes kidolgozni az előtörténetedet. Ez a te feladatod, ám elképzelhető, hogy a KM-ed beleszól majd, sőt az sem kizárt, hogy teljes egészében elkészíti számodra – ezt általában olyankor teszi, mikor valami különleges kaland mesélésébe akar kezdeni. Az előtörténet nem más, mint a karaktered életének az a része, mikor még nem játszottál vele – születésének körülményei, családja és velük való viszonya, tanulmányai, addigi életének főbb eseményei, esetleges szerelmei és persze az az esemény, ami miatt kalandozni kezdett. Segítségül lássunk egy példát, a hányatott sorsú Nichen di Alver előtörténetét: A pyarron szerinti 3671-ben született Ighir (Északi Szövetség, Dwyll Unió) városában. Apja, Wik di Alver, a városi őrség hadnagya, anyja valahonnan a Déli Barbárok földjéről származott északra. Házuk – mely Ighir főteréhez közel, a Ranil főtemplom mellett állt – nagy volt és gazdagon díszített: a család szerette a mértékletes pompát, a jólétet. A pezsgő élet, apja barátainak – a város nemesurainak – állandó jelenléte ideális légkört biztosított a kis Nich fejlődéséhez. Az öreg di Alver legnagyobb örömére korán elsajátította a fegyverforgatás alapjait: könnyedén megjósolható volt, hogy párját ritkító vívó válik majd belőle. Éles eszű, ravasz gyermeknek tartották, apja még abba is belement, hogy anyjától a – szerinte haszontalan – pszi alapjait elsajátítsa. 3692-ben kitört a Tizennegyedik Zászlóháború. Ighirt elfoglalták a toroniak, és a birodalmi ármádia harmadik seregének főhadiszállását rendezték be falai közt. Nichen apja a város ostromakor esett el, anyja a házat védelmezte utolsó leheletéig. Mindaddig titkolt mágikus tudásának és különös kardtechnikájának köszönhetően az egyszerű toroni csapatok nem bírtak vele, s már úgy látszott, hogy sikerül fiával elmenekülniük, mikor néhány ellenükre odahívott abasziszi boszorkánymester állta útjukat. A velük vívott varázspárbajban alulmaradt, fia szeme láttára halt szörnyet. Nichen di Alvert tizenegy éves korában eladták rabszolgának. Fogsága első öt évét hajósinasként töltötte egy toroni karakkán, a Bíbor Csillagon. 3697-ben, a Városállamok kalózaival vívott ütközetben a hajó elsüllyedt, s Nichen megint rabságba került. Új gazdája egy kövér és kissé hóbortos kereskedő lett az egyik tengerparti hercegségben. Nichernek más rabszolgákhoz képest könnyű dolga és kevés elfoglaltsága akadt. Szabadidejében olykor a városba is kimehetett, itt ismerkedett meg a helyi tolvajcéh tagjaival. Az ismeretségből barátság lett – a kitaszítottak összetartó barátsága -; Nichen később már gyakran kiszökött hozzájuk, s lassan elsajátította a tolvajmesterség minden csínját-bínját. Négy év telt el közben, a fiatal di Alver sok akcióban részt vett, ám amikor saját gazdáját kellett volna kirabolnia, nem vállalta. Mikor a rablás mégis megtörtént, inkább a szökést választotta, hisz tolvaj barátait sem akarta feladni. Egy évig tartó bolyongás után ért haza Ighirbe, ahol rádöbbent: szülei híján nincs keresnivalója az Unió földjén. Huszonegy éves volt ekkor. Elhatározta, hogy Erionba, a kalandozók városába megy, s ott keres magának új lehetőségeket. Az egyetlen dolog, amihez a tolvajmesterségen kívül értett, a hajózás volt, s a lehetőség, hogy beálljon városi őrség sorába, netán hajós legyen, nem vonzotta. Erionban egy darabig saját szakállára működött, örökösen bujkálva a hercegi őrség és a helyi tolvaj klánok tagjai elől. Végül fülébe jutott, hogy egy társaság az ediomadi erődségekben rejtező romvárosok felfedezésére és – Nichen szerint – kifosztására indul. Nem okozott gondot neki sem a kalandozók nyomára bukkanni, sem velük megismerkedni, így 3703 tavaszán, a Dal havában öt társával Ediomad felé vette útját… Az imént leírtak után kezdődik a voltaképpeni játék. Ekkor Nichen di Alver első szintű, tolvaj kasztú karakter. Tudja mindazt, amit egy tolvajnak tudnia illik, ám kalandozóként még tapasztalatlan. Ilyen, vagy efféle előtörténetet neked kell kitalálnod – noha nem feltétlenül szükséges, hogy ennyire bonyolult legyen. Senki sem születik huszonévesen, és a hitelesség kedvéért – még ha mindazt, amit kitaláltál, nem is mondod el társaidnak – legalább te tudd, mi minden történt veled, mielőtt kalandozni kezdtél. Egyetlen megkötés van csupán: előtörténetedet mindenképpen el kell mesélned a KM-ednek, hogy jóváhagyja! Így nem fordulhat elő, hogy később előállsz valami olyasmivel, hogy ezt vagy azt már tudod az előtörténetből kifolyólag, s ezt nem hiszik el neked. Ahhoz persze, hogy kitaláld az előtörténeted, el kell döntened, milyen karakterrel akarsz játszani, majd meg kell alkotnod azt. Az erre vonatkozó szabályokat az Első Törvénykönyv Karakteralkotás c. fejezetben találod meg. Előtörténetednek természetesen igazodnia kell karaktered személyiségéhez, hisz őt magát – s persze a játék egészét – hivatott hitelesebbé tenni. Részlet: Első Törvénykönyv (ETK), 14-15. o
  6. Antail

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    Üdv Mindenkinek! Örömmel tudatom veletek, hogy elerhetô az idei Téli Tábor kiírása: http://kalandozok.hu/talalkozok/tt2018/tt2018_kiiras.pdf Jó csapatszervezést! Üdv. Antail
  7. Egyelőre ez a közös téma szolgál az egyéb játékokhoz. Amint van konkrét extra játék, akkor nyitunk neki alfórumot, ahogy szoktuk. Addig is itt lehet ötletelni.
  8. Antail

    Csapatkereső/szervező

    Ez a téma szolgál arra, hogy sikeresen megszervezzétek a csapatotokat. A magányos fejvadászok, fel nem fedezett varázshasználók itt is felajánlhatják szolgáltatásaikat.
  9. Antail

    Általános beszélgető

    Itt mindenről lehet beszélgetni a táborral kapcsolatban.
  10. Ide fognak a táborral kapcsolatos hírek kerülni.
  11. Antail

    Filmek, csak óvatosan!!!! Lehet hogy lelőjük a poént!

    Upgrade: 2018 szerintem eddigi legjobb CP filmje. Porgos, de egyszeru tortenetvezetes, mindenfele tulsagosan mely dologtol mentesen, ami kulonosen elvezhetove teszi, mindezt mindossze nehany szereplovel. A trailert a film utan neztem meg, hogy feltoltsem ide, de lelo tul sok reszt szoval nem javaslom. A plotbol ennyit javaslok: "A brutal mugging leaves Grey Trace paralyzed in the hospital and his beloved wife dead." Ez mar adja magat egy jo kis bosszu alapu tortenetvezetesu filmhez, vagy megse? A filmben van egy-ket olyan technologiai veszelyeket bemutato resz, ami mar jelenleg is gondot okozhat, hogy ezek kozul az egyik megvalosulasan is dolgozok a mindennapjaim soran, igy a szemelyes technologiai kapcsolat keltette kerdesek miatt is erdemes volt megnezni.
  12. Üdv! A kalandozók.hu keretrendszerén nagymértékű módosításokat eszközöltem, amitől gyorsabb és megbízhatóbb lett. Amennyiben anomáliát észleltek, vagy valamelyik dekorációs elem vizuális ragály áldozatává vált, úgy kérem jelezzétek nekem. Köszi, üdv. Antail
  13. A Kalandozok.hu XVI. Nyári Tábora 2018. július 4-8. között került megrendezésre felhőtlen hangulatban, a Vértesben található Gánton. A táboraink szervezésénél mindig elkötelezett hívei voltunk a színvonal emelésének, a különböző szintű szálláshelyek iránti igény kielégítésének, így idén a Kalandozók Nyári Táborát a gánti Mary néni vendéglőjében és a vendéglőhöz tartozó szálláshelyeken rendeztük meg. A helyszín eddig is közel állt a szívünkhöz, hiszen itt kezdtük el 2003-ban a Téli Táborok szervezését is, és ugyanide tértünk vissza a 2017-es Téli Táborral is. A táborban 72 táborlakó vett részt, amely létszám a résztáborozóinkkal a tábor folyamán majdnem 80 főre bővült. A tábor során a táborlakók számtalan különböző táblás- és szerepjátékkal megismerkedhettek meg úgy, mint többek közt: Cosmic Encounter (Albruk), Eclipse Phase (Sir Thomas), Eldrich Horror (Dekker), FATE (Vassi), Gyilkosos Játék (Pancsa), Légy résen! (Gábor), Marvel Super Heroes (Daelon), MAGUS Patch (Hulla), Shadowrun (Crowstone), X-Files (Antail), Zombicide Black Plague (Shordanus) A rendezvényünk szerepjáték versenyén, 12 csapat indult, melyből 11 db 5 fős, és 1db 4 fős küzdötte végig magát az idei küldetésen. A XVI. Nyári Tábor versenymodulját Hulla készítette, amely Az Érem Másik Oldala címet kapta és a délvidéki Haddarennim városába vezette a kalandozócsapatokat. A szerepjáték verseny értékeléséhez a Kalandozok.hu értékelési rendszerét alkalmaztuk, amelyet egyedülálló módón elektronikus formában használtak mind a kalandmesterek, mind a csapatok. A technológia, amellett, hogy egy kifinomultabb értékelést tett lehetővé, értékes táboridőt spórolt mind a játékosoknak, mind a kalandmestereknek. Felonnak köszönjük, hogy idén is remek ajándékokat és okleveleket kaphattak a táborlakók! Köszönet illeti Dardit, aki egy intarziás technológiával készült MAGUS logót készített a legjobb csapat számára! Eredmények Legjobb szerepjátékos Daelon Artu Andoron Legjobb csapat Mérsékelten Optimista Brigád ψchopaták Chutzpah Ynev kvíz Tűz Táplálója Legjobb KM Bitchak Gábor, Silver A Kalandozok.hu Nyári Táborral párhuzamosan megrendezésre került az első Külső Síkok Vándorai kihelyezett Kalandozók tábor Xanner szervezésében. A résztvevők a NYT programjához igazodva az táborban játszott versenymodulon küzdhették végig magukat. Ilyen rendezvényre most először volt példa a táboraink életében. Gratulálunk a csapatnak és köszönjük a helyzetjelentéseket! Gratulálunk minden résztvevőnek és köszönjük a Kalandmester Csapat sikeres munkáját is! Üdv. Antail, Con Salamander, Felon Élménybeszámolók Versenymodul
  14. Antail

    Általános beszélgető

    Mindjart kuldok neked egyet
  15. Antail

    Általános beszélgető

    A hírekben megválaszoltam a kérdéseitek, mert másoknak is érdekes lehet: Az ételallergiákat leadtuk az étkeztetés számára, ezekkel fognak számolni az étteremben. Köszi a türelmet!
×