Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Hulla

Inkvizítorok
  • Hozzászólások száma

    2.225
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Hulla

  • Rang
    Inkvizítor
  • Születésnap 1979-01-29

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Adron pap
  • Mi a kedvenc regényed?
    D.G. - Legenda
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    A hülyeség ellen nem véd a Morális-szabály
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Kalandozok.hu NYT
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    ArsM., CoC., Earthdawn, SW, stb.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1996
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Egy soha be nem fejezett projecthez kerestem hozzám hasonló érdeklődési körrel bíró embereket.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Uwel
  • Mi a kedvenc sportod?
    Frizbi :)
  • Mi a kedvenc csokid?
    Egész mogyorós Milka
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    nincs

Legutóbbi látogatók

1.310 adatlap megtekintés
  1. Hulla

    Kérdésem van a M.A.G.U.S. szabályaival kapcsolatban!

    Az elméleti javallatok mellett, mivel pár óra múlva mesélsz, én inkább néhány konkrétummal állnék elő. Mindenekelőtt lefektetném, hogy nem ismerem a modult, illetve idő hiányában csak az első harmadát volt lehetőségem átolvasni. Másrészt, mivel a kidolgozottsága olyan amilyen, és mert jelezted, hogy majd úgyis a csapatodra szabod majd, neked kell eldöntened, hogy mit használsz fel az általam alább felvetett dolgokból. Tehát: Lady Ariane: Ő nem alakváltó és kiváltképp nem önszántából pusztít állatokat. Az alku után az első napokban még képes volt "józanul cselekedni". Mondjuk azt, hogy amíg ébren volt (és pl. volt dinamikus pajzsa???), addig képes volt ellenállni a démoni behatásnak. Ám ha nyugovóra tért, ez a védelem meggyengült és a démon átvette a teste felett az uralmat. Ennek során saját alakjának torz képmását erőltette a lány testére és megkezdte "áldásos" tevékenységét. A lány az első időkben nappal éppen saját maga után nyomozott, pontosabban a démon által megszállt alakjában ténykedő testének cselekedetei után. Mondjuk azt, hogy a nyomozáshoz felhasználta az "Angyaltól" kapott erejét. Csakhogy a démonnak pont ez volt a célja, mert így még mélyebbre rágta be magát a lány lelkébe. És mire a lány rájött, hogy valójában a saját testében lakozó gonosz után nyomoz, már elvesztette a kontrollt a sorsa/teste felett és a démon átvette felette az irányítást. Mostanra a lány tudata teljesen háttérbe szorult és a modul ideje alatt egyszerű, háttérbe szorított "utas" lett belőle a saját testében. Persze néha majd, itt-ott küzdhet a sorsa ellen. Pl. egy-egy alkalommal megmentheti a JK-k életét, valami apró tettel (figyelmeztető zaj, egy szavas pszi üzi, stb). Kérdés, hogy a játékosok ezt észre veszik-e és megkísérlik-e megmenteni (ki/fel) szabadítani a lányt. A varázsló apa tuti ezt szeretné. A varázsló elf apa: ő full balf*sznak tűnik így, hogy a lánya ténykedésére nem figyelt fel. Totál nincs összhangban a M* varázsló képével (zóna mágikus érzék, stb.) (Szerintem ez egy hiba a modulban!) Javaslom, hogy nyúlj bele a sztoriba. Mondjuk azt, hogy a varázsló épp nem tartózkodott a térségben, amikor a lány kálváriája megkezdődött. A modul szerint ez olyan 40-50 napig tartott, mely egyáltalán nem nagy idő ahhoz, hogy a varázsló apuci épp folyó ügyei okán (mágikus kutatás, politika stb-stb) ne legyen a térségben. És mire visszaért, a lánya eltűnt, a varoson eluralkodott a káosz, stb. Próbálta azonnal menteni a helyzetet! Csupán azt volt képes meggátolni, hogy a kór tovább terjedjen, ezért magához "kötözte" a védőmágiát. Ezért nem mehet pl. el és nem hívhat segítséget, mert ha elmegy, átszakad az a bizonyos gát. Ezért nem oldhatja meg ő a modult. (Egyébként kérdezem én, mi a f*szért nem oldaná meg ő a modult?) Helyhez van kötve (ilyen a rituálé) és ezért kellenek majd neki a JK Kalandozók. (HA elvállalják a dolgot.) És persze a nagy szopacs, hogy ő majd azt kéri a JK-któl: 1. Purgálják ki a démont. 2. Keressék meg és mentsék meg a lányát. No és mekkora dilemma lesz, ha rájönnek, hogy a két feladat erősen üti egymást. Merthogy ebben a felállásban a varázslónak nincs fogalma arról, hogy a rontást hozó démon épp az ő gyermekének testében lakozik, ráadásul az alku okán már a lelküket is szinte(!) eltéphetetlen szál köti össze. Bányásszanak rezet. Kiváló minőségű szenet a (törpe) kovácsok kohói számára. Vagy minőségi / speckó márványt Erion építészeinek megrendelésére. (Pl. olyan márvány, ami fluoreszkál éjszaka, sztem cool) Szerintem Erionban nem üldözi a törvény az ilyen szereket. A legtöbb szer ára úgyis olyan magas, hogy csak a törvény által nehezen elérhető kiváltságosak engedhetik meg maguknak. A pór népnek meg ott vannak az alkohol és társai. A kuzin legyen egy beképzelt vadászbuzi, aki legyőzhetetlennek érzi magát. Épp ezért ő épp az, aki a legextrémebb vadakra feni a fogát, csak most a fagyi visszanyalt! Szerintem fentebb a két központi figura szerepére használható koncepciót adtam. A kulcs pedig - nálam - a könyv lenne! Hol van a könyv? És vajon annak segítségével visszafordítható-e még a folyamat? Tuti tartalmazza a démon valódi nevét? Avval akár vissza is űzhető a varászló által? Van erre még ereje a varázslónak? Izgalmas kérdések, melyeket majd neked kell megválaszolnod... Letelt a mai másfél órás szabadidőm és reggel meló. Ennyit tudtam segíteni, remélem lett benne valami használható. Üdv, H.
  2. Hulla

    Élménybeszámolók

    Ezen témában várjuk élménybeszámolóitokat a táborról, a modulról, az étkezésről, a helyszínről és a többi programról.
  3. Hulla

    Általános beszélgető

    Nem a fenét, még van hátra kb 360 nap! (Üdv itthonról!)
  4. Hulla

    Általános beszélgető

    A Hivatalos hírek közt elérhetővé vált az utolsó hangulatkeltő elem a versenymodul kapcsán, benne fontos információkkal minden induló számára! Jó olvasgatást! Üdv, H.
  5. Hulla

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    Hangulatkeltő 2. A lemenőben lévő nap vérbe mártott sugarai különös színezetet adtak az alant elterülő vadonnak. A termetes fiatal holló szapora szárnycsapásokkal szelte a levegőt. Az ég madarai ilyentájt már mind elülnek, ám ez a dögevő fáradhatatlanul tartotta az irányt. Senki nem sejtette, hogy már több mint egy napja van úton. Senki, kivéve persze azt a magitort, akinek lelke most is a holló testében lakozott. - Az égiek összeesküdtek ellenem. Ha nincs az a félnapos ellenszél, már rég megérkeztem volna. Vagy, ha az az átokverte krónikás nem szíjaz egy kisebbfajta kódexet a lábamhoz "kivonat" helyett. Ha feleszmélek és majd összeszedem magam, lesz pár keresetlen szavam ahhoz a nyomorulthoz! Az éjfekete küldönc alig lankadó szárnycsapások közt küzdötte át magát az előtte tohonya óriásként elnyúló dombok fölött. Alant, és szerencsére a vártnál közelebb, ott szikrázott a rég áhított tó. Mint egy suta ékszerész által földre borított ezüst tócsa. A madár izgatottan tekergette nyakát, ahogy a víz menti fák közé ért. Egy egész átkozott nap óta először csupán most, ily közel a célhoz tűnt tétovának. Végül aztán egy hollótól mindenképp szokatlan módon, alig két láb magasságban körbe indult a vízpart nádas mentén. Az épp a horizont alá bukó nap szűkre fogta az idejét. Óvatoskodásra nem volt mód. A benne lakozó vendég aztán megkönnyebbülten konstatálta: megérte kockáztatni. Nyílegyenesen tartott a felé a szélben csapongó ibarai selyemkendő felé, mely mélybíbor színével tökéletesen elütött a zöldellő átokfűztől, melynek ágára ráaggatta valaki. Ez a valaki pedig - az Éjjárók felderítője - néhány szívdobbanással később egykedvűen oldotta le a faágon pihegő holló lábára szíjazott, nyestbőrbe csavart tekercset, aztán a földre szökkent és lemondóan fordított hátat a ziháló küldöncnek, mely a kimerültségtől alig tartotta magát a fűz kérges ágán. Végül az idomár távoli búcsúajándéka a mindent behálózó manahálón keresztül utolérte. Éjfekete tollai pár pillanat alatt beszürkültek. Az ágba maró éles karmok mészkőként vástak el. Éles szemére fehérlő fátyol ereszkedett. Keserves, rekedt hangot hallatott. A nap, az ő legutolsó napjának sugarai pedig még búcsúzóul megvilágították az imént sárba hulló testének gyorsan oszló tetemét, amelyben most már férgek lakmároztak. Szánalmas nyüvek, melyek alantas egyszerűségükben nem is lehettek tudatában, milyen életbevágóan fontos küldeményt repített idáig a szelek hátán az ő rothadó csemegéjük. Az Üzenet.pdf
  6. Hulla

    Hivatalos hírek a táborral kapcsolatban

    Sziasztok! Már csupán kevesebb mint tíz nap van hátra a táborig. Gábor újabb hangulatkeltő videója reméljük fokozza majd a várakozásaitokat. Mi már teljes erőbedobással készülünk! A tábor általános beszélgetőjében várjuk a gondolatokat, a film kapcsán. Üdv, Kalandmesterek
  7. Hulla

    Általános beszélgető

    STATISZTIKA NYT2018 Furán venné ki magát, ha idén elmaradna a tőlem megszokott statisztika, szóval végre elkészültem a beérkezett karakterek feldologzásával. A táborra összesen 60 játékos karakter érkezett. Mielőtt belemennénk az adatokba, az idei modul sajátságaiból kifolyólag talán Ti is kíváncsiak vagytok rá, ki mely klán zászlaja alatt kísérli meg végrehajtani a lehetetlent. Láthatóan sokakat felvillanyozott, hogy végre kráni party is indítható, így nem meglepő, hogy a Messeni fejvadászklán három csapattal képviselteti magát. Közvetlenül mögöttük a Szürkecsuklyások és Hergol ügynökei következnek két-két osztaggal. A Kard lovagrend orwellánusai, Talavra minden hájjal megkent ügyeskedői és a lelketlen toroni Láncbarátok egy-egy csapatot küldenek akcióba. A színfalak mögül pedig két, eddig méltatlanul elhanyagolt klán lép Ynev porondjára. Az enoszukei hagyományokat követő Foltos hiúz, illetve a Morgena sötét álmát elhozó Fehér holló klán. Érdekesség, hogy szinte alig van északi klán, illetve engem meglepett, hogy a toroni Ikrek és Kobrák nem képviseltetik magukat ezen a kihíváson. Az idei kiírás jelentős megkötéseket tartalmazott a JK-k hátterében, melyek majd az alábbi adatokban is erősen megmutatkoznak, szóval következzék a statisztika: Elsőként a sokak által feltehetőleg legnagyobb érdeklődésre számot tartó statisztika, vagyis hogy mi lett a választott kasztok megoszlása: 4 db harcos (6,7%) 1 db gladiátor (1,7%) 15 db fejvadász (25,0%) 0 db lovag (-) 1 db amazon (1,7%) 0 db bajvívó (-) 1 db barbár (1,7%) HARCOS főkaszt: 22 db (36,7%) 4 db tolvaj (6,7%) 7 db bárd (11,7%) SZERENCSEVADÁSZ főkaszt: 11 db (18,3%) 4 db pap (ebből 1-1 Ranagol, Tharr, Morgena és Doldzsah) (6,7%) 1 db paplovag (ez Orwella) (1,7%) 1 db szerzetes (ez Ranagol) (1,7%) PAP főkaszt: 6 db (10,0%) 2 db harcművész (3,3%) 2 db kardművész (3,3%) HARCMŰVÉSZ főkaszt: 4 db (6,7%) 4 db boszorkány (6,7%) 7 db boszorkánymester (11,7%) 0 db tűzvarázsló (-) 5 db varázsló (8,3%) 1 db sámán (1,7%) VARÁZSHASZNÁLÓ főkaszt: 17 db (28,3%) (Megjegyzendő, az idei karakteralkotás is tiltotta a többkasztúságot.) Érdekes eredmény született, de haladjunk sorban. A legtöbb - több mint minden harmadik - karakter a Harcos főkasztból került ki. Van nem egy csapat, ahol két fejvadász is felbukkan a játékos karakterek közt. Ennek köszönhetően minden negyedik játékos fejvadászként vág neki az idei kalandnak. A dobogó második fokára léphetett fel a Varázshasználó főkaszt. Rutinos versenykoncepcióból nem hiányozhat a nehéztüzérség, így idén is szinte minden csapat bevett legalább egyet közülük és most még a kasztok közt is viszonylagos egyensúly van. Meglepő módon több olyan csapattal is találkoztam, ahol lemondtak a Szerencsevadász főkaszt tagjairól, ezáltal érthető, hogy idén csak a dobogó harmadik fokára ért oda. Sosem látott mélységbe került viszont a Pap főkaszt. A játékos karaktereknek csupán tizede kerül ki közülük. Ennek tán az lehet az oka, hogy gonosz igék hirdetése kevésbé testhezálló feladat a játékosok többségének? Megszokott a Harcművész főkaszt utolsó helye, de talán most épp kevésbé vannak lemaradva a megszokottakhoz képest. Szintén érdekes megszemlélni a karakterek faji összetételét: Ember 48 - 80,0% Wier 8 - 13,3% Udvari ork 2 - 3,3% Félelf 1 - 1,7% Elf 1 - 1,7% Első látásra egy kicsit magasnak tűnik az emberi fajba tartozó karakterek száma. Nem tudom meg kell-e lepődni a sok wieren, de azt fontos tudni, hogy közülük négy egy csapaton belül találtatik. Idén minden kaszt átlagos képességeinek megfelelő értékkel lehetett karaktereket indítani, de megvolt rá a lehetőség, hogy mindenki kozmetikázza ezeket az értékeket. Ezzel mindenki élt is, sőt volt aki nem kicsit taposott oda a gázpedálnak. A legalacsonyabb képesség átlag 12,6 volt, míg a legmagasabb 17,1. A teljes mezőny átlaga 15,05 lett. Bizony volt olyan "elvetemült", aki nem szégyellt 11200Tp-t Képesség-pontba forgatni. Ami a jellemeket illeti, ott volt leginkább szembetűnő az idei rendhagyó szemléletű csapatháttér. Ennek folyományaként: Rend-Halál 27 - 45,0% Halál-Rend 11 - 18,3% Káosz 10 - 16,7% Halál 5 - 8,3% Halál-Káosz 4 - 6,7% Rend 1 - 1,7% Káosz-Halál 1 - 1,7% jellemtelen 1 - 1,7% Érdekes, de a KM-ek szempontjából örvendetes, hogy csupán a játékosoknak kevesebb mint harmada tervezi a káosz erőit szolgálni az idei játék alkalmával. Készítettem még egy elemzést az idén választott vallásokról is. Ranagol 12,5 - 20,8% Morgena 8 - 13,3% Tharr 6 - 10,0% Orwella 5 - 8,3% Szellemhit 3 - 5,0% Antoh 2 - 3,3% Darton 2 - 3,3% Doldzsah 1,5 - 2,5% Krad 1 - 1,7% Verrion H’Anthall 1 - 1,7% egyéb (a Nekroszerafizmustól a Dorani filozófián át egészen a Herpeszig) 7 Hitetlen (vagy lusta) 11 Nekem a számok alapján úgy tűnik, relatíve sokan küszködnek azzal, hogy milyen vallási meggyőződést aggassanak a mindenkori karakterükre. Végül pedig, nagyon röviden nézzük azt, hogy milyen tapasztalati szinten kívántak karaktert indítani a játékosok: 38 db 8. tsz-ű karakter - 63,3% 20 db 7. tsz-ű karakter - 33,3% 1-1 db 6. és 5. tsz-ű karakter - 1,7 -1,7% Érthető és ésszerű, hogy a játékosok nem kedvelik, ha a karaktereik tapasztalati szintje sokkal elmarad a kihozható maximumtól. Lássunk néhány extrémitást is: - top TÉ (fegyverrel): 120 - top VÉ (mindennel karlapon): 189 - top CÉ (fegyverrel): 74 (megj.: alig van távolsági specialista a karakterek közt) - top KÉ (fegyverrel): 56 - a legtöbb vagyonra költött Tp: 17000 (a második 8000) A Felszerelési tárgyak terén idén szembetűnően sok a méreg. A vártnál kicsit kevesebb a varázstárgy, bár egy-egy Láthatatlanság köpenye felbukkan itt-ott. És meglepő mód - a korábbi évekhez képest - alig van abbitacél sodronying. Hiába, no! A divatok jönnek mennek... Zárszóként pedig egy-két érdekesség a felszerelések közül. - Utazó ló (pszipajzsok (57-57) + membrán) [És ez az adott csapat minden tagjánál standard felszerelés!] - 1 heti kaja 1 főre (21 adag szárított hús, 21 adag sajt, 1 üveg pálinka, 1 tömb só, 21 adag zöldség) [Éhesen nem megyünk akcióba. Még akkor sem, ha egy ynevi hét öt napos!] - zárnyitó felszerelés (prémium) [A teleshop ajánlásával.] - Vaddisznó bőr beöntő és Koponyalékelő [Ő egy igazi party arc lehet!] - fogamzásgátló szer és mű-has [Ha az előbbi működik, az utóbbival 9 hónapig még elkerülhető a lebukás.] - Bugyogó [Amit férfi kari a nadrágjában tárol a karlapja szerint.] - Aszalt csecsemő fejek (3db) nyaklánc [A városőr kérdésére, hogy Mi ez?, majd azt feleli: "Gyermekjáték"] - Jólnevelt utazóló [Olyan, aki előre köszön és átengedi az idős néniket az úton.] - 1 tömlő víz, bogrács, fűszerek (köz.), bab, hagyma, pálinka [Két különböző csapatból jött két karakter esetében szó szerint így, mert "Kedvencem a hagymás bab!"] Őszintén remélem, hogy élveztétek ezt a kis összeállítást. Akár a táborig itt, akár majd a nagy eseményen pedig kíváncsian várom a véleményeteket, a számokban megbúvó titkos és misztikus igazságokról! Üdvözlettel, Hulla
  8. Hulla

    Általános beszélgető

    Szuper hír! Ha élelemes lennék, akkor most minden helyet lefoglalnék az ominózus játékban és aztán gátlástalan jegyüzér módjára készpénzre váltanám a helyeket.
  9. Hulla

    M.A.G.U.S. Patch

    Kérném pontosítani, hogy mely istenség papnője? (Valamely pyarroni vagy Domvik)
  10. Hulla

    M.A.G.U.S. Patch

    Ne hülyéskedj! Csapatszinten végig fogjuk tolni a dolgot veletek is. Majd jelentkezem, ha készen állok. Addigis jó lenne a papot pontosítani. Bárd ... huhh. Rendben, üdv a csapatban!
  11. Hulla

    M.A.G.U.S. Patch

    Egyrészt elég fáradt leszek már szombatra, másrészt viszont lehet csak egy év múlva lesz megint alkalmam élőben tesztelni. Ráadásul ekkora lelkesedésnek nehéz ellenállni. Szóval próbáljuk meg!
  12. Hulla

    Cosmic Encounter (péntek, 4-6 fő)

    Szuper!
  13. Hulla

    Cosmic Encounter (péntek, 4-6 fő)

    Én magam "sajnos" csütörtökön mesélek, pénteken játszom. De mivel úgyis végig nálad lesz, majd megkereslek. Esetleg szerda este??? Egyébként az este kutakodtam egy kicsit, és érdekesnek tűnik a game: Cosmic_Encounter_Cards_HUN_4.0.xlsx Cosmic Encounter.pdf
  14. Hulla

    M.A.G.U.S. Patch

    Ez bőven más lesz, mint az ETK mozaikvarázslója, szóval még külön előny, hogy nem vagy rutinos MAGUS játékos. És persze előre is köszönöm! Erre nem merek kapásból rábólintani. Első körben nézzünk körül, van-e még egyáltalán további érdeklődő. Üdv, H.
  15. Hulla

    Cosmic Encounter (péntek, 4-6 fő)

    Én is ezt kérdezném először...
×