Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

TAO

Inkvizítorok
  • Hozzászólások száma

    4.167
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: TAO

  • Rang
    A Szent Állat [Inkvizítor]

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Kalandmester
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    "Temessétek el a holtakat. De ne túl mélyre, még bármikor szükség lehet rájuk." /Alyr Arkhon/
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    "Add át a fegyvered, itt most senki nem fog meghalni."
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Kalandozok.hu táborok, RPG.hu találkozók, ritkábban live és egyéb szerepjáték rendezvények
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    18+
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    kb. 2002-ben
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Magamtól, tán a véletlen, tán az égiek vezettek erre.
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Zrogdavar
  • Mi a kedvenc sportod?
    Minden, ami mozgás
  • Mi a kedvenc csokid?
    A kerek csokoládét, a szögletes csokoládét, a hosszú csokoládét, a rövid csokoládét, a gömbölyű...
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    Ne dobd el a cigicsikket.

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. TAO

    Élménybeszámolók

  2. TAO

    Élménybeszámolók

    Alapvetően idén is jól éreztem magam. A Chutzpah-val való játék már régi álom volt, eddig csak egy fél-Chutzpah-nak sikerült mesélnem, most már teljes létszámban sikerült elkapni őket. Nem volt csalódás, hozták a jó hangulatú, minőségi szerep- és csapatjátékot, amit vártam. Kiemelkedően rugalmasan álltak hozzá a modulhoz és a KM világképéhez, bármely KM-nek jutalomjáték számukra mesélni. (*megtörli a száját*) Kicsit sajnálom, hogy nem sikerült már az elején felpörgetnem őket, kellett egy kis idő, hogy mindannyian áthangolódjunk, de fokozatosan és szigorúan monoton nőtt az átérzés és az izgalom, a végére kiemelkedő csúcspont és kerek történet állt össze érzésem szerint. Kifejezetten egyedinek találom, hogy támadó dobás nélkül tolta végig a kráni csapat a modult, és még a végjátéknál elmaradt nagy összecsapás / heroikus harc sem csökkentette, inkább növelte a hangulatot és játék értékét. Arról nem is beszélve, hogy milyen új lehetőségeket és kombókat tanultak ők is, én is (álvarázsló + varázsló). A modulon kívül idén is próbáltam kisebb játékokban részt venni. Vassi FATE játékáért külön köszönet, rendkívül tanulságos volt számomra egy ilyen improvizációs játék részese lenni, az egyedi karakterek lehetősége pedig külön színt (és röhögést) vitt az egész történetbe. Asszem elrakom későbbre is ezt a jóhiszemű, lovaggá válni akaró trollt, aki rendszeresen ajánlja fel (regenerációs tulajdonságokkal bíró) vérét véradásra. A néhány, rövid ad-hoc társas is jól esett, és nem maradt el a szokásos gyilkosozós játék sem (igaz, a Rizikófaktor megint eltrollkodta :P). SirTom EP játékára bár lett volna lehetőségem, az időbeli csúszás miatt sajnos nem volt már rá energiám, így továbbra is egy jövőbeli cél marad. A helyszín megítélése számomra is vegyes. Az ágyak, szobák, fürdőszobák minősége tényleg a táborok történetének csúcspontját jelenti (még akkor is, ha éjszakánként Jagger feküdt mellettem és okozott többféle pszichológiai traumát), de a közösség szegregációja számomra olyan nagy hátrány, hogy annak javulásáért én személy szerint simán lejjebb adnék a minőségből. Amiatt, hogy kb. 4 helyen voltunk elszállásolva, láttam olyat, hogy néhányan táborzárón fogtak kezet és köszöntek egymásnak először. Mivel én is az egyik legtávolabbi helyen voltam elszállásolva, még úgy sem éreztem teljesen a közösség mélyében magam, hogy lehetőség szerint csak aludni jártam oda, és a Chutzpah szobájában tárolhattam néhány cuccomat. Sok emberrel nem tudtam beszélgetni, akivel egyébként szoktam, vagy szívesen tettem volna. Emiatt úgy érzem, voltak már ennél sokkal szociálisabb, közösségkovácsolóbb táboraink is. Étkezés: - A minőség szerintem teljesen korrekt volt, mi több, a megszokott menzához képest átlagon felüli. - A mennyiséggel nem voltam elégedett, de a repeta miatt ezzel ki tudok egyezni. (A repeta lehetősége egyébként nem egyenlíti ki ezt a balanszot, ugyanis azt kérni kell és várni kell.) - A felszolgálás időtartama számomra khm... lehet, hogy a korral romlik a legendás türelmem. Tudom, hogy nem a felszolgálók hibája volt (ugyanis elegen voltak, és még kedvesek is voltak!), de az, hogy 30 perces étkezésekből 60-70 perces étkezések lettek (repetával akár másfél óra), az nagyon sok. A táborban emiatt 3-5 értékes órát pazaroltunk el, amit bár sikerült elütni beszélgetésekkel, de eltölthettünk volna szerepjátékkal vagy más elfoglaltsággal is. Szerencsére a szervezők tisztában vannak ezzel, és annak ellenére is javítani akarnak ezen, hogy nem az ő hibájukról van szó. Jut eszembe, a modulról nem is írtam: Hulla megmutatta, hogy tud még jó modult írni, ha akar. A játékosok általános visszajelzései alapján átlagon felüli modult játszottunk, a szokásosnál kevesebb negatív kritika érkezett, úgyhogy gratula Hullának, és ismét köszönjük a belefektetett munkát! Köszönöm a szervezőknek is, hogy idén is megszerveztek egy nagyon jó tábort, folyamatosan fejlődésre és minőségjavulásra koncentrálva minden téren! Legyen ilyen jó téli táborunk is! u.i.: "Kapi sajnáljon meg titeket!"
  3. Remélem, összejön! Eddig még nem játszottam EP-t, mindig csak szóban hallottam róla, egyszer majdnem sikerült, de akkor meg már nagyon fáradt voltam egy éjszakába nyúló meséhez. Idén, ha rajtam múlik, nem így lesz.
  4. TAO

    Általános beszélgető

    Én Eclipse Phase-re ugranék, ha úgy alakul.
  5. TAO

    Légy résen! - társasjáték

    Én időpont nélkül jelezném érdeklődésemet, aztán majd megpróbálok valamelyik időpontra beszállni, amikor jó. Nem merem beírni magam sehova most már, mert nem tudom, hogy mikor lesz jó, és nem akarom foglalni mások elől a helyet.
  6. TAO

    Általános beszélgető

    Máshol már írtam, de... még mindig nagyon pöpec lett ez a videó. Köszi, Gábor!
  7. TAO

    Sport

    Ahogy a neve is mondja: gyorsabb. / Captain Obvious /
  8. TAO

    FATE Accelerated (2 alkalom)

    Jaggernek és nekem is jó a péntek.
  9. TAO

    FATE Accelerated (2 alkalom)

    Harmadiknak beírnám magam, ha lehet.
  10. TAO

    Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Örök vitatéma, hogy Yneven nem földi kémia van, hanem őselem alapú minden, így bármit meg lehet indokolni, és az ellenkezőjét is.
  11. TAO

    Sport

    Frizbit, kosárlabdát, sparring kesztyűt és fogvédőt hozok!
  12. Jagger

    Tatarararaaaa, My costum

  13. TAO

    KM - Bemutatkozás

    Karaktereket tekintve: teljesen mindegy. Extrémebb csapatokat is szívesen veszek, ha a sztorijuk ynevies, hihető. De egy a standard kalandozó parti is jöhet. Olyanokkal, akik szeretnek játszani, és menni akarnak a történettel. Nem erőltetve, a saját karaktereik motivációit követve, minimális out-of-game hozzászólásokkal (egy jó röhögés persze mindig belefér, de nem a játékot széttrollkodva) játszó játékosokat. Olyan játékosokkal szeretek játszani, akik csapatként dolgoznak, feldobják egymásnak a labdát (ez in-game-ben nem feltétlenül segítséget, néha kifejezetten karakterek közötti konfliktusokat takar), játszatják egymást, és színessé teszik a történetet, melynek a keretét a mesélő adja. Olyan játékosokkal szeretek játszani, akiknek egy kiemelkedő történet, egy maradandó élmény többet ér, mint az, hogy a karakterének mennyi a Támadó Értéke, vagy sikerül-e kinyírni az aquir-t (úgysem sikerül :P). Ritka, de értékelendő tulajdonság, ha valaki a karakterének halálát is jól kezeli, sőt értékeli, ha az is a történetet gazdagítja. A felsoroltak számomra sokkal fontosabbak, mint az, hogy hány éve játszanak. Nem gond, ha nem ismerik annyira a világot, vagy a szabályrendszer számait. A hozzáállás a lényeg, hogy ne azt keressék, hogy hol tehetnek keresztbe a mesélőnek, vagy egy másik játékosnak (még akkor se, ha azt meg tudják indokolni valami in-character indokkal). Gyengeségeimnek tartom: - NJK-k élő szerepjátszása, főleg ha azok különlegesek, és nagyon elütnek az én személyiségemtől (pl. egy fiatal lány) - a kötekedő, szabályokhoz ragaszkodó vagy "csak egyfajta Ynev létezik" típusú játékosok (nem megfelelő) kezelését - passzívabb csapatok esetében a hangulat folyamatos fenntartását Erősségeimnek tartom: - szigorúan logikus, következetes vezetése a történetszálaknak, minimális bakikkal (ha vannak, a JK-k általában nem veszik észre :D) - alkalmazkodás a játékosok stílusához, még akkor is, ha ez a modultól való eltérést kíván - rugalmasság a szabályokban, a játékélmény érdekében hajlandó vagyok eltérni a szabályrendszerben leírtaktól Neutrális/közepes: - egy KM-től elvárható, legalább átlagos szabály- és világismeret - improvizálásban egy erős közepest tudok hozni - időkorlátokat általában jól betartom, nem jellemző, hogy egy ciklussal korábban végeznénk, vagy egy nem tudjuk befejezni a történetet
  14. TAO

    Zombicide Black Plague társasjáték

    Engem érdekelne! (a játék nevét szerintem elírtad: Plage -> Plague)
  15. TAO

    Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Ha jól látom, semmilyen. (Nem veszed a lapot, hogy nem kéne varázslóval jönni? ) Gyanítom, hogy ez a karakterlap egy olyan korábbi verzióból lett származtatva, amelynek karakteralkotási rendszere szerint le volt tiltva a varázsló kaszt. Megkérjük Silvert, hogy oldja fel ezt most. Illetve lehet, hogy tévedek, és más az oka, de Silver mindenképp meg tudja oldani.
×