Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

Lozartan

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    63
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: Lozartan

  • Rang
    Kocsmák bajnoka

Kalandozós kérdések

  • Mi a kedvenc kasztod?
    kardművész
  • Mi a kedvenc regényed?
    nincs egy, amit kiemelnék
  • Ki a kedvenc íród?
    u.a
  • Melyik a kedvenc novellád?
    u.a
  • Mi a kedvenc szerepjátékos idézeted?
    u.a
  • Mi a legemlékezetesebb "utolsó mondatod"?
    meg tudom ütni
  • Milyen szerepjátékos rendezvényekre jársz, jártál?
    tizenöt éve nem voltam sehol
  • Milyen más szerepjátékokat játszol még?
    Cyberpunk, Vampire, Armageddon 2092
  • Melyik évben kezdtél el szerepjátékozni?
    1993
  • Hogy keveredtél a Kalandozok.hu-ra?
    tévedésből :)
  • Mi, ki a kedvenc ynevi vallásod, istened?
    Della, Noir és Darton - ebben a sorrendben
  • Van-e állandó csapatod? Hol? Keresel/biztosítasz-e esetleg játéklegetőséget?
    mindkettő igen
  • Mi a kedvenc sportod?
    harcművészetek (elméleti szinten)
  • Mi a kedvenc csokid?
    piros mogyorós
  • Egyéb dolog amit még meg akarsz osztani?
    apu elcseszett élete vagyok, egy bohóckodó ganéjkupac, a nagy közös trágyadomb része
  1. Élménybeszámolók

    Sziasztok! Nem mindennapi modulon vagyunk túl, ezért nehéz tárgyilagos értékelést, visszajelzést adni. Megpróbálom a klissés pozitívumok-negatívumok szerint: POZITÍVUMOK: - Nagyon ritkán adódik találkozón lehetőség magas szintű kalandozó bőrébe bújni, nem beszélve arról, hogy a M.A.G.U.S. történelmének talán legismertebb eseményében lehettünk úgy résztvevők, hogy saját korunknak érezhettük (nem pedig időmágikus anomáliák vagy -hatás következménye miatti idegen időutazókként). Ez adott egy igen erős alaphangulatot a játéknak. - Mesélőnket emelném ki rögtön másodikként: Messor rutinos KM-ként is nehéz feladatot kapott, amit úgy érzem, jól tudott kezelni. A mi csapatunk esetében külön nehezítés volt egyrészt az összetétel (1 lar-dori varázsló, 1 kyel-pap, 2 khál fejvadász és egy nomád sámán), másrészt a csapat összeszokottságának hiánya. Próbajátékra sem jutott időnk, sajnos. Majdnem úgy alakult, hogy munkahelyi tragédia miatt el sem tudunk jönni a feleségemmel a találkozóra, ez is rányomta kicsit a bélyegét a felkészülésre. A kapott hatalmunkkal nem éltünk vissza (nem szálltunk el), de a kihívás időnként túl kevés volt, így a KM-nek alkalmasint növelnie kellett a bestiák és az NJK-k statjain (ezt pozitívumnak veszem, mert látszott, hogy nem az volt a modulíró célja, hogy földbedöngölje a kalandozókat és felmossa velük a padlót oda-vissza). Szóval hangulatteremtésben és történetvezetésben is csillagos ötöst érdemel a KM, akinek az epikus végkifejletnél sikerült könnyeket csalnia Kriszta szemébe, s a többiek is átérezték mit jelenthet életünket adni egy eszméért... NEGATÍVUMOK: - Picit zavaró volt az eleve elrendeltség érzete. Én majdnem az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy alternatív Ynevet is létrehozhatunk esetleges - a történelmi eseményeket itt-ott ütő - tetteinkkel, de nem. Nekem picit más az eltérő idősíkokról alkotott képzetem, de sebaj. - Ami zavaróbb volt, de nyilván kellett a feszültségkeltéshez, hogy nem távolodhattunk el egymástól 20 méternél messzebb a kizökkent időben. Nomeg a szemet szemért elv is erősen megkötötte a kezünket, noha ezt igazán nem is tettük próbára (révén komoly és rend jellemű csapatot alkottunk). Az ősaquirt kiszúrták a khálok és részemről konfrontációra is sor került - volna -, amikor durván megalázott a lábam közé lőve, de szerencsére papunk isteni manával átitatott rendreutasítása még időben észhez térített. ÖSSZEGZÉS: Mivel mi ketten nem vettünk részt a tábor többi eseményén, azokról nem szólnék, az ellenben lejött, hogy megvan a hangulat. Jól éreztük magunkat, de sajnos nem tudtunk az utolsó napra maradni, ezért nem lehettünk ott az értékelésen sem. Összességében egyedi és összetett élménnyel lettünk gazdagabbak, hála érte TAÓ-nak és az egész bagázsnak. Fontoljátok meg, hogy hasonló modult írtok magas szintű karakterekre, mert a jelek szerint nem csak nálam volt rá igény. Kriszta és Lozartan
  2. Csevegő

    Valami biztos. Olyan még nem volt, hogy semmi se legyen.
  3. Július 8 - Eclipse Phase (Sir Thomas)

    Beletörődöm.
  4. Július 8 - Eclipse Phase (Sir Thomas)

    Üdv! Kicsit későn vettem észre, de ha esetleg még beférnék, jelentkezek. A hozott (megformált) érzelem ebben az esetben a REMÉNYTELENSÉG.
  5. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Wolf, melyik csapatban játszol? Látok a Falkában egy Wolfyt, de gyanítom nem ő vagy. A csapattársaid véleményére is kíváncsi lennék.
  6. KÖSZÖNET ÉS ELISMERÉS A MUNKÁTOKÉRT!
  7. Karaktergeneráló

    Köszönjük a munkádat, nekünk nagy segítséget jelent.
  8. Csevegő

    Holnap indulamandula
  9. Csapatkereső / szervező

    Mi is tervezünk menni.
  10. Hősök Napja rendezvények

    Szia Bűvdudás! Krisztát és engem 100%-ban, Catsmile-t még nem tudom mennyire biztosan, de érdekel minket a rendezvény. Csapatkoncepció terén rugalmasak vagyunk. Arra gondoltunk, kipróbálnánk valami szokatlan karakterkombinációt. Még csiszolódik... Daru, veled is kalandoztunk együtt a tavalyelőtti Téli Táborban, CS mesélt nekünk (igaz, akkor Kriszta és Catsmile nem volt a csónakban). Emailben folytassuk, szerintem (megvannak az elérhetőségeink?)...
  11. Hősök Napja rendezvények

    Minket is érdekelne. Azt hiszem eveztünk már egy csónakban veletek.
  12. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Azért vannak elég erősen indokolt esetek szvsz. Pl. egy Dart-nid-kinito stílust tanult harcművész egész biztosan nem fogja 10 fegyver használatát megtanulni, nem beszélve a 4 fegyverdobásról. Ez összesen 46 Kp lenne. Nyilván nem ezt váltaná be egy az egyben a JK, de mondjuk egy Írás/olvasás és egy Vallásismeret már jobban illeszkedne ehhez a karakterhez. A kettő képzettség összesen 10 Kp. Én nem tartanék tápolósnak egy olyan szabályt, ami lehetővé tenné ilyen esetekben a konverziót.
  13. Csapatok

    La Familia Kriszta Catsmile Lozartan*
  14. Csapatszervező

    Hozzánk pont beférsz. A Család mindig befogadja a rászorulókat.
  15. Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban

    Megdobtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
×