Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Jadis

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    292
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Jadis

  • Születésnap December 17

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    Fejvadász.
  • Mi a kedvenc regényed?
    A renegát
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    Call of Cthulhu, Kult, meg ami jön. (Majdnem) mindent szívesen kipróbálok.
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1996/7 (volt szünet is)
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    Csapatot kerestem és találtam ehelyütt. :)
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Ranagol (nem gonosz, csak más léptékben gondolkodik).
  • Mi a kedvenc csokid?
    "... és minden olyan csokoládét amit csak készítenek a világon!" :D

M.A.G.U.S. Kódex

  • Táboraim
    NYT2012 - Selyp
    TT2012 - Öregbakony
    TT2013 - Hosszúház
    NYT2014 - Gyömrő
    TT2014 - Hosszúház
    NYT2015 - Gyömrő
    TT2015 - Hosszúház
    NYT2016 - Gyömrő
    NYT2017 - Gyömrő
    NYT2018 - Gánt
    NYT2019 - Tokaj
    KOSZT2020 - Internet

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

Jadis's Achievements

Térítő

Térítő (10/16)

  1. Emlékeim szerint a rajzolás nem volt helyes. A Mf a karakteralkotó szerint 30 Kp, de ez egyik szabálykönyvben sincs így (ha jól emlékszem, 25 Kp a legmagasabb).
  2. Ha van érdeklődés, akkor szívesen elviszem a Root társasjátékot angolul. A játék komplexitása miatt a szombat délutáni időpontot választottam, amikor még viszonylag frissen fog az agyunk. Az eddig megjelent kiegészítők megvannak, bár a hirelingekkel még nem játszottam, de így is lesz választék a frakciók közül. A megfelelő játékélményhez 4-6 játékos szükségeltetik, a játék ismerete előny, de nem feltétel. Játékosok: Andoron*
  3. Kíváncsian várom a karakteralkotáshoz a támpontokat (pl. a képességeknél mennyi pontot oszthatunk szét, a K6 dobásokat dobjuk vagy fix értékűek lesznek stb.).
  4. Akkor " be kell tárazni" gyógyitalból. Jaa, értem. A keleti barbáros előtörténetre kíváncsi lennék, hogy hogy valósul meg, de izgalmas.
  5. Értem a gondolatmenetet, a keleti barbárok Torontól függetlenek, vagyis nemigen tudnak szembefordulni velük. De olyan szempontból passzolhat, hogy a leírás alapján az emberáldozat, ha nem is gyakori, nem tiltott, ami a pyarroni és így az Északi Szövetség elveivel ellentétes. Gyógyitalt elvileg olyan pap is tud készíteni, aki amúgy nem tud gyógyítani... mondjuk, aki nem hajlandó gyógyítani (pl. Sogron vagy Ranagol pap), az így se fog. Ezen a vonalon a Morgena pap (és lehet nő is) tűnik a leginkább passzoló megoldásnak, ott a szembefordulás is elég könnyen magyarázható.
  6. A keleti barbárok leírásában nem szerepel konkrét megkötés. Az északi barbároknál van ráutaló szöveg, de az másik kultúra: Az MTK sámán kasztot óvatosan ültetném csak át a varázslatok ÉP költsége miatt. Elvileg ez a démonoknak szóló áldozat (és emiatt fekete mágia a /déli/ sámánmágia). Innen adódik akkor a kérdés, hogy az átültetett verzióban akkor nincs ÉP költsége a varázslatoknak (hiszen nincs démon, aki elvenné) vagy mi a megoldás? A kérdés azért fontos, mert az ÉP áldozat fekete mágia, tehát ha van ÉP költség, az nem lesz fehér sámán, akkor se ha nem egy démon, hanem egy természetszellem áll mögötte.
  7. Odáig még nem jutottam, de átnézem majd neked és jelentkezem. (Az online karakteralkotóhoz elkezdtem egy táblázatot, ami a konkrét említéseket már tartalmazza, de a "nincs a szövegben" típusú kasztok a legnehezebbek, mert tényleg minden szöveget el kell olvasni hozzájuk.) A barbárokra magukra van utalás a HGB-ben, az 5. oldalon: Amúgy alternatív megoldásnak javaslom az Arel papot "fehér sámán" verzióban. Az elég jól működött, én anno ilanori Kai-Syah sámán-papként képzeltem el (mint a táltosok a magyar mitológiában).
  8. A Második Törvénykönyv 20. oldalán megtalálod, hogy mindegyik dzsad pap csak férfi lehet.
  9. A Cthulhu hívása, vagy akár az Arkham horror engem is érdekelne játékosként.
  10. Köszi! Ahogy tetra is írta, ezt azért majd rendezni kellene (a rajzolás Mf most pl. úgy 30 Kp, hogy azt semmilyen szabálykönyv nem támasztja alá). Ha megmondjátok, hogy milyen alapelv mentén kell letesztelni a képzettségeket, akkor én szívesen összegyűjtöm a hibákat a szabálykönyvek alapján.
  11. Szisztok! Egy kis anomáliát vettem észre a karakteralkotás és az online karakteralkotó között. A karakteralkotás ezt írja: Ennek értelmében a mechanika Af 8, a Mf pedig 25 Kp kellene legyen (az MTK áll első helyen), de a karakteralkotó 10 és 35 Kp-t számol, ahogy a PPL1-ben van. Ugyanígy a festészet/rajzolás (MTK) áll első helyen, ahol ez a képzettség 3, illetve 18 Kp-ba kerül, a PPL1-ben 5/25 a rajzolás és 5/30 a festészet. (amúgy a rajzolás semelyik könyvben nem kerül 30 Kp-ba Mf-on) A többi felsorolt képzettségnél nincs ilyen jellegű hiba, mert vagy a Kp-k egyeznek a két kiadványban vagy más a két képzettség neve, illetve Kp-s és nem százalékos. Melyik a helyes: a karakteralkotás vagy az online karakteralkotó? Illetve a választól függően módosítanátok a megfelelőt?
  12. Jadis

    Videójátékok

    Izgalmasan hangzik. Köszi az ajánlást!
×
×
  • Új...