TAO

Inkvizítorok
  • Hozzászólások száma

    4.078
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: TAO

  • Rang
    A Szent Állat [Inkvizítor]

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Kalandmester
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    "Temessétek el a holtakat. De ne túl mélyre, még bármikor szükség lehet rájuk." /Alyr Arkhon/
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    "Add át a fegyvered, itt most senki nem fog meghalni."
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Kalandozok.hu táborok, RPG.hu találkozók, ritkábban live és egyéb szerepjáték rendezvények
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    18+
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    kb. 2002-ben
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Magamtól, tán a véletlen, tán az égiek vezettek erre.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Zrogdavar
  • Mi a kedvenc sportod?
    Minden, ami mozgás
  • Mi a kedvenc csokid?
    A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű...
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Ne dobd el a cigicsikket.
  1. Bûntudat, ha elfogadod.
  2. A kötelező Ép-vesztés szabálya (ETK 83.o.) érvényben lesz a verseny alatt, vagy nem?
  3. Ó, mily váratlan, ám megtisztelő: Kihívást intézett felém egy bárd nő! Sajnos ürügyének jogos az alapja, Valóban mást mond a karakterlapja. Szomorúan viselem hibámat, Fejet hajtok a matematikának. Félve kérném a kobzost egy kis toleranciára, Nem lehet mindenkinek 18-as intelligenciája! A kihívás értelmét ugyan nem tudom, (Nekem nem is kell, csupán lefutnom) Miért gyorsasági verseny a formaság, Mikor majd' minden értéke 18, kivéve a Gyorsaság? Átverés szaga érződik a levegőben, már indítom is az Excelt: hoppá! Nem Gyorsasága egy híján 18, hanem Ügyesség lesz ez! Szöget üt a fejembe: versenyelőnyre szert tenne, Vagy még az ő 18-as sasszeme is tévedne? Vállat rántok, egy nő kérését elutasítani nem lehet, Bár rossz futó vagyok, örömmel teszek neki eleget! Ynev legszebb-legügyesebb-leg... bárdjától kikapni nem jelent rabigát, Őszinte örömmel akasztom majd nyakába a piros arany 18-as karikát! Mély tisztelettel: a "nagy kalandmodul írogató"
  4. 2 hét van a tábor előestéjéig... Azoknak, akik még nem várják eléggé, készítettünk egy kis további hangulatébresztőt, a korábban publikált hangulatkeltő videó egy alternatív audiós változatát (a képanyag változatlan). Enjoy!
  5. Jelentkezem!
  6. A KM-csapat párosítás megszületett: Falka - Antail Fényhozók - Sir Thomas First Class - Silver Happy Metal - Hulla Dark Zala - Mosquito La Familia - Messor Mizu - Frosty Pyarroni Portyázók - Magyar Gergely Rizikófaktor - BigMac Kocka Osztag - TAO Nisgh Astwell kardjai - tetra A KM-ek megkapták a csapatok kontaktjait, és felveszik velük a napokban a kapcsolatot. Amelyik csapat 1 héten belül nem kap semmilyen visszajelzést a KM-jétől a karaktereikről, kérem nekem jelezze psziben!
  7. SirTom, van már csapatkoncepciód? A játékosoknak kell készülni valamivel?
  8. Még a héten. Ha minden jól megy, talán már a holnapi nap folyamán. Utána megkezdődnek az egyéni KM-csapat egyeztetések.
  9. Nem, én személy szerint kifejezetten örülök az említett kapcsolatoknak is. A karakteralkotás nem zárta ki a nevesített történelmi személyeket, és a karakterek rangja gyakran alátámasztotta az ismeretséget.
  10. Kérésed meghallgattatott Alább egy kis statisztika. Fajok terén az ember az alap, mint minden táborban... Másodikként, jelentős lemaradással követi a félelf, ami nem meglepetés. Idén meglehetősen kevés a törpe, azonban nem egy khál is színesíti a palettát (van olyan csapat, ahol 2 db khál fejvadász is van!), és megjelent Pyarron falain egy elég érdekes elf is. Kasztokat tekintve rendkívül népszerű a varázsló, a kardművész és a fejvadász - minden csapatban legalább egy szerepel ezek közül! Van ahol 3 is. Boszorkánymester és boszorkány idén - a modul helyszínét tekintve érthető okokból - alig akadt. Egyáltalán nem volt harcművész kasztú karakter (naná, ki akar harcművész lenni, amikor a kardművész sokkal táposabb?). Az igazi egzotikumok listáját idén egy tűzvarázsló és egy sirenari erdőjáró vezeti - utóbbival még van egy kis beszédünk. A tapasztalati szintek - a karakteralkotási rendszerhez képest - egész alacsonynak mondhatók, 10. és 15. között mozognak, holott kihozható lett volna 16. és 17. tapasztalati szint is bizonyos kasztokból. Úgy tűnik, fontos volt a felszerelés és a képességek tápolása is. Amit alá is támaszt a felszerelések kevés-színűsége: Mély tarisznyák száma: 15 (tehát átlagosan csapatonként több, mint 1 Mély tarisznya van!) Igazság amulettje: 7 Sebezhetetlenség itala: 2 Szerencse amulett: 5 Repülő szőnyeg: 1 Rúnakardokat és gyógyitalokat nem is számoltuk, átlagosan csapatonként 5+... Drágakövek (manával töltöttek és nem-töltöttek egyaránt) rendkívül népszerűek voltak. Érdekesebb felszerelések közé tartozik a 100 db váltás fehérnemű (a játékos tudhat valamit a modulról...?), de jó pár személyes tárgyak (különböző feliratú papucsok és bögrék) is helyet kaptak. Ingatlannal 2-3 csapat is rendelkezik - mármint papíron, mert nem garantált, hogy az a terület nem lesz kráni befolyás alatt... Képességek terén is sokat bírt el a papír, de a győztes az a bárd lett, akinek MINDEN képessége 18-as lett az erején és az állóképességén kívül! (utóbbi csak 17-es szegénynek) Standard nyelvismereteken túl a legnépszerűbb a kráni nyelv volt. A P. sz. 3670-es években jól mehetett a kráni nyelvtanároknak... Kapcsolatok: a JK-k kb 80-90%-a rendelkezik kapcsolatokkal, ami sokkal magasabb arány, mint amire számítottunk! A kidolgozás és a mennyiség már eléggé eltérő, van, aki csak 2-3 kapcsolatot írt be, és akadt, aki nem volt rest kidolgozni 10 kapcsolatot sem. Pár csapat nem félt igazán magas rangú, történelmi személyeket is a listára rakni, például Sonort, Ute Betant, vagy Elorandot. Ebből még várhatóak érdekességek...
  11. Mosquito több év után újra egy Vérpisti versenyt szervez. Nem hivatalos játékprogram, az alternatív játékprogramok között szerepel, tetszőlegesen beilleszthető időpontban. Időpontot, helyszínt Mosquito fogja kijelölni, és minden kérdésre is ő fog válaszolni EBBEN A FÓRUMTÉMÁBAN. Aki nem tudná, mi ez: az eszméletlen tápolások mesterei fék nélkül szabadon engedhetik, és kipróbálhatják magukat egy arénában, először szörnyek, majd egymás ellen... "Szerepjáték? Hangulat? Az mi? Dobok TÉ-t, de előbb kérem a Tp-t a sárkányért!" Karakteralkotás csatolva, további részletek Mosquitotól. Vér Pisti Karakteralkotás.pdf
  12. Sziasztok, A Mizu nevű csapat kivételével minden csapattól megérkezett alapvetően minden anyag: karakterek, előtörténetek, kapcsolatok, KM-preferenciák (16 perces késésektől eltekintünk ). Visszajelzést mindenkinek írtunk. A Mizu csapat KM-preferenciája - a tábortájékoztatóban leírtak szerint - automatikusan 5-ös érték lett minden KM-re, a csapat anyagának beküldését továbbra is várjuk! A KM-csapat összerendelés a következő 1-2 hétben megtörténik, amint kész van, megosztjuk fórumon veletek is. Ezek után fogják a KM-ek felvenni a kapcsolatot a csapataikkal. Addig türelmeteket kérjük, részletes választ, kérdéseket, esetleges kivetnivalókat akkor kaptok. Ha valamelyik csapattal kapcsolatban erősebb aggályunk van, azt minél hamarabb jelezni próbáljuk! Köszönjük nektek, hogy a legtöbb anyag határidőn belül beérkezett!
  13. Emlékeztető: holnap, június 4. vasárnap 23:59-kor lejár az előző hozzászólásban említett határidő! Eddig 2 csapaté érkezett meg, további 9 csapat anyagát várjuk kíváncsian!
  14. Egyébként az ETK árai átlagos minőségű cuccokra vonatkoznak, így egy alkalmi vagy életút játékban én szoktam engedni, hogy egy rosszabb/jobb minőségű vért (vagy bármilyen tárgy) olcsóbb/magasabb áron hozzáférhető legyen. Csak ugye versenyen az egyenlő esélyek és az egyszerűség miatt jobb, ha ebbe nem megyünk bele.