Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték

nekdolan

Kalandozók
  • Hozzászólások száma

    339
  • Csatlakozott

  • Utoljára itt járt

Róla: nekdolan

  • Rang
    Kalandozó

Legutóbbi látogatók

A legutóbbi látogatók blokk le van tiltva, és más felhasználók nem láthatják.

  1. Ha háromszor dobok összesen három képzettségre mindegyikre egyszer-egyszer, akkor vajon statisztikailag a 11%-11%-11% a jobb, vagy a 10%-10%-13%?
  2. hogy a ***** törlöm ezt innét? :D

  3. Nem voltam még varázslóval és látom, hogy kb minden varázslata 1E-s. Ezeket hogyan lehet erősíteni?
  4. nekdolan

    Csapatkereső/szervező

    Ha valaki csapatot keres nálunk még akad hely. (Csapat: La Familia) Szerk: beteltünk
  5. A Második törvénykönyvben találod meg a váltott kaszt leírását. Alapvetően a következőképp működik: Az alap kaszt 3 szintet veszít, ami a képzettségeken kívül mindenre kihat (HM, Pszí, Mana levonások). Az új kaszt HM-je a kaszthoz tartozó alapról indul, és addig nem írja felül a karakter HM értékeit, amíg azok nem lesznek nagyobbak. A pszí pontokat a pszí szabályai szerint gyűjti tovább, ha volt korábban a pszí pontok összeadódnak. Minden kasztnak külön manája van Az új kaszt megkapja az alap képzettségeit és a további szinteken az újakat is Az új kaszt a kasztnak megfelelően kapja a KP-t Ilyesmire emlékszem. Érdemes a könyvet elolvasni.
  6. Én azt mondtam, hogy a ruha átengedi a fényt ezért a tárgy láthatatlanság megjeleníti a tetkót. A páncél sem takar mindenütt. Ha mást állítottam korábban akkor elnézést kérek. Engem elsősorban a varázslatot megalkotó gondolata és a lehetséges figyelembe nem vételéből adódó visszaélés lehetősége aggaszt. A bárd nem egy szuper jó varázsló. Ha pl magára varázsol láthatatlanságot akkor megvakul. Az hogy melyik része hülyeség a varázslatnak teljesen szubjektív. Neked az, nekem ez. Nem fogok vitatkozni ilyesmin. SZERK: Úgy gondolom a fény mágiához kell fény, és a bárd mindig azt a fényt tudja felhasználni, ami körülötte van és amit lát. Tehát, ha a tárgy láthatatlanság nem számít illúziómágiának, akkor azt is el tudom képzelni, hogy ha eltünteted a széf ajtót, akkor mögötte csak sötétséget fog látni az illető, mert a fény az innenső oldalról nem megy át a széfajtón, és a széfben lévő fény (ha van) nem tud kijönni onnan.
  7. A könyv azt is mondja, hogy: Egy ruha még átereszti a fényt valamennyirre, de egy zárt ajtó már kevésbé.
  8. És átmegy? Arról volt szó, hogy nem megy át.
  9. Szerintem a bárd nem tudja tudatosan befolyásolni a megjelenő képet. A tudatalatti dönti el, hogy mi fog látszódni. Ha a bárd tudja, mi van az adott tárgy mögött akkor az, ha nem akkor amit legvalószínűbbnek vél. A bárd tudata láthatatlanságot próbál létrehozni és nem illúziót. Alternatíva az, hogy a varázslat nem jön létre mert nincs elég fény a túloldalon.
  10. Szerintem a varázslatot megalkotó gondolatát is érdemes figyelembe venni. Tárgy láthatatlanság ergo egy tárgyat tesz mások számára láthatatlanná, hogy azok ne vegyék észre azt az adott tárgyat. Lehetne olyan varázslat is hogy falon átlátás vagy hasonló.
  11. Szerintem ez így nem működik. A láthatatlanság az fénymágia ergó nem változtatja meg a dolgok fizikai összetételét, és az anyag fény áteresztő képességét. Én úgy képzelem inkább, hogy a tárgy minden oldalára egy illúziókép kerül, ami a tárgy helyzetétől függően változik, de olyan dolgokat, amit a bárd sem lát, nem igazán lehet képként megjeleníteni. Egy üres széfet, vagy valami hasonlót elképzelhetőnek tartok.
  12. Egy kis érdekesség: Alpha Go dokumentumfilm Mesterséges Intelligencia, amit GO-ra tanítottak története és meccsek az AI és az egyik legjobb Go játékos között. Az eredeti Netflixen is megnézhető! Ugyanaz az AI csapat SC2 profik ellen: twitch Összes meccs
  13. 1. Nem mindegy hogy az Ibarában van-e vagy az Elátkozott Vidéken. Amúgy ha egyedül van az erdőben pár drótcsapdát csengőkkel nem árt felállítani. 2. Kinyit szem közben kihúz fegyver attól függően hogy mit lát.
  14. nekdolan

    Dumaterem

    Könyvből nehéz megtanulni vezetni. Persze nem árt de a puding próbája mindig az evés. Szerintem nem érdemes ilyen komoly igényeket támasztani magaddal szemben. Mindenki volt kezdő, meg aztán akinek jó a hozzáállása az aligha rontja el a játékot. Azért kezdésnek mindenképp a játékosi pályát javaslom és aztán, ha már azt érzi az ember akkor jöhet a kalandmesteri szint. Játék alatt az ember meg tudja figyelni, hogy a kalandmester hogyan irányít meg hogy mi hogy működik. Visszatérve a félelfekre. A kártyák alapján nem nagyon van szakálluk: https://lapkereso.spacebar.hu/?race=11&page=1
×
×
  • Új...