Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Darabolo

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    1 002
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Darabolo

  • Születésnap 1985/05/15

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Varázsló
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    Akkor a házban meghalt mindenki, kint meg 20 harcos áll? Énekelek nekik az ablakból egyet."
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    "Hülyék, soha ne váljunk szét, minden rémtörténet így kezdődik! mondta, aztán egy macska után futott
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    2000
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Pfff, olvastam
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Ranagol, Darton, Krad
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    Egyenlőre van, Székesfehérváron esetleg egy váltó KM elférne, hogy játszahassak én is
  • Mi a kedvenc sportod?
    Erős-ember (amatőr)
  • Mi a kedvenc csokid?
    A kerek, a kocka, a lyukas, a töltött.... (Gömböc Artúr után szabadon)

Legutóbbi látogatók

2 323 adatlap megtekintés

Darabolo's Achievements

Kalandozó-herceg

Kalandozó-herceg (13/16)

  1. Emberevő rénszarvasokkal?
  2. Mert nincs is ilyen. Csak a varázsló és a pap tudja használni! Jól emlékszel.
  3. Darabolo

    Dumaterem

    Köszi a segítséget, végül megoldottam és kegyelt se kellett hozzá, ha érdekel titeket később leírom az alapötletet (ha már lejátszották )
  4. Darabolo

    Dumaterem

    Kár, pedig príma ötletem támadt. No és egy kegyelt átélhet akkora sokkot, hogy megtagadja istenét? Ne adja ég, kultuszt alakítson ki maga körül?
  5. Darabolo

    Dumaterem

    Mennyire tartjátok elképzelhetőnek, hogy egy küldött elváljon istenétől és ynev földjére lépve kikiáltsa a saját királyságát, avagy saját isteni mivoltát?
  6. Mi 12. én játszunk egyet, ha gondoljátok csatlakozzatok be nézőként skypon vagy face messengeren keresztül. Ez egy közepes szintű 4-5. tsz életút játék. Megnézhettek egy varázslónőt, egy testőrnőt ( messor azaz fejvadász karakter), egy harcost, egy boszorkánymestert és egy törpe gladiátort a sivatagban kalandozni. Remélem nagykorúak vagytok, mert igencsak 18+-os pofázmányunk és játékstílusunk van
  7. Konkrétan két rohadt 5-ös erejű tűzcsóva volt... Elfogni akartam a macskát, mert valahogy úgy éreztem ő a kaland megoldása, amíg a többiek csatáztak én körökön keresztű futottam utána, a végén telekinézissél a levegőbe emeltem, hogy ne tudjon elfutni és ekkor jött a válaszcsapás. A többiek ekkora már jó messze voltak tőlem és hiába kerestek nem találtak meg 10 kör alatt.
  8. Most esett le Miért is használsz a varázslóval dinamikust? Neki folyamat szüksége lehet a pszi pontjaira, arról nem is beszélve, hogy aki átüti a statikusát annak már nem fog gondot okozni hatni rá dinamikus ide vagy oda...
  9. Vétó, lásd légzés- járás- beszéd egyszerre. Mind-mind folyamatos gyenge koncentráció... Itt a bibi a logikában. Nem kell aludni, mivel a testnek van szüksége alvásra, neki nincs. A lelke már külön létezik a fizikális testtől! Ismét ne felejtsük el, hogy "halottmozgatás bélyeg!!!". Ezt akkor is rá kell rajzolnod, ha nem halt meg a test, vagy különben az eredeti gazda fogja mozgatni. Erre van szükség ahhoz, hogy a beköltöztetett lélek átvegye a test felett a hatalmat. Ne keverjük a szezont a fazonnal. A démonnak ez spec. tulajdonsága. Te a varázsóval valami hasonlót akarsz előidézni, egy NEM erre való varázslatra. Aemon egy 5. szintű kyr varázsló volt, akit egy macskára rajzolt zóna jelen keresztül őltek meg. R.I.P. ! Béke poraira, Ranagol adjon neki elég bölcsességet... De mellékesen megjegyezném, hogy van egy még mindig élő 11. tsz-ű Mortus nevezetű varázslóm. Demonologiára és nekromanciára specializálva... Szóóóóóval azért értek egy kicsit hozzá. Nem mellékesen el vetettem vele a te általad vázolt lehetősége, mert még nekem is hard lett volna. Illetve élő karaktert akartam, aki nem fog csak úgy szomjan halni, ha nem figyelek. Ehelyett vulaghart csináltam belőle! Hidd el, sokkal menőbb Vulagharnak lenni
  10. Jéééééééééééézusom baszki.... sokkot kaptam Azért az öngyilok durva, tuti a KM helyében nem mondanám el, lehetséges e a varázslat, legyen csak öngyilok, aztán dobok egy érmét lássuk kinek áll a szerencse
  11. Akkor látod a lényeget! Mondjuk azt, hogy egy varázsló 17-es intelligenciával képes állandó finom koncentrációra ami ezt megoldja.... De szögezzünk le valamit, az a test nem az övé, a lelke és a teste nem kapcsolódik egymáshoz úgy, ahogy kellene ergo a működéssel lesznek gondok. Értem mi a problémád és mint tapasztalt varázsló felhasználó ( nem rég halt meg szegény Aemonom is ), ráadásul olyan felhasználó aki sötét karaktereket szokott hozni és szintén eljátszott ezekkel a gondolatokkal, el kell, hogy keserítselek! Egy problémát akarsz megoldani, de olyan varázslattal ami nem erre való! A halottmozgatás bélyeg nevében benne is van a lényeg! A testet a mágia fogja mozgatni, akkor is ha szomjan hall, ha éhen hal, sőt ha elvérzik akkor is, hisz a fájdalmat nem érzi, így simán bekaphat egy csatában annyi pár fp-s sebet, hogy közben ki is vérzik.... Az élőholtaknak nem ÉP-uk van, célszerűbb a struktura pontot használni, azok meg szomjan halás esetén még meg maradnak. Ergo, amíg a test képes mozogni, az izmok egyben a csont nincs törve, addig varázsló használni is tudja. A rossz hír, ha a testet szétbarmolják, a varázsló teste még mindig benne lesz és semmit se tud tenni, csupán évezredekig gondolkodni azon, hogy mégis mekkora baromságot csinált... hisz a lélekcsapda bélyeg még mindig fogja.... A km helyében az aktuális ép-hez hozzáadnék 10-et és ennyivel rendelkezik az új khm... karaktered. Ép töltés viszont nincs..... kivéve, ha ismersz egy bm-et aki elég jó fej veled, amire valljuk be elég kevés esély, meghát ismerned kellene a BM mágiát is a varázslóval ahhoz, hogy tudd ezt.
  12. Én ezt semmiképp nem így képzelem. Szerintem a test amibe a varázsló költözik, hiába él, ha a lélek idegen. Gyakorlatilag egy "fél zombi" teremtödik. Nem fog éhséget és fájdalmat se érezni. Addig megy előre amig tud, punktum. Külön figyelnie kell a napi három étkezésre és az italfogyasztásra is, ez különösen kinos tud lenni, mondjuk egy sivatagban.
  13. Ne felejtsd el, hogy ez mágia. A térkapu csak akkora tömeget enged át egyszerre, amekkorára tervezték! Ez esetben tegyük fel, ha engedélyezzük a vizet, akkor 1s/100kg kb 100 l víz
  14. Emlékeim szerint valahol céloznak rá, hogy egy tengerbe nyított kapuval seregeket lehet "elcsusztatni", mi mindenesetre úgy kezeljük, mintha csillagkapu lenne. Ott a kapu érzékeli a környezet sürüségét és ha az állandó, akkor azt a légkörként kezeli, azaz nem engedi át. Így történhetet, hogy a tenger mélyére nyiló kapú nem árasztotta el a bázist.
  15. Darabolo

    Dumaterem

    Ezúton szeretném a gyászolókat meghívni, a néhai Aemon temetésére. 96 éves korában, egy szépnek nem nevezhető élet alkonyán távozott közülünk. Rosszindulatú, néha pöffeszkedő, xenofób és kéjgyilkos. DE, szerető testvér! Szerető bátty, férj és unoka. Hithű ranagolita és tisztavérű kyr. A dorani szarv torony kiemelkedő Arkhonja és a mestermágia kivételes hírű szakértője. Szobrai helyette beszéltek... - és tényleg. Gyászolja felesége Dyondra és persze húga Dyondra a maga 2,10 láb magasságával és komoly indulatkezelési problémáival. Haláláért egy macska felelős! Míg társai kisstílű csatájukat vívták, néhány ork brigantival ő hősiesen a probléma forrása után futott, A fekete kóbor macska után! Nem volt neki akadály se szék, se szekrény, se fal. Megelégelte a macska cselességét és magát légiessé téve a nevezett tárgyakon magát mágikusan felgyorsítva ( nem törődve kacska, izomsorvadásos lábával) átfutott! Útól is érte a fenevadat, több száz méterrel és helységgel később, egy árnyas csigalépcsőn, magától távolt tartva a fenevadat, telekinézéssel a levegőbe emelte! AMIKORIS!!! Az a pöffeszkedő homonkolusz olyan tűzzivatart zúdított rá, hogy szerető húga avagy felesége, csak egy felismerhetetlen szénkupacot talált meg belőle jó két perccel később (13 kör!!!!!!). Gyászoljunk nővéreim és fivéreim, újabb hőst vesztett Ynev büszke népe...
×
×
  • Új...