Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték
Antail

Vámpír - A maszkabál

Recommended Posts

még azt is belátom, hogy a vámpírok más ideológiák szerint működnek. De mi lesz akkor saját magával? Õ hogy oldja meg a halálát? Nekem, mint vámpírnak ez rettenetes lelki hasadást jelentene, hogy tudom, hogy akár ezredévekre is kiszakíttathatok a körforgásból.

Pont ezért kell meggondolni, hogy melyik ösvényt fogja követni a karakter (ha egyáltalán letér az emberségről).

Lehetnek kellemetlen dolgok, ha nem értelmezi az ember. Megtörtént példa:

- paradoxon ösvényét követő női(!) kari. A tökéletesség eléréséhez (10es ösvény) sosem fog eljutni, mert a 10. bűn a 'nők ölelése'. Valaki az ő ölelésével is bűnt követett el, és mivel valszeg nem fogja megtagadni saját magát, nem fog tudni 10es ösvényt elérni.

*******

Mellesleg bevallom férfiasan, hogy bár ismerem a Vampire-t, számomra közel sem a legvonzóbb WOD alternatíva.

Majdnem mindig halandóval/vadásszal játsszunk.

Most például egy II.világháborús csapat van, akik egy lebombázott náci kísérleti telepen találtak érdekes dolgokat...

Csapat:

- Piotr Wisocky, lengyel ejtőernyős, felruházás folyamatban

- Ben 'Beat' Atlee, amcsi ejtőernyős, felruházott bíró

- Sean Savage, amcsi-ír ejtőernyős, felruházás folyamatban

- Anke Hofs, holland ellenálló lány, felruházott mártír

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Nos igen shikaka érdekes példa. Nah de hát ez megint általánosítás.

A rendszerek azért vannak, hogy megdöntsük őket :twisted: .

Én pont most alkottam meg fejben egy csinos kis malkavita karaktert, aki valami nagyon hasonlót követne, mint a paradoxon ösvénye. Azért valami nagyon hasonlót, mert a 13. században született. Az Utak pedig túl szélsőségesek ennek a csajszinak, ugyanis meglehetősen lázadó és összetett személyiség.

Ez a másik fele. Ha rendesen megcsinálsz egy karit, az elég összetett lesz. Nem lehet ráhúzni a sémákat, úgy mint Bűn Útja vagy Emberség Útja stb. Persze ezt lehet árnyalni az értékekkel, de még ez is kevés. Ez minden szerepjátékredszernek a hibája: az emberi természetet nem lehet számokkal, vagy egy-két megadott jellemzővel megadni. Ezt csakis a jó és kifejező szerepjáték tudja visszaadni. Ezért nem adok én annyira a rendszerekre. A kereteket megadja, ám csak annyira, hogy ne veszítsük el a lényeget.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Nos igen shikaka érdekes példa. Nah de hát ez megint általánosítás.

A rendszerek azért vannak, hogy megdöntsük őket :twisted: .

....

Ez a másik fele. Ha rendesen megcsinálsz egy karit, az elég összetett lesz. Nem lehet ráhúzni a sémákat, úgy mint Bűn Útja vagy Emberség Útja stb. Persze ezt lehet árnyalni az értékekkel, de még ez is kevés. Ez minden szerepjátékredszernek a hibája: az emberi természetet nem lehet számokkal, vagy egy-két megadott jellemzővel megadni.

Lehet félreértettem amit írtál, ha nincs igazam, akkor szólj oszt visszaszívom.

Az egyes ösvények követése semmilyen követelményt nem támaszt a karakterek jelleme felé. Pontosabban támaszt (egy normális ember nem fog csontösvényt követni pl.) de semmire sem kötelez.

Ezek tulajdonképpen egy célt adnak azoknak a vértestvéreknek, akik feladták az emberségükhöz való ragaszkodást.

Attól, hogy két asszimita vámpír egyaránt vérösvényt követi, még teljesen különálló személyiségek, habár van néhány közös tulajdonságuk.

A vérösvény pl. megköveteli hogy ragadjanak meg minden alkalmat saját maguk erősítésére (vámpírok vérének fogyasztásával), a klán többi tagjának is adjanak belőle ha van, valamint legyenek a végletekig hűségesek a klánhoz. Ezek csak általános irányvonalak, amibe sok minden belefér.

Belefér a hatalommániás s.ggfej menedzser, a kopasz focihuligán, a hatalmat elismerő japán szakácsmester, sok minden.

Ezzel azt akartam mondani, hogy az ösvény nem határolja be a szerepjátékot, hanem szinesíti azt azzal, hogy a PC célja már nem emberségének megőrzése, hanem valami egészen más lesz.

******

Az előző példát te hogy oldottad volna meg? (női paradoxon ösvényes káinita)

Csak érdekel. Nem vagyok egy szabálymániás, de ebben az esetben túlzásnak tartom, hogy egy nem átgondolt kari miatt írjuk át a vonatkozó részt...

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Hy.

Hüm eszembe jutott egy dolog, az oké hogy ott van káin minden vámpírok őse, node ez csak az európai és az amcsi vámpírokra igaz teljes mértékig, mert ugyebár minél keletebbre megyünk annál jobban erejét veszti ez a hit. :?

Ez szerintem azzal lehet összefüggésben, hogy ha én (akár vámpírként) vallásos vagyok, a legfensőbb hatalomra - vagy valami olyasmire - azt mondom Isten, kicsit keletebbre azt mondják Allah, még keletebbre Buddha vagy Krisna stb. ööö..hogy mindez hogy kapcsolódik Káinhoz, nem tudom, ez csak egy hasonlat. Nincs valakinek vampire-ös ismerőse Kínában? :wink:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

HY.

Az egyes ösvények követése semmilyen követelményt nem támaszt a karakterek jelleme felé. Pontosabban támaszt (egy normális ember nem fog csontösvényt követni pl.) de semmire sem kötelez...

Attól, hogy két asszimita vámpír egyaránt vérösvényt követi, még teljesen különálló személyiségek, habár van néhány közös tulajdonságuk.

Ebben igazad van, mint ahogy két ember sem egyforma, de azért szerintem ha teljesen azonosulni akarok egy ösvénnyel (mondjuk pl. egy 10-es érték megteszi :D ) akkor az elég nagy megkötéseket von maga után részemről. Lásd az alábbi paradoxon ösvényes hölgyemény példáját. De mindig vannak ilyen szerepjáték vs rendszer jellegű problémák, minden rendszerben, főleg ha a karakterek jellemét, és viselkedését tekintjük, de ezt egy jó km és egy okos jk fennakadások nélkül megoldhatja. Szóval én is a szerepjáték mellett voksolok. Mellesleg, abszolút nem értem hogy miért olyan nagy bűn nőt ölelni ezen az ösvényen? Egy nő nem értheti meg a máját és a szamszáránt? Lehet hogy valami felett elsiklottam, de én ezt nem értem.:ndo:

Eyliar:Igen-igen az természetes hogy mint ahogy minden ember, úgy minden vámpír sem lehet keresztény. De pl. mint ahogy te is írtad, a keleti vámpírok tuti hogy nem káintól származtatják magukat. Amúgy úgy hallottam, hogy van egy kieg. Könyv, ami a kathájiakkal (ők a keleti arcok) foglalkozik. - Asszem kindred of the east a becses neve.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ebben igazad van, mint ahogy két ember sem egyforma, de azért szerintem ha teljesen azonosulni akarok egy ösvénnyel (mondjuk pl. egy 10-es érték megteszi :D ) akkor az elég nagy megkötéseket von maga után részemről.

Természetesen ez igaz, de attól, hogy nagyok a megkötések, még nem kényszeríti semmire a karaktert.

Mondok egy másik példát! Ott van az emberség ösvénye, azt mindenki ismeri.

A 10 emberséggel rendelkező vámpírok nyilván emberibbek az embernél, megjelenésükből nyugalom, szeretet, stb. árad.

De ettől még nem egyformák! Mennyi közös tulajdonsága van mondjuk Gandhinak, Teréz anyának és Buddhának? Attól, hogy kivételesen 'magas az emberségük' még nem szünnek meg önálló személyiségek lenni!

Lásd az alábbi paradoxon ösvényes hölgyemény példáját. De mindig vannak ilyen szerepjáték vs rendszer jellegű problémák, minden rendszerben, főleg ha a karakterek jellemét, és viselkedését tekintjük, de ezt egy jó km és egy okos jk fennakadások nélkül megoldhatja.

A megoldás: ne játsszál paradoxon ösvényes nővel, vagy ha bevállalod, akkor nem lesz 10es ösvényed sosem.

Legutóbb az egyik ejtőernyősünk utasította vissza a hírhozóját. F.sza. Nyilván azért, mert először játszott Huntert.

Nem baj, legalább kipróbálja a kívülálló creed-et. (nálunk még nem volt olyan, aki visszautasította a hírhozót:roll:)

Mellesleg, abszolút nem értem hogy miért olyan nagy bűn nőt ölelni ezen az ösvényen? Egy nő nem értheti meg a máját és a szamszáránt? Lehet hogy valami felett elsiklottam, de én ezt nem értem.:ndo:

Bevallom nem mélyedtem el a témában, ugyanis eddigi káinita karaktereim mind emberség ösvényét járók voltak.

Itt valami olyan van, hogy a férfiakat nehezebb kinyírni, ezért nem ölelnek nőket. Hogy később nagyobb legyen a kihívás, és ezzel nagyobb mértékben járuljanak hozzá jó karmájukhoz.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Itt valami olyan van, hogy a férfiakat nehezebb kinyírni, ezért nem ölelnek nőket. Hogy később nagyobb legyen a kihívás, és ezzel nagyobb mértékben járuljanak hozzá jó karmájukhoz.

Nah igen... itt megint megnyilvánul, hogy a vámpírok emberek voltak. Képtelenek elszakadni az emberi megszokásoktól, vallásoktól. ( Saját nemem védelmében azért felszólnék :D. Egy okos nő eléri, hogy fel se merüljön a férfiban, hogy megölje :twisted: )

Bennem például hatalmas összeütközést okozott a vámpír vs ember dolog. Én úgy képzeltem, hogy a vámpírok, ahogy telik az idő, úgy szakadnak el az emberségüktől és valami egészen mások lesznek. Itt nem feltétlen a Fenevad tombolására gondolok, hanem valami másra. Hogy mire nem tudom, nem voltam még vámpír, vagy legalábbis nem tudok róla :mrgreen: . Emberek írták a játékot is és emberek játszák. Huh... ez így levezetve... Akkor azt jelentené... hogy... JESSZUS! Soha nem érthetjük meg mit jelent vámpírnak lenni, amíg mi magunk is azzá nem válunk. Ebből a szempontból kissé nagy fába vágták a fejszéjüket a készítők. Játsz el olyan dolgot, amit soha nem érthetsz meg.

Hogy hogyan oldanám meg a paradoxon ösvényét követő nő problémáját? Sehogy... lesza...nám. Ahogy teszem is :D. Egyszerűen átvenném belőle azokat a részeket, amik passzolnak a karakterem személyiségéhez. És miért? Mert megtehetem :D:D:D. Egy malkavitánál nincs szükség magyarázatokra, logikára :twisted: . Ha egy "normális" vámpírról lenne szó... akkor megondolnám. De az emberi kreativitás kimeríthetetlen. Valamint a megoldás mindig helyzet és Km függő, ahogy Phoenix is kifejtette ezt.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Soha nem érthetjük meg mit jelent vámpírnak lenni, amíg mi magunk is azzá nem válunk. Ebből a szempontból kissé nagy fába vágták a fejszéjüket a készítők. Játsz el olyan dolgot, amit soha nem érthetsz meg.

Egyrészt attól, hogy nem érted meg, még vannak irányvonalak, amik segítenek az eljátszásában.

Az általad említett nagyon 'embertől távoli' káiniták nyilván az öregebbek lesznek. Egy fiatalabb vértestvér eljátszása ennyire még nem nehéz dolog.

Itt felsejlik előttem egy rpg-s ismerősöm vetítés előtti véleménye a Gyűrűk Ura filmről: "Biztosan el fogják szúrni, mert senki nem értheti meg az elfek gondolkodásmódját*". A film szvsz. nem ezért volt rossz.

Másrészt részben ezért nem játszom, csak halandóval. Nekem nem jön be ez a piócásosdi, szeretek az 'ideológiailag megtámogatott' oldalon lenni :D

Meg különben is milyen keménység már legyőzni egy vámpírt vagy egy garou-t emberként. És kellő előkészülettel meg lehet csinálni.

*****

Avagy:

Koponyatetoválás: 350$

Versace replika bőrruci: 900$

Csatabárd (garanciával): 1200$

Lefűrészelt csövű sörétes: 1400$

Péntek esti zombi-gyakás: Megfizethetetlen!

*****

Mellesleg meglepő, de a tapasztalat az, hogy a legszimpibb klán a malkavita. Akárkivel beszéltem, az volt a kedvence. Fura.

(mondjuk nekem is Top3 a Lasombra és a Gangrel mellett)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Én személy szerint a harci jeleneteket unom a legjobban a játékban, legyen szó akármiről. A kockadobások sorozata unalmas. Ritka az, aki értelmesen, következetesen és főleg élvezhetően le tudja írni a gyakást.

Kedvenc játékom az volt mikor 12 órán keresztül nyomtuk és ki se mozdultunk a fogadóból. Flash volt. Ebből a szempontból meg mindegy milyen fajjal, kaszttal játszol, a lényeg hogy átvedd a karaktered személyiségét. Ha tudod :D. Épp ezért soha nem választok olyan kasztot, ami nem felel meg a személyiségemnek. Egy malkavitát épp ezért tökéletesen ki tudnék játszani :twisted: . Jaj haj! Már most sajnálom azt a szegény Km-et aki be meri majd vállani :D:D:D. Hosszú, filozófikus beszélgetések, melyek a hajnal közeledtével a csendes, érthetetlen őrületbe csapnak majd át muhahahahaaaaa!!! :twisted:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Én személy szerint a harci jeleneteket unom a legjobban a játékban, legyen szó akármiről. A kockadobások sorozata unalmas. Ritka az, aki értelmesen, következetesen és főleg élvezhetően le tudja írni a gyakást.

Kedvenc játékom az volt mikor 12 órán keresztül nyomtuk és ki se mozdultunk a fogadóból.

Hát nekem meg azért jólesik egy kis gyakás. Nyilván nem viszi előre a történetet, primitív, miegymás...

De semmi sem kárpótol azért, mikor kedves karakterem (ork:twisted:) kinyírja az elfekhez, hobbitokhoz, ewokokhoz hasonló evolúciós zsákutcákat.

Persze ehhez kell az is, hogy a banda elég kreatív legyen, és a harc ne degradálódjon "3 meg 3 az 6, de le kell vonni 2őt, mert megosztott cselekvés, így 4 a kockatartalékom, dobás 8,1,1,4, nem talált" szintre.

Érzékletesen leírt harcjelenetek lehetnek a mese csúcspontjai is akár. (a gróf és ellenlábasának párbaja, a gusztustalan elfek vezetőjének megleckéztetése...)

Épp ezért soha nem választok olyan kasztot, ami nem felel meg a személyiségemnek. Egy malkavitát épp ezért tökéletesen ki tudnék játszani :twisted: . Jaj haj! Már most sajnálom azt a szegény Km-et aki be meri majd vállani :D:D:D. Hosszú, filozófikus beszélgetések, melyek a hajnal közeledtével a csendes, érthetetlen őrületbe csapnak majd át muhahahahaaaaa!!! :twisted:

Egyetértek azzal, hogy csak olyat játsszon az ember, amihez ért is. Nincs is rosszabb, mikor a JK a boltos befenyítését egy Karizma+megfélemlítés dobással akarja elintézni :roka:

Engem is sokszor vádoltak már meg azzal, hogy 'visszatérő' karaktereim vannak, dehát ez van.

Nem azért, mert nem tudok mással játszani, hanem azért, mert ezt élvezem.

Karaktereim közös jellemzője a nagypofájúság. Mindig. Ez azért van, hogy ha eszembe jut valami jó duma, akkor nyugodtan elmondhassam, ne kelljen moderálnom magam, mert bajvívó, nyamvadt elf, vagy lovag vagyok...

Eddig egyébként egy rohadt jó malkávot láttam.

A Mesélő nagyot alakított :twisted:

Úgy csinálta, hogy a karaktert, mikor egyedül volt (menedék, harcban hátul, stb) felkeresték különböző személyek, akik info-t adtak el neki, segítettek rajta. Kb. a 6. alkalommal esett le neki (mikor egy AKE ponttal elhallgattata az őrületét) hogy ezek csak a 'képzeletbeli barátai'. (a jelenet közben eltünt az illető, mikor a kari egy pillanatra elfordult)

Elég jó módszer volt egy skizóhoz...

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
HY.

Könyv, ami a kathájiakkal (ők a keleti arcok) foglalkozik. - Asszem kindred of the east a becses neve.

Ha játéktechnikailag foglalkozunk az üggyel, akkor állat, hogy van egy könyv ami ezzel foglalkozik, ha viszont a vámpírok eredetét elméleti úton keressük, mint "feltételezett faj, vagy valami nagyon hasonlóét", akkor hogyan magyaráznátok, hogy a világ két távoli részén is kialakultak, ráadásul egymástól függetlenül? Ha elvetjük persze a Káin-eredetet, vagy egy közös őst.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Háát igen... a rendszer nincs kidolgozva. Oké..elvetjük a Káin eredetet, de ahhoz hogy választ leljünk a kérdésedre Eyliar előbb ki kellene találnunk, hogy honnan is származhatnak a vámpírok. A külön faj megoldás tetszik. De ez is hiányos. Annyira misztikus és megfoghatatlan az egész, hogy nagyon nem passzol bele egy 21. századi ember gondolkodásmódjába. Vagy az is lehet, hogy maguk a vámpírok tették ennyire misztikussá? :twisted: Hmmm... nem is rossz gondolat... de eh... ez csupán az ismeretek hiányábgól fakad. Mert ugyebár az ember azonnal túlmisztifikálja saját félelméből adódóan azt, amit nem ismer. Úgyhogy megint nullán állunk. Legalább is én :D.

Más: most hétvégén beszélgettünk Phoenix-el arról, hogy milyen lehet a vámírok meditációja? Az emberét ugyebár ismerjük: üres teljesség, megfoghatatlan nyugalom és béke. De mint az egyértelmű, a vámpírok nem teljes lények. Az emberben minden megvan ami kívül is megtalálható. Nappal, éjszaka váltakozása... nézzük csak úgy mint jó és gonosz váltakozását. Az emberben mindkettő megvan. Képes is mindkét napszakban létezni. A vámpír nem! Vagy nézzük csak meg az emberben lévő meridiánvonalakat micsoda összhangban vannak a Föld meridiánvonalaival! Szerintem itt hibádzik a vámpírsztori a legerősebben. A harmónia hiánya... hogy a gyilkolási vágyról ne is beszéljünk...

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Hy.

Nos igazándiból, ha külön fajként vizsgáljuk a vámpírokat, ha nem, én sosem úgy tekintettem a kathájiakra mint a vámpírok egy alfajára, vagy mutációjára vagy nevezzük akárminek( bár hozzáteszem hogy szinte semmit sem tudok róluk). Az alfajokat számomra a különböző klánok testesítik meg. Szóval a kathájiak számomra mindig is olyan lények voltak, akik valami felsőbbrendű erő hatására váltak olyanná amilyenek. Bár mint már mondtam a hivatalos kiegészítőt nem ismerem, de nekem ők olyan élőholtak akiket valamiféle sötét mágia rontott-fertőzött meg, és a vériváson kívül semmi közük a

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ööö, belepofázok vala... emberi napérzékenység létező betegség, volt "szerencsém" találkozni egy enyhével... leányzó mondotta, h ha közvetlen erős nap éri a bőrét, akko' szépen hólyagosodik meg hámlik - egyszóval szinte azonnal nagyon durván leég. Ez szélsőséges esetben elmehet addig, h napfény hatására vakság, ill. NAGYON súlyos (közvetve halált okozó) égés jön létre.

Nekem nagyobb problémát okoz az egyértelműen nem biológiai "működés". Igazából még a diszciplínákat és a vérivást is meg lehet magyarázni értelmesen, de azt, h nincs keringésük, és a szív átszúra csak bénulást okoz... ezt már elég nehéz...

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ugyebár a sötétség világában létező dolog a mágia, a démonok, és szellemek. Ahol ennyi különleges dolog létezik megmagyarázhatatlanul, ott miért kell ennyire belebonyolódni? Azt nemszeressem az új zombiz vámpíros filmekben, hogy mindig valami vírus teszi az embert ilyen gonosz teremtménnyé. Szerintem a vámpírok vannak, "oszt annyi...". Szerintem a kérdés sokkal inkább az hogy honnan vannak, mint az, hogy hogyan "működnek". És akkor visszatértünk a Káin vagy nem Káin problémához :lol:

. Lehet, hogy éppen az emberi mágusok alkották őket "katonának", csak elszabadultak.

A történelmüket meg megváltoztatták, mert a "kaja mint alkotó?" az gáz. :roll:

Ez a verzió hirtelen ugrott be fáradt agyamba, de nem is rossz :lol:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Háh, :tanitas: hogyha a vámpírokat a mágusok teremtették katonának, akkor a tremerék olyan mágusok akik katonává akartak válnni :otlet: ?? Hümm, besorozták a tremeréket.:mrgreen:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Nem, mert a tremerék később "alakultak ki", vagyis ott már a teremtőkből kaja lett, és a mágusok közűl kikerülő vámpírokból lettek a tremerék :P .

Nah még 5-6 hsz és kidobhatjuk a Vampire: Alternative ages-t :lol:

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

elolvasgatván a fórumocskát eszembe jutott egy dolog erről a lélek vándorlás izével kapcsolatban... Valahol olvastam a könyvben egy úgynevezett Golcondát és azzal kapocsban mintha meglett volna említve valami halandóvá vállás is, talán ez lehet a célja egy olyan vámpírnak aki Buddhában hisz :)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Vampire: Alternative ages-t .... Kir! Kidolgozod toxik? :mrgreen:

Jah Golconda... de akik elérték asszem nem lettek halandók... csak olyan vámpírok akiknek nem kell már vért inniuk. Asszem.

A Dark Ages sorozat Gangrel részében volt szó egy Tremere-ről, aki sokáig gyűjtötte a tudást és kísérletezett, hogy hogyan is lehetne visszafordítani a nemlétet. Persze nem jutott semmire azon kívül, hogy Livóniába menekült néhány társával és egy livón isten papnője lett :D. Úgyhogy véleményem szerint az egyetlen megoldás a tényleges halhatatlanság elérésére egy vámpírnak, ha beáll segédmunkásnak egy napraforgómező aratásához délidőben :D:D:D.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Halaj.

Nos én nemrég gondoltam megkezdem az ismerkedést ezekkel a kathájiakkal, és utána járok hogy miféle könyvek vannak. De be is fejeztem az ismerkedést amikor felmentem a silverland honlapjára, és megláttam hogy kapásból 10 különböző könyv van hozzá :rem: , és erős a gyanúm hogy ez korántsem az összes :uhuh: . Jah és mellesleg 5-6 ezer forintos db áron(megintcsak :rem:), de hát mit is vártam :wink: . Hüm ez eléggé meggyőzött arról, hogy ha kathájiakkal akarok foglalkozni, akkor ezentúl is maradjak csak a képzeletemnél. Viszlát kathájiak jó volt veletek

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Na de hát ennyivel feladod? Ejej... :nono: ... Kicsit utánanéztem és találtam egy helyet, ahol van róluk néhány vélemény. Link megy pszi-ben, mert ha kitenném ide és férfi lennék bizony három oktávval feljebb csúszna a hangorgánumom :mrgreen: . Nah nyugi semmi pornó :D:D:D.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

8)

Üdv!

Most kezdetem (ismét) Vámpírt játszani.. és beleolvasgadtam abba mik itt mennek...

Nos A rendszer legnagyobb problémája pont az hogy, ellentmondásban ütközik 1000-nyi helyen mertr a Bibliára alapszik és mégis majd minden mélyebb tanytásában eltér...

PL: Káin: Neki nem olyan király volt a kárhoztatás... És ha "Hallhatatlanná" tete volna isten akkor egyben meddővé is, hisz nem az volt a célja hogy , akkor majd jön egy újabb nyomorúság az emberségre mert akkor ez kin lett volna nyilatkoztatva

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Még mielőtt nagyon belemegyünk abba, h a mi világunk Bibliája szerint Káin hogy lett megátkozva, és ez mennyire tér el a WoD-tól, ne feledkezzünk el az egyik legnagyobb különbségről: nevezetesen arról, h egy Lámék nevű fószer MEGÖLTE Káint a MI világunk Bibliájában. Nem tudom, h a mai reprintekben benne van-e még, de pl a Maciejowsky-biblia egyik oldalpárja még illusztrálta is... tehát ha a mi Bibliánkat követjük, akkor eleve bukta, mert Káin HALOTT. :P

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Na igen a biblia :D ha jól meggondoljuk a dolgokat akkor lehetséges hogy káin létezet és aki megölte egy vadász volt... de akár az is lehet hogy aki megölte az volt a másod szülött vagy egy 3.szülött vámpír...

Jaj meg milyen különös hogy a másodszülöttekről nincs semmi hír... ők nem lehetnek a keleti vámpírok szülőatyai??? ezért lennének oly hatalmasak??? Magasabb generáció magyarázat lenne rá! Túl sok a feltételezés :)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...