Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Gabor

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    55
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

1 Követő

Róla: Gabor

  • Rang
    Kocsmák bajnoka

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Tolvaj, Varázsló
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    Kalandozok.hu nyári tábor
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    Ars Magica
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1992
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Antail

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Itt a hajrában gyorsan leírom, hogy a lehetséges időpontok: - bármelyik nap este - úgy néztem, hogy kb 22 felé már nincs aktív program Helyszín: - létszám függvénye, a lényeg, hogy kb. körbe tudjunk ülni. Aki nem ismeri a játékot, vagy nem mert még csatlakozni eddig: - a játék pörgős, van lehetőség csatlakozni később is - minél többen vagyunk annál izgalmasabb Üdv. --Gábor
  2. Gabor

    Általános beszélgető

    Mivel a karakterlapon "rajta van", én is hozok gitárt. De csak a kezdő kategóriában számíthattok rám --Gábor
  3. "Közeleg a tél" s én is .... jelentkezek! \o
  4. Ahoy! Az idei NyT-be is hozom a "Légy résen!" party játékot! Rövid pörgős sokszereplős társasjáték, amiben nyomozni illetve fertőzni kell. A szabályok itt olvashatók: https://reflexshop.hu/custom/reflexshop/image/data/szabalyok/delta-vision-legy-resen-szabalyzat.pdf Akinek van kedve hozzá, helyezzen el egy gyertyát e hozzászólás pentagrammáján! Időponto(ka)t biztos, hogy tudunk találni rá.
  5. Gabor

    Élménybeszámolók

    Ahoy! Most nagyon rövid élménybeszámolót adok a táborról: nagyon jó volt, és én mindennel elégedett voltam. S fogadjátok szeretettel tőlem a tábor és modul összefoglalóját zenés, képes videóban. --Gábor
  6. Én is szívesen csatlakoznék a werewolf-ra! S szerintem @Kata-nak is van kedve hozzá. Másrészt bedobok a közösbe egy party játékot: a "Légy résen!"-t Rövid pörgős party társasjáték, amiben nyomozni illetve fertőzni kell. A szabályok itt olvashatók: https://reflexshop.hu/custom/reflexshop/image/data/szabalyok/delta-vision-legy-resen-szabalyzat.pdf
  7. Gabor

    Élménybeszámolók

    Marrat Arkin az egykori fejvadász az enyhet nyújtó, késő esti órában tart hazafelé, a már két éve otthonául szolgáló Roxen városában. E kései időpontban még mindig nyüzsög az apró trópusi város. Az egykori kém ezt szereti. Így kevésbé van szem előtt, az árnyékokban, a tömegben. Talán ez az egyetlen dolog, ami tetszik neki ebben a városban. Szíve vissza-vissza tér az egykor otthonául szolgáló öbölparti városba, Haddareinnimbe. Habár annak idején az egykori klánja úgy küldte őt Hatvárosba, az ott töltött idő alatt megszerette, sőt egyenesen a második szülővárosa ként gondolt rá. Öröm volt neki felidézni Mary néne főztjét. Azokat a lepényeket, tésztákat, és az ősi családi receptből készült sült hengeres húsokat. Az ételei ízletesek voltak, habár mindig bosszankodott, hogy a szakácsnője sose tudta időben elkészíteni étkeit. Tetszettek neki az öreg ács által készített ágy és berendezési tárgyak, amelyeket direkt a privát kis szobájába tervezett. Régen volt már ilyen kényelmes fekhelye, főleg ha visszagondol a korábbi küldetések színhelyeire. Noha azt is meg kell jegyezni, hogy tényleg csak alvásra használta a szobáját, mert a sok gyakorlatozás és egyéb teendők mellett másra nem is maradt ideje. Meleg szívvel emlékezett a kocsmákban töltött időkre, a jó pálinkákra és a sörökre, és még a kyr szemmel mérve is kellemes társaságra. Szerette, hogy a helyiek megtanították nekik a különleges Fekete Ragály táblás játékot (*1), mely habár nem egy kyr sakk, de ugyanolyan fantasztikus élményt nyújt az olyan stratégáknak, mint ő maga. Egyszer még az is előfordult, hogy a városba tévedő színtársulat egy próbajátékra befogadta és eljátszhatta a fantasztikus sárkánylovas karakterét, egy páncélba zárt szellem, egy öreg hadvezér, egy nagyon szőrös majom-ember, és egy kedvesen behemót troll mellett, ki lovaggá szeretett volna válni. Mosoly futott át az arcán, mintha ez lett volna az ő második sorsa (*2). Erről eszébe jutott az, amikor a barátaival, az aréna-mesterekkel beszélgettek esténként. Volt egyszer egy olyan beszélgetésük, hol a helyi kardnemesek és egyéb rangos emberek helyébe képzelve magukat, elképzelt és kitalált politikai nézeteiket ütköztették. Fenomenálisan jól érezte magát, mikor a kitalált „Atlas” klánbeli zsoldos lesokkolta monológjával Assernis hajóskapitányt, a gyógyítót, az Úr szócsövét, a Kyel főítészt, a Gyöngykeresők vezetőjét, és Gilron mesteremberét azzal, hogy a missyr valójában egy aqvir alakváltó (*3). Azt se felejtette el, midőn még ifjú betelepülőként meghívták egy “gyors” közös haddareinnimi játékra, ahol démonokkal és szörnyekkel kellett egymással csatázni égi szekereket húzva (*4). Habár arra számított, hogy hamar aludni mehet, mert másnap egy fontos protokolláris jelenése volt az arénamesterek előtt, a különleges játék elvarázsolta és majdnem hajnalhasadásig játszottak társaival. Ráadásul egy fülledt felhős késő délutáni meghívták az arénák új szabályrendszerének kipróbálására, véleményezésére, melyet örömmel elfogadott (*5). Nagyon érdekes élmény volt látni azt, hogy hova fejlődhet az arénaharc, ha ezeket a frissen bevezetni kívánt új szabályokat alkalmazzák. Kíváncsi lett, hogy milyen fogadtatása lesz majd az újító szabályoknak a nagyközönség előtt. Mindenekelőtt viszont azt élvezte a legjobban Haddareinnimben, hogy ott tartózkodása alatt, minden nap alkalma nyílt beszélgetni öt kiváló aréna idomárral, kik magukat csak Vidám Fémnek nevezték. Megismerték egymást, gyakorlatoztak, beszélgettek az aréna “szörnyeiről”, és esténként feszültséggel teli történeteket osztottak meg egymással. Mesélt nekik oly hírvivőkről, kik kifordulnak saját testükből az üzenet átadása után. Olyan távolba reptető utazási módszerről, amihez az áldozat ereje és vére kell. Veszélyesnek tűnő, de valójában ártatlan pásztorokról. Fehér palotáról és városról. Medvéről, kinek szeme vérben forog. Élő bosszúálló fegyverekről. Ősi kyr családokról, és csalárd politikai összeesküvésekről. Cserébe hallgathatta ötük történetét, a parókák elkészítésének módjáról, a fulladás szépségeiről, az ereklyék és kripták világáról, a vért izzadó falakról, az ujj roppantás régmúlt kyri szokásairól. Végül természetesen megajándékozták őt a hősszerelmes balladájának történetével, amiben az anyja szoknyája mögé bújó fiú elvette elhunyt apja előző feleségének imposztorát. Ezek az élmények biztosan végig kísérik őt a hátralévő életében. Miközben Marrat a gondolataiba mélyedve bandukolt hazafelé, észre se vette, hogy valaki követi őt az úton. Valójában fel se tűnt volna neki, hisz az árnyék már három napja a nyomában volt. Csak a kellő alkalomra várt, mely most jött el. Az árny az egykori fejvadász mögé lépett és egy villámgyors mozdulattal hatalmas ütést vitt be a veséjére. Marratnak összeesnie sem volt ideje, mert az árny hátulról elkapta és felemelte. Kezét hátra csavarva berántotta az egyik sikátorba. A fájdalom fátyla lassan múlni kezdett, s az áldozat előtt egyre élesebbé vált a környezete. Az árny szorosan fogta térdeplő helyzetében, s tőr már a torkán lejtett egy bús táncot. A sötétből egy hatalmas alak képe bontakozott ki. Termete óriási volt, léptei egy magabiztos, határozott ember közeledtét vetítették elő. A pislákoló hold megcsillant páncélján és megvilágította ruházatát. Egy famor volt. Ezzel egyidőben a szeme sarkából észrevette a jobb és a bal oldali járatból közeledő alakokat. Az egyik egy daliás magas harcos, ki kardját hanyag eleganciával a vállán átvetve közeledett lépésről-lépésre. A másik oldalon egy figyelő, kutató tekintető koldus-szerű alak topogott előre egy ostorral a kezében. Ebben a pillanatban, a tetőről egy vékony testalkatú nő ugrott le elé, vigyázva, hogy ne takarja el a mögötte közeledő toronit. - Marrat Arkin. Örülök, hogy végre megismerhetlek! - mondta nyájasan a famor. - Már régóta szeretnénk találkozni veled. Van egy elintézetlen ügyünk ... Haddareinnimből. Az egykori fejvadász felszisszen, ahogy a tőr óvatosan belevágott a nyakába. Vérrel táplálva a fémet, de el nem vágva a légcsövét, ütőerét. - Marrat, Marrat, nem voltál éppen pietorhoz méltó. Nagyon sokat kellet utánad takarítani. - Szólalt meg a jobbján lévő koldus forma az ostorral. – Ennél sokkal elővigyázatosabbnak kellett volna lenned. De mégis, hogy kaphattak el a Gyöngyök? - Nem elég, hogy elkaptak - vágott közbe a magas kardforgató a jobbján -, de el is árultál minket, KUTYA! - Tudod, egykori klán társunk, - Szólalt meg ismét a famor. - A Háromfejű nem bosszúálló. - Kezével megfogta a bal arcát eltakaró félmaszkot, és ajkait összepréselve, szinte szitokként odavette a térdeplőnek: - De mi IGEN! A famor lerántotta az arca felét takaró maszkot, s az egykori fejvadász életében utoljára egy összeéget, elolvadt arcú hússzörnyeteget látott. A tüdejéből kiálló lagossra és a nyakát átszúró hosszúkardra Ő már nem emlékezhetett. Köszönettel az inspirációért @Hulla-nak, a szervezésért @Con Salamander-nek, @Antail-nak, @Felon-nak. A fantasztikus játékért @Halla-nak, @Lóbelt-nek, @Dugó-nak, @Mormandaren-nak és @Soran-nak. A támogatásért az összes KM-nek. A további játékokért @Vassi-nak, @Shordanus-nak, @Albruk-nak. A fergeteges szerepjátékért @TAO-nak, @Weilon-nak, @Hulla-nak és @tetra-nak. Az én összeesküvő boszimnak @Kata-nak. Illetve mindenki másnak, kiket véletlenül kihagytam e kurta köszönetnyilvánításból. Öröm volt újra találkozni minden régi és új ismerősömmel! --Gábor (*1) Zombicide Black Plague (*2) FATE Accelerated (*3) Az elnök emberei by Antail (*4) Cosmic Encounter (*5) M.A.G.U.S. Patch
  8. Gabor

    Általános beszélgető

    Valószínűleg valamit félreértett. Nincs két "helyem" a táborban, de azért majd megkérdezem a skrizofén másik felem.
  9. Egyébként szívesen adom más időpontra is a játékot! Válalkozó kedvűek nyugodtan vegyenek fel új oszlopot e célból.
  10. Oké! Csak találunk majd szabad helyet és időt rá. Egy-egy kör gyors is tud lenne, szóval simán ok a ki-, beszállás körök között.
  11. Idén a "Légy résen!" társasjátékot hozom a táborba. Ez egy rövid pörgős party társasjáték, amiben nyomozni illetve fertőzni kell. A hangulatkeltő és a szabályok itt olvashatók: https://reflexshop.hu/custom/reflexshop/image/data/szabalyok/delta-vision-legy-resen-szabalyzat.pdf Játékosok száma: 6-12 Egy kör kb.: 15-30 perc Játéknapokra a szerda estét és szombatot javaslom (a szombati időpontok rugalmasan kezelendők). Összedobtam egy táblázatot a jelentkezéshez. Ide mindenki jelezheti, hogy van-e kedve jönni valamelyik időpontra. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lRh3JxnaIFdHcHkAd35iGLHEidue0RlelOLDan0xMKw/edit?usp=sharing Ha valakinek egyéb javaslata van a játékkal vagy időpontokkal kapcsolatban, azt is szívesen várom! --Gábor
  12. Gabor

    Sport

    Ez a tollaslabda és a squash (egyesek szerint a tenisz) keveréke. A főbb változás a tollashoz képest: - nagyon gyors is lehet a játék - nincs háló, helyette aktív térfél van - gyakorlatilag bárhol játszható, a szél sem akkora probléma (különböző típusú "labdák" vannak). - nincs túlragozva a játék szabályrendszere Links: - minimális szabály és ismertető: hu.wikipedia.org/wiki/Speedminton - Youtube bemutató: www.youtube.com/watch?v=jFro7dtBr88 - Egy példa rally: www.youtube.com/watch?v=HoQKCkwJo1Y
  13. Gabor

    Sport

    Én szívesen viszek speedminton-t, ha valakit érdekel.
  14. +1 A sorsom most már péntek. Vérem áldozom néktek. --Alga (Gábor)
  15. Engem is érdekelne a FATE. Ha van / lesz hely akkor szívesen csatlakoznék.
×
×
  • Új...