Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Kérdések a karakteralkotással kapcsolatban


Recommended Posts

Üdv Mindenkinek!

Egy kérdés még a végére.

Elképzelhető hogy egy Arel papnak a szent szimbóluma tetoválás?

Egy kitárt szárnynyú sólyom a mellkasán a szárnyai a kezére nyúlnak.

Ha felemeli a kezét a pap a teste mellett viszintesig, akkor mintha siklana a sólyom a levegőben.

(Egyedi varázslat:PPP

Ha ilyenkor elég gyorsan mozgatja a kezét le fel akkor felszáll.

Helyből fölszáll ő.

Esetleg Sólyomhívás varázslatkor ez a sólyom lenne ami megjelenik.

Hátrány nincs szent szimbólum. Ha látja fele manapontból varázsolhat

Ha meghal még varázsolni sem tud.)

A tetovált szent szimbólum nem jellemző Arel-papokra, inkább Ranagolra és Tharr híveire. Ennek ellenére elképzelhető Arel-papnál is, hiszen ezek a papok a szabadságukról, változatosságukról híresek, nem lehet őket beskatulyázni.

Röviden: tetovált szent szimbólum engedélyezett. (Megjegyzés: Van annyi hátránya, amennyi előnye. ;))

Egyedi varázslat nem engedélyezett. :)

Link a hozzászóláshoz
Üdv Mindenkinek!

Egy kérdés még a végére.

Elképzelhető hogy egy Arel papnak a szent szimbóluma tetoválás?

Egy kitárt szárnynyú sólyom a mellkasán a szárnyai a kezére nyúlnak.

Ha felemeli a kezét a pap a teste mellett viszintesig, akkor mintha siklana a sólyom a levegőben.

A tetovált szent szimbólum nem jellemző Arel-papokra, inkább Ranagolra és Tharr híveire. Ennek ellenére elképzelhető Arel-papnál is, hiszen ezek a papok a szabadságukról, változatosságukról híresek, nem lehet őket beskatulyázni.

Röviden: tetovált szent szimbólum engedélyezett. (Megjegyzés: Van annyi hátránya, amennyi előnye. ;))

Egyedi varázslat nem engedélyezett. :)

hát, én inkább a hátrányait ecsetelném... mondjuk amikor valakit meg kell érinteni a szent szimbólummal (bár, ha a kezén van akkor nem gond), vagy amikor teljes láncingben és kesztyűben van a karakter... :) vagy az, hogy kinyúlik a tetoválás a kezére, az állandó érintést jelent? mondjuk megcsókolni a szentszimbólumot... ööö... hol is? :D

egyetlen problémát látok ebben igazából... nem hiszem, hogy karakter egy egész évet töltött egy Arel oltáron... ami a szent szimbólum elkészítéséhez szükséges... :)

és adódik még az a kérdés, hogy mi a helyzet, ha egy sebesülés folytán megtörik az ábra? pl. érdekesen lehet ezt is kijátszani... :) KM részről is... :)

mi a véleményetek a felvetett problémákkal kapcsolatban?

Link a hozzászóláshoz

És még mennyi olyan hátrány van, amiről nem is tudunk ;)

Mindenesetre én alapból nem kifejezetten szeretem a tetoválásokat, pláne ha mágikusak... ne is beszéljünk mondjuk arról, ha nem is szent szimbólum, hanem más varázsjel... és megsebzik, tehát a varázsjel megtörik. Na az biztosan kirobbanó érzés :D A kataklizma borítékolva ;)

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Sajnos nagyon sietek, így nem volt időm átnyálazni az eddigi kérdéseket és válaszokat, szóval előre is bocs, ha már egy megválaszolt kérdést teszek fel. A karakter felszereléseinél a mágikus tárgyaknál ugye valamilyen indokkal kell azt birtokolni, miután elkészítettük, vagy kicsengettük érte a borsos árat. Az addig teljesen magától értetődő, hogy egy tolvajnak mi szüksége egy mithrill teljes vértre, de az már nem hogy egyéb esetekben mi számít megindokolhatónak?

Szóval ha kifizetem a becsületes árat és értelmesen megindoklom az előtörténetben a szerzés körülményeit (kiérdemelt ajándék, hagyaték, különleges körülmények útján megszerzett, régóta áhított dolog, stb. stb.) akkor elvileg bármilyen a karakterem természetétől, kasztjától, képzettségeitől, mentalitásától lényegesen el nem térő varázstárgyam lehet? (pl. egy harcosnak erő kesztyűje, egy tolvajnak fürge ujjak kesztyűje, egy krad-papnak nyelvek sisakja, stb.)

előre is köszönöm a választ

A.B.

Link a hozzászóláshoz

Szóval ha kifizetem a becsületes árat és értelmesen megindoklom az előtörténetben a szerzés körülményeit (kiérdemelt ajándék, hagyaték, különleges körülmények útján megszerzett, régóta áhított dolog, stb. stb.) akkor elvileg bármilyen a karakterem természetétől, kasztjától, képzettségeitől, mentalitásától lényegesen el nem térő varázstárgyam lehet? (pl. egy harcosnak erő kesztyűje, egy tolvajnak fürge ujjak kesztyűje, egy krad-papnak nyelvek sisakja, stb.)

A.B.

Link a hozzászóláshoz

Hali

Lenne egy-két kérdésem a boszorkánymesteri tetoválásokkal kapcsolatban:

1. A tetoválások elkészítéséhez szükség van-e a tetoválás képzettségre (esetleg mesterfokára), és ha igen, mennyi kp-ba kerül?

2. A tetkókat is a mágikus felszerelésekhez hasonlóan kell-e megvenni a karakter készítésekor? (Bm-nek: Mp x 10a + előállítási ktg.)

3. Ha igen beleszámít-e a költségbe, az alap rajzolathoz szükséges 7Mp?

4. Ha a csapat más tagjának készítem, akkor ő fizeti meg a Tp-t vagy én, mint BM? (Mp x 20a + előállítási ktg. v. Mp x 10a + ea.ktg.) (Ez ugyanígy kérdezheti egy varázsló a harcos rúnakardjával kapcsolatban? :D )

5. Lehet-e használni, a IV/4. Rúnában leírt boszorkánymesteri tetoválásokat? (És miért nem? :mrgreen: )

Előre is köszi, és bocs a helyenként idióta kérdésekért!

Link a hozzászóláshoz

Helló-belló

Hamisító tolvaj karakter esetén, (írásos dolgok hamisítása) milyen képzettségek szükségesek ahhoz, hogy a karakter teljes mértékben birtokolhassa a tudást, ergó lehamisítson, amit csak akar, megfelelően jó szinten? :D

Gondolom írás-olvasás MF alap, no de mi kell még?

Ha nagyon kekec valaki, a karaktert játszó játékos középkori stílusban akár KM-eket is oktat a korabeli fortélyokról, elméletben-gyakorlatban :D

Link a hozzászóláshoz

1. A tetoválások elkészítéséhez szükség van-e a tetoválás képzettségre (esetleg mesterfokára), és ha igen, mennyi kp-ba kerül?

2. A tetkókat is a mágikus felszerelésekhez hasonlóan kell-e megvenni a karakter készítésekor? (Bm-nek: Mp x 10a + előállítási ktg.)

3. Ha igen beleszámít-e a költségbe, az alap rajzolathoz szükséges 7Mp?

4. Ha a csapat más tagjának készítem, akkor ő fizeti meg a Tp-t vagy én, mint BM? (Mp x 20a + előállítási ktg. v. Mp x 10a + ea.ktg.) (Ez ugyanígy kérdezheti egy varázsló a harcos rúnakardjával kapcsolatban? :D )

5. Lehet-e használni, a IV/4. Rúnában leírt boszorkánymesteri tetoválásokat? (És miért nem? :mrgreen: )

1. Igen. Af elég, ha csak erre használja a tetoválást. Ha szép képeket, stb akar, akkor kell Mf.

2. Igen.

3. Igen.

4. Attól függ. Itt bejön a hátterek közötti különbség. Ha 1. hátteret vette fel a csapat: elkészítheti egy csapattárs, és majd a hozzáértő fizeti ki a pénzt. Ha a második hátteret vette fel a csapat, akkor mindenki csak magára fizethet, tehát ha nem ért hozzá, akkor dupla ár (még akkor is, ha előtörténet szerint mondjuk a csapattárs készíti el).

5. Azokat a rúnacikkeket lehet használni, amiket a karakteralkotásban szereplő link mutat.

Hamisító tolvaj karakter esetén, (írásos dolgok hamisítása) milyen képzettségek szükségesek ahhoz, hogy a karakter teljes mértékben birtokolhassa a tudást, ergó lehamisítson, amit csak akar, megfelelően jó szinten? :D

Gondolom írás-olvasás MF alap, no de mi kell még?

Meglepő módon: Hamisítás képzettség. :P (Második Törvénykönyv)

Link a hozzászóláshoz
Köszi a gyors választ, akkor viszont KP költséget kérnék MF-ra, mert a leltárból hiányzik az adott könyvecske :)

És szintén szeretném a rajzolás-festészet KP költségét mind alap, mind MF-on.

És ha már kereskedők hona... Alkudozni lehet? :D

Hamisítás

Af: 11 Kp

Mf: 24 Kp

Festészet, rajzolás

Af: 3 Kp

Mf: 18 Kp

Alkudozni nem érdemes... ha sikerül is, olyan alkut fogsz kötni, amit utólag nagyon megbánnál. Muhahahaha! *sátáni kacaj*

Link a hozzászóláshoz
A Kp költségekről jut eszembe... :)

az Af -> Mf fejlesztés tekintetében az Mf költségét, vagy az Af és az Mf különbözetét kell megfizetni? ;)

A válasz benne van a karakteralkotási rendszerben, csak kicsit jobban kell nézni.

Még a tetoválás képzettség Kp költségét meg tudná mondani nekem valaki?

Sajnos nincs mellettem könyv, talán valaki más kisegít. ;)

Link a hozzászóláshoz
A Kp költségekről jut eszembe... :)

az Af -> Mf fejlesztés tekintetében az Mf költségét, vagy az Af és az Mf különbözetét kell megfizetni? ;)

A válasz benne van a karakteralkotási rendszerben, csak kicsit jobban kell nézni.

Még a tetoválás képzettség Kp költségét meg tudná mondani nekem valaki?

Sajnos nincs mellettem könyv, talán valaki más kisegít. ;)

TAO: rendben. akkor megint elolvasom figyelmesebben... :D

Gabe: csak az Új Tekercsekben találtam Tetoválás képzettséget (a KM-ek elfogadják?), ahol a Kp-költség: 1. fok: 1 Kp, 2. fok: 2 Kp, 3. fok: 4 Kp; 4. fok: 10 Kp; 5. fok: 20 Kp... és van képesség feltétele is...

TAO: hogyan lehet alkalmazni a ÚT-t? lehet, hogy máshol is meg kellene lennie a Tetoválásnak, mint képzettségnek? ;)

Link a hozzászóláshoz

ÚT használata nem engedélyezett. Ami kivétel (Érzékelés), az bele van foglalva a karakteralkotási rendszerbe.

A tetoválás képzettséggel kapcsolatban homályosak az emlékeim, könyv pedig sajnos nem áll rendelkezésemre jelen pillanatban. Abban biztos vagyok, hogy ETK, MTK, HBG szabálykönyvekben nem szerepel ilyen képzettség. Abban viszont nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a PPL-ekben sem. Amennyiben ott van, akkor azt kell használni. Ha nincs, akkor marad az ETK-sított verzió: szakma - Tetoválás.

ÚT-s tetoválás nem használható semmiképpen. (Ha engednénk, akkor jönnének a kérések a többi ÚT-s képzettségekre is. Továbbá 5 fokú rendszer, meg egyéb kompatibilitási kérdések... nem véletlenül nincs az ÚT az engedélyezett szabálykönyvek között.)

Link a hozzászóláshoz
ÚT használata nem engedélyezett. Ami kivétel (Érzékelés), az bele van foglalva a karakteralkotási rendszerbe.

A tetoválás képzettséggel kapcsolatban homályosak az emlékeim, könyv pedig sajnos nem áll rendelkezésemre jelen pillanatban. Abban biztos vagyok, hogy ETK, MTK, HBG szabálykönyvekben nem szerepel ilyen képzettség. Abban viszont nem vagyok 100%-ig biztos, hogy a PPL-ekben sem. Amennyiben ott van, akkor azt kell használni. Ha nincs, akkor marad az ETK-sított verzió: szakma - Tetoválás.

ÚT-s tetoválás nem használható semmiképpen. (Ha engednénk, akkor jönnének a kérések a többi ÚT-s képzettségekre is. Továbbá 5 fokú rendszer, meg egyéb kompatibilitási kérdések... nem véletlenül nincs az ÚT az engedélyezett szabálykönyvek között.)

Megnéztem, egyik PPK-ban sincs, és a tárgymutatóban sem, vagyis marad az ETKsított verzó... a szakmán keresztül... :)

Link a hozzászóláshoz
Na még egy utolsó gyors kérdés:

A füstkvarc okozásnál azt írja hogy az erősségének arányában a megfelelő mozaikot pótolja.Ezt úgy értsem hogy ahányas erősségű, annyi erősséggel kevesebbe kerül nekem teleportálni? :)

Szövegértésből sose voltam jó, valaki segítsen:)

Tényleg eléggé kusza a megfogalmazás, sőt hibás is. Pl azt írja, hogy "ez utóbbit csak varázsló képes használni", amivel arra utal, hogy a másik kettőt nem csak varázsló, pedig alap, hogy mindháromra csak varázsló képes.

A megfogalmazásod (sajnálom) nem helytálló. Ha valaki akar, lehet róla vitatkozni, hogy úgy is lehet értelmezni, ahogy te mondod. Ügyes próbálkozás, de nem kapod meg... :P

A táborban használandó verzió: A kő nem helyettesíti a mozaikot. Amennyi a füstkvarc E-je, annyival kevesebb Mp-ba kerül a térmágikus varázslat, amit létre akarsz hozni. De attól még neked kell létrehozni a varázslatot (ergo varázslási idő, stb és varázslónak kell lenned).

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...