Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Airin Mclier

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    8
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Airin Mclier

  • Rang
    Lócsiszár
  • Születésnap 1986/11/23

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Harművész
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    2000
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Kao Lai Kung Lung

Legutóbbi látogatók

466 adatlap megtekintés
  1. Szerintem visszaűzhető a lélek oda ahol még nem volt, hiszen ott van a helye... a mágia csak helyre teszi a dolgokat, úgymond visszaállítja a természetes körforgást...
  2. Üdv Az ETK 164. oldalán a papmágia Belső síkok lényeinek megidézése is azt mondja, hogy az asztrál vagy a mentál síkról idézi meg a lényt, ezért gondolom hogy az asztrál és mentál síkok azok a belső síkok és a köztes sík az az anyagi sík... a külső síkokkal egyetértek.
  3. Hali! Az asztrál és mentál síkok azok a belső síkok. Szerintem a lélek csak akkor maradhat ezen a síkon ha valami ide köti, mágia esetleg lélekcsapda vagy mondjuk egy erős érzelem, egy be nem fejezett ügy ami a mániája volt életben, bár ez csak személyes véleményem nem rémlik, hogy szabály lenne rá.
  4. Airin Mclier

    Kalandmesteri kivágós segédlet

    Számomra igazi hiánypótló! Köszönöm!
  5. Üdv! Én egy nagyon egyszerű elvvel oldanám meg. Amennyiben az ellentétes elemek kioltják vagy csökkentik egymást például a 4-es erősségű vízaura egy 3-mas erősségű tűznyíllal találkozik akkor 1-es erősség marad. Elemi erő meg a fizikai erővel egyenértékű így az a 47-e elemi erő aura 47sebzést fog fel, mintha 47 plussz FP-d lenne, bár még így is elég erős, de talán a JK is elfogadja és előbb utóbb azért csak elfogy... (ez nem vonatkozik a rúnapáncél varázstárgyra az amúgy sem ad ilyen sok SFÉ-t)
  6. Üdv! Véleményem szerint nem jön létre a varázslat, tárgyakba élőlényekbe nem lehet elemi mágiát létrehozni és ez esetben a homok egy egységet képez. Gondoljunk bele hogy egy bármilyen típusú elemi mágiával létrehozott varázslat ellen érvényesül az SFÉ. Például ha létrehozok egy 1K6-os tűzkitörést az abban az 1m-es hatótáv minden pici pontján ugyan akkorát sebez, de SFÉ-t akkor is vonhatunk, pedig kb csípőig a lábam minden pontja érintkezik vele, szóval a mágia nem a teljes páncélon belül jön létre, hanem azon kívül. Elég vicces lenne ha egy várfal talapzatába belevarázsolnék pár manából néhány elemei erő által keltett lyukat majd az összedőlne mert kb 20MP-ért csináltam bele 4-5db 1m-es lyukat... Amennyiben ások egy gödröt és abba teremtek egy falat elemi erőből és visszatemetem akkor az mintha egy teljesen külön álló tárgy lenne ott mint például egy nagy kő lenne a homokban, aztán ha letelt a mágia időtartama akkor a homok újra kitölti a teret, de esetleg az egy szilárdabb föld volt akkor marad egy lyuk/gödör a földben.
  7. Üdv! Lényegében én is erre gondoltam. Természetesen a különböző kardok, bárdok, nyeles fegyverek stb saját harcértékkel bír nem adódik össze a stílussal ez teljesen egyértelmű. A mászókarom viszont más, mint ahogy írtad kiegészíti a stílust amennyiben kompatibilis vele. Nálunk a probléma ott merült fel, hogy a játék kezdetén (kis szinten) is könnyű felvenni a Mf használatát így az igencsak előnyös helyzetet teremt. Mondok egy példát: Nekem a személyes kedvencem az a leopárd stílus amihez nagyon jól illeszkedik a mászókarom (ráadásul egyéb játékok pl WoW monk marokfegyverekkel nekem nagyon bejön) és még a 10 fegyverhasználat Af helyett csak 1Mf-kal indul. kéz Mf bónuszaival együtt: 15KÉ 22TÉ 25VÉ K6SP ha ehhez hozzájön a mászókarom és a mászókarom fegyverhasználat Mf-a: kéz 19KÉ 34TÉ 40VÉ K6+K3SP Ezzel nincs is gond amikor már 10-15-20. tsz-re mindenkinek különleges anyagból, különleges kováccsal elkészített fegyverei, pajzsai vannak, amik akár mágikusak is lehetnek a harcművészek meg nem használnak mágikus fegyvereket így egyre jobban lemaradnak. Tényleg nem a tápolás a lényeg, de szerintem senki sem szereti ha a karaktere látványosan gyengébb a társainál és nekem meg a kézzel lábbal való harcművészet tetszik messze a legjobban és a kaszt háttere is nagyon bejön. Talán túl sok Jackie Chan filmet néztem gyerekkoromban
  8. Üdv! Volna egy játéktechnikai kérdésem egy speciális fegyverrel kapcsolatban. A kérdéses fegyver a nekode/tigriskarom/sárkánykarom/mászóvas és még nem tudom milyen neveken emlegetett fegyver lenne. Több helyen láttam már a leírását PL: 4. oldalon. Elég egyértelműen fogalmaz a leírás a nekode értéke és sebzése hozzáadódik a stílus értékéhez. Ezzel nincs is probléma hiszen a bónusz harcértékek elég kicsik így nem szúrja a szemét senkinek viszont az nincs leírva, hogy a fegyverhez szükséges e fegyverhasználat/harcművészet képzettség? Eddig itthon mindig úgy tekintettük, hogy szükséges, de ekkor szerintem jár a Mf/4. fok miatti +5Ké +10TéVé is. Persze így meg jogos a felháborodás, hogy a stílus és a nekode együtt túl erős, bár itt azért megjegyzendő, hogy a harcművész stílusa soha nem lesz egyedi törpe munka meg mithrill vagy abbit anyagok adta bónuszokkal teli "üsd agyon" fegyver, de ez talán más tészta. Valamint, ha valaki járatos az Új törvénykönyben akkor az ott leírt tigriskarom, függetlenül a 4.fok bónuszaitól tényleg plusz K10 sebzés lenne? UI.: Nem a tápolás a lényeg csak maga az elvi kérdés, ha fel kell vennem pluszba egy "drága" képzettséget akkor a bónuszait is felvettem vagy nem? Előre is köszönöm a válaszokat!
×
×
  • Új...