Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kalandmesterek fóruma


Igxaq

Mennyit készülsz egy modulra?  

128 szavazat

  1. 1. Mennyit készülsz egy modulra?

    • Átolvasom a modult
    • Átolvasom a modult és a karaktereket is elemzem
    • Mindenre kitérek, legrészletesebben, legtöbb időt rászánva
    • A rögtönzés mestere vagyok, nem készülök a mesélésekre
    • Nem mesélek


Recommended Posts

Közzétéve:

Ide írjanak azon játékosok, akik a játékban a KM szerepet töltik be. Itt lehet beszélni pl. Hogyan meséljünk? Tp osztás. stb, minden, ami a kalandmesterek számára fontos.

Közzétéve:

Lithas!

Én KM volnék egyenl?re. Engem is érdekelne a Tp osztás, mert ezt nem igazán értem. Nyilván ésszer?en kell osztani, de ha azt nézzük, hogy egy 1.Tsz-ü harcos valahogy lever egy trollt, az úgy 850Tp. Ez a harcosnak kb. kapásból +2Tsz.

Igxaq: te gondolom KM vagy. Milyen csapatban? (hány f?, életkor, karik, mennyit játszotok, mi alapján játszotok)

Darun vagyok, A Summariumot leszámítva minden beszerezhet? kiegészít?m megvan, az összes fellelhet? regényt megvettem és olvastam. 19éves vagyok, és sajnos két éve vesztettem el az egyetlen JK-mat azóta újjakat keresek. Pannonhalmán lakok, de errefele elég nehéz játékosokat találni. Ynev világát nem akartam elrontani, ezért saját világban mesélek.(Föld nevü távoli bolygó) Ez azért is van, mert még a MAGUS el?tt kezdtem ezen a világon JK-ként úgy 10 éve. Egyenl?re ennyi. Ha esetleg van kérdésed, vagy segítség kell, megpróbálok válaszolni.

Darun, Embervadász Klán

Közzétéve:

Üdvözlet!

A csapatom 4 f?böl áll. Ezek általában úgy vannak elosztva, hogy 2 a mágiában 2 pedig a harcban vagy más tudományban (pl. tolvaj) jártasak. A tp-ket aszerint osztom, ki mit tett a cél elérése érdekében. Nem csak a harcért szoktam adni. De, ha csak egy karaktered van, és egyedül gy?zi le az ellenfelét, nyílván megérdemli.

Közzétéve:

Üdv!

Ezt az el?z?höz írom. A játékot Yneven játszuk, természetesen a Summariumot is használom, nagyon hasznos a városok leírásánál. Az els? törvénykönyvet és a bestiariumot is használjuk. A MTK még nincs meg, de néhány fénymásolat van a fontosabb dolgoról. A karakterek általában ifjú korúak, tehát nincs semmilyen levonás. Én 16 éves vagyok, és egy éve játszok a barátaimmal, és mindik én voltam a KM. Használunk naptárt is, de ez csak az elígazításban segít. A KM-nek szerintem igen nehéz a dolga, ha hiba nélkül akar játszani. Ti mit gondoltok?

Közzétéve:

LIthas!

Igxaq: igen, Km-nek lenni nem könny?, ? is emberb?l van, hibázik. Szerintem nagyon fontos, hogy csak a legjobb barátaiddal játsz, mert ?k teljessen el tudják fogadni, hogy te irányítassz. Ezt tapasztalatból tudom.

Darun, Embervadász Klán

Közzétéve:

Ez így igaz Darun.Én már jópárszor tapasztalta hogy olyan embereknek meséltem akik a haverjaim , de nem a barátaim.?k mindigmindenben kijavítottak.Ha nem szó szerint idéztem egy szabályt rögtön oldalszám per bekezdés mondták hol találom meg.Ez pedig egy id? után elég idegesít?.

Közzétéve:

Igxaq, ez nem semmi! 16 évesen belevágtál a mesélésbe! Becsülend?!

Én megirom a kalandmodult (min. 15 oldal), aztán már mehet is a játék.

Természetesen a modul irása folyamatos böngészéssel felkészüléssel történik. Minden természetes és kidolgozott, hogy ne az én szeszéjemen múljon a játék. A karakterek értékei a legkevésbé fontosak. A modul vázlat gerince a sorsdönt?, a többi a körítés. Nincs megkötés minden szabad. 1-10. szintig bármivel lehet játszani. Igy nekem is kíhivás a mesélés. A modul megoldása nem a szintt?l függ.

Közzétéve:

Én 12 évesen kezdetem mesélni.Személy szerint nem szoktam túl részletes kalandmodult írni csak az njk-k adatait meg a kaland f?bb cselekményszálait.Férrevonulni sem kel mert ha vmit a többiek nem tudhatnak egyszer?en megbeszélek egy id?pontot a játékossal és a közös játékon kívül megbeszéljük.

Közzétéve:

Igxaq! Szerintem jó úton jársz!A tp osztásról amiket irtál azok jók.Mi is így osztjuk a TP-ket (értsed Cz,Crowstone én)

Darun ,Gem igazatok van idegesít? ha bele szólnak a Km kedésébe az embernek és a barátokkal tényleg jókat lehet játszani.Ezeket a dolgokat meg kell szokni éha igazán ügyes vagy akkorezeket id?vel tudod majd kezelni.

Egy id? után viszont megunod (értsed min 5 év.) azokat akikkel együtt játszol.Kell az új játék szemlélet,amikor nem tudod mire számíthatsz a másiktól.,ezért is jó hogy a fórum útján szervez?dnek találkozók!E mellett a régi játékos társakat se szabad hanyagolni!

Közzétéve:

Üdv

Ez a mesélés igen érdekes és szórakoztató dolog ám! :) Mesélni akkor kezdjen el valaki, ha ismeri a világot, amit mesélni akar, ismeri a játékosokat, a karaktereket, a karik motivációit, céljait, a f?bb njk-k motivációit, céljait. Ezután meg úgysem a KM-en múlik a történet nagyrészt, hanem a JK-n.

Pl te, mint mesél? mondhatod nekem, hogy jön az ürge, és felajánl nekem 100 aranyat meg miegymást, hogy én derítsem ki az ? ura asszonyának meggyilkolási körülményeit meg vezessem el? a tettest, ha én épp sietek a saját kis hazámba mert a drága jó tesóm épp most házasodik. :) És már bumm, l?ttek a 15 oldalas felkészülésednek.

Én általában világot mesélek, ahol a JK-k szabadon mozoghatnak, és eldönthetik, mit akarnak és mit nem akarnak megtenni. Valaki egyszer írt egy aranyos angol 'szakkifejezést' erre, free adventuring (valamelyik angol RPG-b?l szedte :) ). Sokkal inkább elronthatja a játék hangulatát, a szórakozást, ha valalmi cs?kalandba akarod benyomni ?ket, ahol mindig rájuk kényszeríted az akaratodat. Akkor már mind1 lenne, ha magaddal játszanál.

TP-osztás: szvsz ideje lenne már elvonatkoztatni a bestiben közölt értékekkel. Csak azért senki nem léphet 20000 szintet, mert az els? szintü pap a szerencsétlen aquirra csendvarázst nyomott, és így a fejére tudták gurítani a nagy követ anélkül, hogy csont és vérhalmazzá lettek volna közben. Egy trollt is el lehet égetni úgy, hogy fáklyát tartasz magad el?tt, és valami pumpából nyomod rá az alkoholt... Igazán nem nagy dolog. Persze ilyenkor nem árt elgondolkodni, vajon az ilyeneket ismerheti-e a karakter?

Az már egy jó dolog, hogy azért adsz TP-t, mert elérte a maga elé t?zött célokat (még ha azok oly aprók is, pl. le tudta küzdeni a magasságtól való félellmét, meg tudta hódítani a szomszéd csajt vagy sikerült végre elolvasni xy 1000 oldalas m?vét a szobrászatról ;) ). Még szép, hogy nemcsak a harcért kapják a TP-t, mi több, azért kell a legkevesebbet adni (mármint ha nem harcos f?kasztról van szó), elvégre az élet nagyrészt nem harcokból áll...

Amúgy egy másik topicon (a M* hibái) volt az az érdekes jelenet, amikor a két tolvaj pár méterr?l nem tudta lel?ni a karaktert. Hogy miért nem? Mert a KM kicsiket dobott! Jó, a körülményeket mondjuk nem ismerem, De, ha az a 2 tolvaj a karakter hibájából tudott a jk-n rajtaütni, akkor én nem dobálgattam volna, hanem igenis eltalálta ?t néhány nyílvessz?, s?t, még mérgezettek is lettek volna (vagy esetleg magamnak titokban dobálgatok, elvégre mi köze van a JK-nak ahhoz, hogy a KM miket hajigál magának? :twisted: ). Ha ez így logikus az adott helyzetben, akkor ez így fog megtörténni, a karakter egy elképzelt világ él? tagja, a hibáiért pedig fizetnie kell, éppúgy, mint a valóságban!

Akár még meg is halhat a JK egy komolyabb hibáért, legalább megtanulja a játékos, hogy a karaktere nem hallhatatlan, és majd megtanulja, hogy játszani is ésszel kell.

Egyébként milyen dolog az, hogy 2 mágiás +2 harcolós van a csapatban, és ezeknek x meg z a feladatuk???

Hiba: senki sem tökéletes. De ha ügyes vagy, a hiba vagy kijavítható, vagy elsimítható, és a JK-knak lehet?leg fel sem fog akkor t?nni - és már nem is lesz hiba ;). De pl ha a fináléban elfelejted bemesélni a f?monsztert vagy enemyt, na az hiba. :)

Mellesleg a jó KM-nek az is feladata, hogy a játék elején megalapozza a világban él? gárdisták tekintélyét, valamint a saját maga tekintélyét! Az meg egy rossz játékos, aki nem bírja fel fogni, hogy a KM szava (nem mindig! :)) szent.

(Mert pl volt olyan eset - err?l is csak hallottam - hogy a jk kapott egy paptól egy szent tüzet a nyakába, aztán amikor közelített a paphoz kapott még vagy 4-et, és meghalt, vagy a JK épp ücsörög a fogadóban, mikor hirtelen egy sok emeletes épület tetjén találja magát, elszédül, és alázuhan...)

No, elég lesz már ennyi ebb?l mára (ill. ma de.-re).

Közzétéve:

Szimpatikus amennyit irsz Szutyok! No de azzal nem értek egyett, hogy ne dolgozz ki egy kalandot, mert az esetleg egy cs?kaland. Azt irod, hogy nem szabad ráer?ltetni a történetet a játékosra, lentebb pedig a tolvajok a dobások ellenére el kell, hogy találják a JK-t! Most akkor hogyan is van?

Ett?l függetlenül remélem segítesz a lektorálásban, ott aztán van mit agyalni.

M

Közzétéve:

Mazsinó: az úgy van, hogy a kett? nem ugyanaz.

Az, hogy nem er?ltetem rá a kerekterekre az én elképzeléseimet nem zárja ki azt, hogy a játékosok hibáznak, ezért két gaz tolvaj likvidálni akarja ?ket. Ez a világban egy logikus következmény, ezért megtörténik. És ha már sikerült két lépésnyire megközelítniük a tolvajoknak a JK-kat, akkor nem fogom hagyni, hogy néháyn szerencsétlen dobás miatt ne tudják lel?ni a karit (de ugyanezt az engedményt JK-knak is megteszem).

De egyébként igen, kicsit pontosítok, nyíltan nem szabad rájuk er?ltetni az akaratodat. :) De ilyen cselekkel elérheted, hogy észrevétlenül járják azt az utat, amit te elképzeltél (mondjuk csak mérgezett nyilat kap a kari, bekerül a gonoszok közé, egy piszkos feladat elvégzésére köteleik - persze kap egy jó tetkót is, ami ha a szervezet céljaival ellentétes érzelmeket, gondolatokat talál a kari agyában, azonnal robbantja ?t :twisted: ).

Evendur Stavenger kedveli ezt
Közzétéve:

Üdv!

Szerintem nem kell a kalandot rákényszeríteni a Jk-ra, ugyanis, ha magad írod a modulokat, akkor azok úgy is olyanok lesznek, amiket a JK-k szeretnek, és ha a játékosok komolyan akarnak játszani, akkor úgyis bele mennek, ha érdekfeszít?en kezded mesélni, biztos vagyok benne, hogy nem mondanak nemet. Ha csak egy JK-val akarok közölni valamit a játék közben, akkor paírra írom neki. A Kalandmodulokat úgy írom, hogy több választási lehet?ség közül válaszhatnak, de végül mégis egy helytre jutnak. ("minden út a kincshez vezet") Ezt a JK-k észre sem veszik, de nem mindig csak egy út van, ez a kalandmodultol függ. A modulom általában 40 oldal, de ha találok megfelel? anyagot(pl. egy kész térképet, stb.), akkor ez kisebb. Néha engem is figyelmeztetnek a hibára, de ekkor kijavítom magam, és nyugottan folytatódik a játék. A JK-immal igen könny? a játék, igen megértjük egymást, ez a játék alapja.

Közzétéve:

a papíros tényközlés jó dolog, csak ha nagyobb lélegzet? eseményt akarsz neki lemesélni, már nem annyira jó megoldás. :)

Hehe, minden út Rómába vezet, tartja a mondás, csak ezzel is az a probléma, hogyha egyszer az én karakteremnek semmi oka megcsinálni azt, amit te akarnál, akkor kényelmetlenül fogja magát érezni emiatt.

Persze, lehet, hogy szeretem azokat a meséket, mi több, ha epizód karival játszunk, akkor simán el is játszom, amit akarsz, de életútban akadhat rengeteg más dolgom is, ami (ha kollektive nem is, de a karimnak) fontosabb. Én pl nagyon nem örülnék neki, ha egy karakterem számára fontos utat szakítanál meg akár 1 rövid, 1 napos kis kalandocskával is, mert lehet, hogy azon az 1 napon a karakterem becsülete, mások élete múlhat, vagy egyszer?en csak egy fontos eseményt mulasztok el, ami miatt a barátaim megharagudnak rám (és ?k fontosak a karakteremnek).

DE

Ha valakinek feltett szándéka, hogy t?rbe csaljon, vagy akármilyen alantas eszközzel befogjon munkára, vagy egyszer?en csak egy másik nagyon jó barátom (nem egy ismeretlen herceg, aki fél királyságot ajánlj) és megkér, hogy segítsek, mert ez fontos számára, a karrierje számára, vagy épp ezen múlik, hogy lesz-e felesége, vagy nem. :) Ilyen esetekben logikos dolog, hogy befognak/hagyom magam befogni munkára (akár hamis mágikus "robbantós" tetkóval). :)

De ha van rá lehet?ségem, egy gyors postával akkor is értesítem azt, aki már vár rám, hogy miért kések, és mennyit el?reláthatólag (minek teleportáljak, amikor egyszer?en megbízhatok egy futárt is ezzel...)

több választási lehet?ség közül választhatnak, de végül mégiscsak egy helytre jutnak.

Hát igen, ilyesmiket csinált anno III. Napoleon is, és még sokan mások. :) Ebben az esetben a választási lehet?ség csupán látszat, és ez megint nem jó. Ezt a módszert se nagyon szeretem. :)

Abban viszont igazad van, hogy így a JK-k tkp nem jönnek rá, hogy a te akaratod érvényesült. De ha a JK-k elvállaltak egy feladatot, akkor neked már teljesen fölösleges választási lehet?ségeket kínálni, választanak ?k maguktól is a sok1000 út közül. Az lehet, hogy 180°-os kanyart vesznek majd, de végülis eljutnak majd a végkifejlethez (persze ha lenne id?korlát, koppannak egy nagyot, aminek következményei lesznek).

Régebben megtörtént velem az eset, hogy a jó jellem? partinak meséltem egy szakadék szélén csüng? fickót, akit meg kellett volna menteni (mert én azat akartam volna! :)), de nem tették, és én meg nem örültem ám neki. :) Pedig elég szépen kidolgoztam azt az NJK-t. Hiába lett volna nekem jó, ha az a NJK ott megmenekül, fenyeget?zhettem volna a fickóval, meg akármi, a kutya se tudott volna mit tenni, mert

1.: senki nem látta az esetet

2.: a fickó nem élhette túl a zuhanást

Na meg el?tte sem találkoztak a palival, nem lett volna a JK-nak érdeke, hogy megmentsék. :)

Azóta meg már tudom, hogy nekem, mint KM nem érdekem, hogy a JK-k megoldják a problémákat, ?k se figyelnek oda, hogy nekem mennyi idej? készülésemet tolják el egy ballépéssel. Mellesleg ez nem baj, csakhát én miért akarjam, hogy megoldják a problémákatt? :)

Azért segítséget kapnak, nem arról van szó, és a segít?k is teljes er?bedobással segítenek nekik, csak éppen én nem fogom ?ket sajnálni, ha a kiméra megmentése helyett azt leölik (vagy a hibájukból ölik meg mások), és aztán majd Toronban megnevelgetik, szeretgetik ?ket.

Közzétéve:

Üdv!

A KM az isten, vagyishogy több mint isten a játékban. ? irányítja a sorsot is, úgyhogy teljesen mindegy mit akar a Jk. Yneven úgyis a sors fogja valamilyen szinten sodorni. Hiába akar ? Pyarronba utazni hogy visszatérje valamely kasztjának megfelel? iskolájába, ha útközben kirabolják, elfogják eladják rabszolgának, megbabonázzák, elveszik a Szt.Szimbólumát, az örökölt csodafegyverét, megölik a szerelmét. Nagyon könnyen tud a KM nelfogadhatóan megmagyarázható helyzeteket teremteni, s?t kényszer helyzeteket, amikor igazából nem is tehet mást a karakter. A KM kezében van minden eszköz, persze rutinon felül az is üt?lap a kezében, ha ismeri személy szerint JK-i motivációját.

Nálunk van egy srác akinek teljesen mindegy mi történik, nem motiválja semmi sem ált. a harcon kívül. Azonban a harcban olyan túléképességel, kreativitással rendelkezik ami b?ven az átlag JK ( nemcsak Vérpisti) fölé helyezi. Van akit a harc stratégiája, logikája illetve a dolgok logikája érdekel és megpróbál minél tökéletesebben szerepeket játszani(igaz Mazsinó??? :wink: ). De olyan jk. is van akit a poénos helyzetek érdekelnek, vagy hogy ? legyen mindig a középpontban.

KM-k! :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Ezeknek a tulajdonságoknak a felismerése és kihasználása nem feltétlenül tesz minket rossz és gátlástalan mesél?kké (én reménykedek, h. nem ezért kerülök pokolra :twisted: ), úgyhogy hajrá mindenki.

D.

Közzétéve:

Egyet értek dRaconissal mert szerintem sem lehet hogy "nekem most sürgös dolgom van!" és a karakter írja a játékot. Akkor kedves szutyok add át a paravánt a játékosnak és meséljen ?, életútnál úgyis a karakterekre és az el?z? játékra kell készíteni kalandot nem csak úgy a nagyvilágba. Nem lehet olyat csinálni hogy az el?z? kalandban Erionban fejeztétek be a játékot de épp indulnátok tovább az egyik JK családjának a megsegítésére északra a következ? játék meg arról szólna hogy délen kell egy ismeretlen hercegnek az aranyát lopkodó tolvajt megfogni. Ez így butaság életútben csak a kezdö KM tesz ilyet vagy még az sem. És hidd el megírni egy kalandmodult még nem jelenti azt hogy nem kell improvizálnod, mert bármennyire is felkészülsz a karakterek mindig találnak valamit amire nem készültél.

Közzétéve:

Crowstone: Teljesen egyet értek veled. A KM els? feladata, hogy felkészüljön a játékra, és a JK nem arra fog várni, hogy most ? valami mást csinál, hanem vár(nak) a következ? ajánlatra. Egyébként, ha mégis akadna valami dolguk, nekem mindig el?re bejelentik. Pl. a játék végén kijelenti, hogy szeretne venni magának egy újjabb vértet, vagy stb. de már az is megtörtént, hogy az egyik JK-m(varázsló) bejelentette, hogy el szeretne menni Doran-ba megtanulni a Drágak?mágia Mesterfokát.

Lenne egy kérdésem. A képzettségeket korlátlanul meg tudják tanulni? Ti mit gondoltok a képzettségek elsajátításáról? Ha valaki pl. egy újabb fegyver forgatását szeretné megtanulni, azt hogyan teszi? Én úgy gondolom, hogy pl. találkozik egy NJK-val, aki rendelkezik a hosszúkard Mf forgatásával, ha együtt vannak egy kaland során, akkor elsajátíthatja, ha mind két fél beleegyezik, és ez kp-be kerül. Ez így igaz elég reális? De pl a gyakorlás közben megvághatja magát?

Közzétéve:

Saját magát nem fogja megvágni, legfeljebb a mestere lecke képp.Eygébként ha meg akarnak tanulni vmit amit az adott vidéken nem áll módjukban, akkor nyugodtan mond meg nekik hogy eheez bizony el kell utazniuk.Ilyenkor nyugodtan lejátszhatod kalandként az utazást is.Egyébként szerintem szintlépésnél a kari csak azokat a képzetségeket kapja Mf-en meg amiket tényleg használt Af-en.Af-et is csak úgy kapja meg sztem ha el?tte utánanézett, olvasta könyvtárban vagy egy tapasztalt használótól látta.Egyébként jpár képzettséget L lehet sajátítani különösebb tanulás nélkül is.Pl ha az Igxq által említett kari elég sokat használta a rövidkardot vagy esetleg a lovagkardot (ezeket a hosszúkardhoz hasonlóan kell forgatni) akkor pusztán gyakorlással is megtanulhatja forgatni a hosszúkardot, hiszen az alapfogásokat már ismeri.

Közzétéve:

Te Crowstone, hol láttál t?lem olyat, hogy nem mesélek, vagy nem készülök semit a kalandokra, és egyáltalán, olyat én mikor írtam, hogy északra tartó partinak déli kalandot mesélek???

Az, hogy hagyom ?ket szabadon mozogni, még igen távol áll a teljes készületlenséggel. Egyébként is mindenhol történnek dolgok, amikbe ?k is könnyedén belkeveredhetnek (kocsmai verekedés, gyilkosság, árulás, természeti katasztrófák, stb...), és általában tudom, hogy merrefelé mennek, de ez tkp lényegtelen is, mert ha akarnám, mindig oda mennének, amit én kitalálok (ill. mindig átmennének rajta, ha utaznak) (mindig más városon :)).

És én is szoktam valami kalandvázat leírni, több helyszínnel (ahova elmennek majd szerintem), és több kaland-bajba jutási lehet?séggel. :) De leginkább itt is a fontosabb emberkéket, NJK-kat dolgozom ki, hogy tudjam, ha ?k most leütik a fogadós fiát, akkor az mit fog lépni. Viszont utálom a PEKK-et, meg elvetem, meg hülyeségnek tartom. Lehet, vannak, akik szeretik, én nem.

A fegyverforgatásnál vagy még egy probléma. :) Najó, ha másik kalandozótól, esetleg csapattárstól tanulja meg, akkor ez nem biztos, hogy az, de ha egy suliban akarja, akkor már lehet komoly gond. Szóval, ha a JK sokkal jobb harcos, mint a mestere (értsd: még a hátrányos levonásokkal is jóval ügyesebb), akkor hát nem vagyok benne biztos, hogy az a mester túl sokat tudna mutatni a kardforgatásból.

Egyébként szerintem itt is az a logikus, hogyha 1 kategóriában vannak a fegyverek, amiket tud használni, akkor minden újabb azonos kat.ba tartozó fegyvert tanulni olcsóbb és olcsóbb lesz. Hasonlóan, mint az írásnál. :)

Végülis egy szablya és egy rövid kard nem különbözik nagyon sokban.

Akár még egy tapasztalt kardofrgató is megvághatja saját magát harc közben! :D Mondjuk amikor 01-t dob (ill hogy max akkor, de ez is apró szemétség KM részér?l :twisted: ).

dRaconis: na igen, mindent meg lehet oldani. Lehet, hogy téged nem érdekel minden lépés motivációja, de pl én igencsak elgondolkodnék, hogy miért pont az én szerelmemet ölik meg, miért pont az én SzSz-mat lopják el. :)

Félre ne érts, nem a te képességeidet (meg senki másét) lebecsülend? írom, hanem mert hogy én szeretem tudni a miértet.

Az ilyen spéci személyes szivatásokkal csak az a baj szerintem, hogy alacsony szintü kari igazából jelentéktelen, ?t nem kell ilyenekkel csapdába csalni, egyszer?en megölik. Egy magasabb szintü kari viszont már rendelkezhet elég komoly befolyásokkal, van neve, sok mindenkire lehet veszélyes, hát neki lehet, hogy a szerelmét elrabolják, kinyírják (bár inkább csak levágják ujjait, fülét, stb... és elküldik postán elrettentésnek :twisted: ). Viszotn az ilyen karikat meg nem nagyon fogják kirabolni és rabszolgának eladni, szvsz. :)

A dolgokat meg tisztázandó nem nevelési célzattal írtam ezeket, csak mert _én_ szerintem így jó mesélni, _nekem_ így tetszik a játék. Neked meg úgy, ahogy te írod. Kész, ennyi. Nincs vita. :)

Közzétéve:

Szokás szerint szép hosszút írtál szutyok ami dícséretes.De azért azt megkritizálnám hogy egy rövid kard és egy szabja forgatásában nincs nagy különbség.Már az sem mindegy hogy melyikkl hogy vágsz.A szablyának pont az a lényege hogy követi a karod áltatl leírt ívet és így a penge egész felülete végigfut szerencsétlen ellenfeleden.Ezzel szemben rövid kard csak belevágódik az ellenfeldbe mint pl egy amikor egy bottal megütsz vkit.Az is csak egy ponton érinti a pácienst nem az egész hosszával.

Csak egy kicsit kötekedni akartam és ez lett bel?le.Ha vki nem ért egyet velem nyugodtan szidjon csak. :D

Közzétéve:
Üdv!

Van akit a harc stratégiája, logikája illetve a dolgok logikája érdekel és megpróbál minél tökéletesebben szerepeket játszani(igaz Mazsinó??? :wink: ).

D.

Na aztán nem beárulni, mert a végén még kiismernek itten! :lol::o:):D

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...