Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Vér István verseny


Recommended Posts

A konkrét lebonyolítással kapcsolatban lenne egy kérdésem:

Célunk e, hogy a verseny végeredménye kb. tükrözze a valódi erősorrendet, vagy csak az első helyezet személye a kérdéses?

Előbbi esetben hosszabb lebonyolítást tudok ajálani, ami azt jelentené, hogy kb. az indulók számának másfélszeresével megegyező párviadal kell a végső eredmény megszerzéséhez és ebben az esetben szinte minden induló legalább 2 meccset játszik!

Utóbbi esetben rövidebb lesz a lebonyolítás, kb. indulók száma-1 forduló. Itt viszont, aki veszít, az azonnal kiesik!

Állásfoglalást kérek!

Link a hozzászóláshoz
Az ár az csak a manapont-tól függ? vagy hozzátartozik az alapár?

ki kell fizetni az alap anyagnak is meg a mannapontnak is az árát (az etk-s varázstárgyaknál alapár + mp onkénti arany)

Hulla ebben egyenlőre nem tudok állást foglalni mert tudnom kéne nyagyjából az indulók létszámát.

10 indulnak és mindenki legalább 2 szer csatázik ennyi időnk soha nem lesz egy tábor alatt.

Ha viszont 4 en indulnak csak és egyenes kieséses rendszer akkor 3 max 4 meccs lesz

Valószinű jövő hét végén lesz időm megcsinálni a teljes kiirást utánna visszatérünk a témára

Végülis ez a kérdés semmiben nem befolyásolja a karakteralkotást

Link a hozzászóláshoz
Az ár az csak a manapont-tól függ? vagy hozzátartozik az alapár?

ki kell fizetni az alap anyagnak is meg a mannapontnak is az árát (az etk-s varázstárgyaknál alapár + mp onkénti arany)

No igen, ez egy jó példa arra, hogy milyen kiskapuk maradtak benne az eddigi kiírásban! Ezért kell pontosan megfogalmazni a kiírást!Továbbá, ha majd elkészíted és publikálod a versenykiírást, akkor majd kerülni kell az abban való utólagos módosításokat. Az nagyon stílustalan lenne, ha az abban való kiskapukat, melyekre szegény játékosok nagy nehezen rájöttek, csak azért tiltanád le utólag, mert túl tápnak találod. Hisz ez a verseny épp erről szól!

Hulla ebben egyenlőre nem tudok állást foglalni mert tudnom kéne nyagyjából az indulók létszámát.

10 indulnak és mindenki legalább 2 szer csatázik ennyi időnk soha nem lesz egy tábor alatt.

Tíz indulónál én 14 meccsel számoltam, ha nem egyenes kiesés lesz. Ez nem tudom mennyire sok! Egyenes kieséssel, ugye 9.

Ha viszont 4 en indulnak csak és egyenes kieséses rendszer akkor 3 max 4 meccs lesz

4 indulónál egyenes kiesésnél 3 meccs!

A hosszabb lebonyolításnál meg 5 meccs. Szóval ez így is úgy is rövidke!

Én egyébként 7-9 indulóban gondolkodok. Aztán majd meglátjuk!

/OFF

Ez volt az 500. hozzászólásom.

/ON

:wink:

Link a hozzászóláshoz

A 3-4 meccs nem számra sok, hanem időre. Még nézni is sok szokott lenni :shock: Ezt azért vegyük figyelembe. 14 meccsre szervezzetek külön tábort 8)

Amúgy meg szvsz a szervező el tudja dönteni, hogy hogyan bonyolítsa a játékot, és hány meccset akar ;) Erről meg is volt a véleménye, hangoztatta is, kiírást is pontosít.

Bocs a belepofázásért, de már muszáj volt :lol:

Link a hozzászóláshoz

Felonnak igaza van abban, hogy egy meccs is baromira hosszú tud lenni. Ezért a legjobb megoldás az időkorlát helyezése a meccsre (pl. fél óra), és a KM-nek pörgetnie kell a dolgokat.

Továbbá pedig azt mondom, hogy ne a jelentkezők számától tegyük függővé a rendszert... ugyanis úgyis csak táborban derül ki, hogy hányan indulnak pontosan (biztos lesz olyan ember is, aki nem fórumozik, csak ott jön rá, hogy van vérpisti, és indulni akar). Szerintem univerzális rendszer legyen, erre pedig az egyenes kiesés az ideális (6 induló minimum lesz úgyis, szóval alapból indokolt). Egy dologtól biztosan nem kell tartani: hogy túl rövid lesz a verseny. (Ha mégis, akkor a végén még mindig lehet a túlbuzgóknak egy csapat-csapat viadalt rendezni.)

Link a hozzászóláshoz

Még mindig nem voltam világos.. ne alakítsátok a szervezést, majd Mosquito megteszi. Szép, meg minden, hogy ennyire lelkes a banda, de ha szervezni akartok, akkor szervezzetek, ne játszatok és fordítva. Mert a végén majd én is 150 Tpből akarok karit csinálni a játékra, és nekiállok beleszervezni a modulba 8)

Az oké, hogy javaslat meg minden, de már oldalak óta alakítgatjátok az egész Vérpityu cuccot. Mosquito majd kiírja a dolgokat, akkor még hozzápötyöghettek, ha ő szeretné, de milyen dolog ez, hogy a játékosok alakítgatják a rendszert? Én a helyében azt mondanám, h ez van, nincs beleszólás, tetszik játszol, nem tetszik nem játszol.

Neki már volt ilyen versenye, túléltétek, akkor hagyjátok ismét, dőljetek hátra, alkossatok karit, és majd győzzetek. Ki kellene vetkőzni a szervezői magatartásból ebben az esetben, szvsz. Remélem érthető voltam.

Kösz, hogy meghallgattatok, várom a köveket, úgyis visszadobom.. sütivel :P

Link a hozzászóláshoz
Még mindig nem voltam világos.. ne alakítsátok a szervezést, majd Mosquito megteszi. Szép, meg minden, hogy ennyire lelkes a banda, de ha szervezni akartok, akkor szervezzetek, ne játszatok és fordítva. Mert a végén majd én is 150 Tpből akarok karit csinálni a játékra, és nekiállok beleszervezni a modulba 8)

Az oké, hogy javaslat meg minden, de már oldalak óta alakítgatjátok az egész Vérpityu cuccot. Mosquito majd kiírja a dolgokat, akkor még hozzápötyöghettek, ha ő szeretné, de milyen dolog ez, hogy a játékosok alakítgatják a rendszert? Én a helyében azt mondanám, h ez van, nincs beleszólás, tetszik játszol, nem tetszik nem játszol.

Neki már volt ilyen versenye, túléltétek, akkor hagyjátok ismét, dőljetek hátra, alkossatok karit, és majd győzzetek. Ki kellene vetkőzni a szervezői magatartásból ebben az esetben, szvsz. Remélem érthető voltam.

Kösz, hogy meghallgattatok, várom a köveket, úgyis visszadobom.. sütivel :P

Erre a méllyen tisztelt főszervező Úr szavaival reagálnék:

hulla javaslata a legjobb egyenlőre beszélgessünk a felmerült problémákról és amikor már nem lesz újjabb problémás kérdés és mindenki kifejtette a véleményét eldöntöm a véglegest.

továbbá...

Köszönöm a segítség felajálásokat, ...

Bárkinek eszébe jut valami ami tao kihagyott plz írja le

Segítséget pedig egyenlőre abban tudtok hogy a kényes kérdéseket (pl. belső idő játéktechnikai megoldás) mindenki leírja a véleményét róla így olyan dolgok is felmerülnek amire én nem gondoltam tehát nagyobb perspektívám lesz a végső szabály leíráshoz.

Drága Felon, ha én kivetkőzöm a szervezői magatartásból, akkor már te is kivetkőzhetnél az anyatigris hozzáállásból. Szerintem Mosquito kartárs már van olyan nagyfiú, hogy képes hangot adni annak, ha valami nem tetszik neki! ;)

Jöhet a süti!!! De tepsi nélkül! :pajti:

Link a hozzászóláshoz

Azért vagytok annyira dömperek, hogy tökmindegy ki hogyan áll hozzá először, úgyis átmasíroztok rajta az egész Margithídátalakító brigáddal. Itt is ez történt :D Utána meg már utánatok a vízözön.

Amúgy ez pont nem az anyatigris effektusom volt (de nevezheted annak, mert az álláspontom védem, és akkor az), ez már az "unom néha a dolgokat" kivetítése, és saját magam vélemény-nyilvánítása arról, amit ebben a topicban csináltok. :) Végülis teljesen mindegy, hogy minek nevezed, annak aminek szeretnéd :) Az viszont semmi esetre sem cáfolható, hogy már rég nem Mosquito az, aki főszervez - max csak névleg -, hanem a kedves játékos urak, akik igenis elfelejtik, hogy ebben az esetben ők játékosok.

Milyen sütit szeretnél? :pajti:

De ha már így előjött.. én kivetkőzöm az "anyatigris" szerepemből, ha te is a szervezőiből :P Pacsit rá? :)

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Ha már itt tartunk, no offense, de egyet kell értsek Felonnal. Egyrészt mehetne psziben is a dolog (nem, az ötletelés az nem a köz érdeke), másrészt el lehetett volna vállalni a vérpisti szervezést másnak is.

Röviden én -mint gyakran fórumozó kalandozó- kérném, hogy az ötletelés meg javaslatolás psziben menjen, aztán a kiforrott dolog majd itt, mert aki esetleg jelentkezne, nem fog sok hasznot húzni belőle, hogy napi 10 HSZ-t olvas a témában.

Én is szívesen megbeszélem ezt bárkivel pirvátban.

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

A végeredményes szabályrendszer kiadása szempontjából miért fontos hogy pörgős legyen a topic? Nem erre lett kitalálva.

Nekiállhatunk ötletelni a karakteralkotásos témában is, mi, JK-k, hogy mit hogyan lenne érdemes? :wink:

Na mindegy, ezt a véleménykülönbséget majd lejátszuk a hóban, jó? :) Te Skóciában, én meg itthon :) Vajh ki fog nyerni? :twisted:

Link a hozzászóláshoz

Bocsi kicsit besűrűsödtek a dolgaim

elsőnek a feltett kérdések

Pár kérdésem lenne, mégpedig, hogy milyen gyorsan lehet az első lövést leadni, nyílpuskából illetve íjból, illetve, hogy feküdhet -e már vessző az idegen arénába lépéskor?

Szitu függő 1 max 2 szegmens egy vessző ellövése itt csak a célzás határozza meg.

Igen idegen már lehet 1 vessző amikor oda teleportálódtok

Ez már korábbi VP-n is előfordult

Másik, hogy lehet-e olyan karaktert hozni, aminek minden képessége 4-es (létminimum), kivéve amik számomra hasznosak 20?

Igen VÉR ISTVÁN naggggyon kemény így tud létezni 3-as képességgel is

amit nem engedek, de idézet @ barátunktól "szabálykönyvbe le van írva ha bármely képesség 0 vagy az alá esik a karakter meghal így akár 1-es is lehet a képesség azt az 1 kört úgyis túléli :D"

Nem tudtam reagálni Felon néni "tacepao"-jra így most bepótolom felőllem írkáljatok meg beszélgessetek amiről szeretnétek csak sok kérdést ne tegyetek fel mert arra nincs időm hogy mindegyikre válaszoljak. Az olvasás gyorsan megy a válasz annál lassabban.

A szabályokat úgyis én hozom a fejembe már 90% osan kész van pár szabályt kell csak átnéznem. Legépelve még csak 45% de reménykedjünk a hétvégébe hogy elkészül.

Tisztelettel Mosquito

Link a hozzászóláshoz

Üdv mindenki!

A használható törvénykönyvek közt nem láttam felsorolva a Új Tekercseket. Ez azt jelenti, hogy az ott leírt tűzfegyverek sem használhatóak, vagy csak az 5. fokú képzettség nem?

Másik kérdés, az összecsapás után a lövedékek összeszedhetők (dobótőr, nyílvessző, stb...), vagy legyen nálunk a kezdetekkor is annyi, hogy az összes csatára jusson?

Szitu függő 1 max 2 szegmens egy vessző ellövése itt csak a célzás határozza meg.

Mondjuk egy Vér István versenyen idegen fekvő vesszővel, lehet "csípőből" tüzelni? A kérdés lényege az, hogy gyorsabban lövök-e, mint ahogy létrejön egy 1 sec-es varázslat vagy diszciplína?

Link a hozzászóláshoz

Rayen Reval

A használható törvénykönyvek közt nem láttam felsorolva a Új Tekercseket. Ez azt jelenti, hogy az ott leírt tűzfegyverek sem használhatóak, vagy csak az 5. fokú képzettség nem?

UT-t nem használunk se így se úgy.

Mondjuk egy Vér István versenyen idegen fekvő vesszővel, lehet "csípőből" tüzelni? A kérdés lényege az, hogy gyorsabban lövök-e, mint ahogy létrejön egy 1 sec-es varázslat vagy diszciplína?

Erre a Válasz ETK 90.o

Közelharc és varázslás fejezet taglalja a dolgokat.

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Erre a Válasz ETK 90.o

Közelharc és varázslás fejezet taglalja a dolgokat.

Az említett részben a leggyorsabb fegyvernek a hajítófegyver számít. Véleményem szerint egy töltött nyílpuska elsütése gyorsabb, illetve gyorsabban is halad a lövedék.

Ezekre gondolván érdeklődnék, hogy a célzófegyverek támadása kevesebb-e, mint 1 secundum?

Link a hozzászóláshoz

Rayen Reval

Az Új Tekercsek nincs a szabálykönyvek között magyarul semmi nem használható bellőlle kivétel az érzékelés képesség.

Nem kell összeszedned a vesszőket minden csata kezdetekor ugyanolyan feltételekkel fogtok indulni mint az első meccsen.

Felvenni menet közben természetesen lehet ha úgy ítéled meg hogy szükséges.

1 szegmensnél gyorsabban semmit nem lehet csinálni.

mondjuk nem nagyon tudom elképzelni hogy íjjal vagy számszeríjjal hogy gondolod a csípőből tüzelést na de ezt hagyjuk. Célozni mindenképp kell annak az ideje meg csak a rutintól számít.

1 szegmens elsütni egy felajzott számszeríjjat, elengedni az ideget egy íjnak, kimondani egy 1 sec-es varázsigét vagy eldobni egy tőrt.

Link a hozzászóláshoz
1 szegmens elsütni egy felajzott számszeríjjat, elengedni az ideget egy íjnak, kimondani egy 1 sec-es varázsigét vagy eldobni egy tőrt.

Tehát azt mondod, hogy a varázslat gyorsabb, mint a számszeríj, igaz? :) Az 1 sec-es varázslat ugyanis az 1 sec után AZONNAL létrejön, míg a nyílvesszőnek / dobótőrnek még meg kell tennie egy távolságot, és abban a pillanatban indul el, amikor a varázslat létrejön. 2 példa, hogy mire gondolok:

1. eset :arrow: JK1: elemi erő aura önmagára, 1 sec; JK2: nyílvessző JK1-re. Mire a nyílvessző JK1-re ér (féltéve, hogy pontos), rajta már "rég" védőaura lesz.

2. eset :arrow: JK1: tűzkitörés JK2-re, 1 sec; JK2: nyílvessző JK1-re. Az 1 sec után abban a pillanatban, hogy az íjhúr pendül (de a nyílvessző még ott van!) robban a tűzkitörés az íjász karakteren. És még azt sem lehet mondani, hogy "de egy másodperccel később a másik JK is meghalhat a kilőtt nyílvesszőtől", ugyanis a nyílvessző még a robbanásban van, megsemmisül.

Most így utánagondolva... nincs is itt semmi gond.

1. eset: természetes, logikus, erre is van kitalálva.

2. eset: a szabályok megakadályozzák: ezért nem kezdenek a karakterek 20 méteren belül. Az íjász kívül van a varázshasználók zónáján. (ez fordítva viszont nem igaz :twisted:)

Most jön viszont a kínos kérdés: mennyi idő alatt ér oda a nyílvessző, ha a két karakter 30, 50, 100, stb lábra van egymástól? :) Erre valami egyszerű megoldás kell (pl konstans 1 szegmensnek vesszük), nem kéne ilyen jellegű fizikai számításokkal és vitákkal tölteni minden második meccset. :shock:

Link a hozzászóláshoz

Csak hogy bonyolítsam... hozzátenném, hogy a lövés és a vessző repülésének ideje összesen sem lesz 1 szegmens. Lehet úgy tekinteni, hogy 1 szegmenses, de a varázslatnál mindenképp gyorsabb (egy bizonyos távolságig). És számomra - mint ilyenkor mindig - a szabálykönyvben írt mondatok a mérvadóak. Addig szerintem nincs értelme részleteiben vesézni ezt a kérdést, míg az ide vonatkozó mondatokat a könyvből be nem idézitek szó szerint (írásjelek is számítanak). :)

De ez ugye csak az én személyes agymenésem...

Link a hozzászóláshoz

Ejj Ejj TAO

Már megint rámész az ominózus X és Y-okra. :o

Leegyszerűsítem a dolgot.

Minden egy szegmens, de nem a célzás és elengedés 1 sec hanem már a becsapódás is.

Tehát a varázsló 1 szegmens kimondja a varázsigét és az adott szegmens utolsó X ében létrejön a varázslat.

Íjjász 1 sec alatt céloz (természetesen "csípőból" érzésre) elengedi a húrt és az utolsó X ben becsapódik a vessző.

Ez vonatkozik a számszeríjjra és a dobófegyverekre is. Függetlenül a távolságra így a varázsló kicsit hátrányba került a távolság miatt, de a védővarázslatok létrejönnek a vessző becsapódásakor.

Kis off:

Tao vitatkoznék a leírtakkal kicsit

2. eset :arrow: JK1: tűzkitörés JK2-re, 1 sec; JK2: nyílvessző JK1-re. Az 1 sec után abban a pillanatban, hogy az íjhúr pendül (de a nyílvessző még ott van!) robban a tűzkitörés az íjász karakteren. És még azt sem lehet mondani, hogy "de egy másodperccel később a másik JK is meghalhat a kilőtt nyílvesszőtől", ugyanis a nyílvessző még a robbanásban van, megsemmisül.

ez igaz amit leírtál de a tűznek is van terjedési sebessége (kitörésről beszélünk) plusz a vesszőnek húrnak gyulladási sebessége is ez esetben a vessző már nincs ott így a tűz nem befojásolja nagyon max a tollakat sérti meg ami befolyásolja a lövedék becsapódását.

/off

Rayen Reval remélem válszoltam a pm kérdésedre.

Üdv Mosquito

Link a hozzászóláshoz

Mosquito, lehet szőrszálhasogató voltam, de én csak azt írtam le, amit Te. ;):arrow:

1 szegmens elsütni egy felajzott számszeríjjat, elengedni az ideget egy íjnak, kimondani egy 1 sec-es varázsigét vagy eldobni egy tőrt.

Aztán amit erre írtam...

Tehát azt mondod, hogy a varázslat gyorsabb, mint a számszeríj, igaz? Az 1 sec-es varázslat ugyanis az 1 sec után AZONNAL létrejön, míg a nyílvesszőnek / dobótőrnek még meg kell tennie egy távolságot, és abban a pillanatban indul el, amikor a varázslat létrejön.

...azzal elértem azt, hogy átgondold a helyzetet, tényleg ezt akarod-e. Láthatóan nem, mert átjavítottad, amit korábban írtál. :):arrow:

Leegyszerűsítem a dolgot.

Minden egy szegmens, de nem a célzás és elengedés 1 sec hanem már a becsapódás is.

A lényeg, hogy tisztázódott a kérdés. :)

Link a hozzászóláshoz

Hali!

Azt írtad, hogy írtad, hogy a csata kezdetén semmilyen aktív varázslat nem lehet a karakteren.

A felszerelési tárgyakon lehet? Gondolok itt áldott fegyverekre, vagy átváltoztatott (de nem rúnázott) egyébb dolgokra?

Nem felszerelési tárgyakon és a karaktereken sem lehet aktív varázslat. pl. áldás, átváltoztatás, lángkard, forgás varázsjel, illúzió. Ezeket csak a csata kezdete után alkalmazhatóak.

Csak az ETk ban varázstárgyaknál szereplő rúnázás lehet meg drágakőmágia (ez még kidolgozás alatt van)

Már nem kell sokat várni a teljes karakteralkotásra.

Tisztelettel Mosquito

Link a hozzászóláshoz

ÖRVENDJETEK és áldjátok a szúnyogot!!!

Sikerült elolvasnom átgondolnom és leírnom a biztosan nem teljes de ahhoz nagyon közel álló karakteralkotást.

Íme lássátok :tuzes: :

Vér Pisti

1. Karakteralkotás

A karaktert 31481 Tp ből kell megalkotni (igen pontosan ennyiből)

Ebből kell megvenni a karakter szintjét, képesség pontokat, fajt és felszerelést.

- használható szabálykönyvek pontos felsorolása:

Használható szabálykönyvek ETK, MTK, HGB, PPL1-2, Summarium béli vad ork (kizárólag a faj használható, speciális, kasztok, varázslatok, fegyverek nem)

Internetes kiegészítők, rúnában leírtak, nem megengedett szabálykönyvekben leírtakat NEM lehet használni!!!

Vad ork:

Erő +3

Állóképesség +3

Egészség +2

Inteligencia -3

Asztrál -4

Szépség -3

infralátás 50 jard

Játszható kasztok megegyeznek az udvari orknál leírtaknál

- szint, faj, kaszt, Tp megkötések és elosztások:

- faj-kaszt megkötések:

A kapott tp-ből kell kifizetni a karakter szintjét.

Minden faj 200 tp-be kerül (kivétel az ember az ingyenes)

A csillagozott kaszt/faj párosítások is engedélyezettek

100 tpbe kerül minden egyes képesség átlag (10 képességgel játszunk)

Azaz 1 es átlag 100 tp

2 es átlag 200 tp

.

.

20 as átlag 2000 tp

A faji max fölé nem lehet menni kf természetesen van.

Az induló karaktereknél minden dobásigényes érték maximumnak tekintendő (Fp, Mp, stb)

Iker és váltott kasztokat természetesen lehet használni az Mtk-ban leírt szabályok szerint.

- képességek: mágikus úton a faji maximum fölé is vihetőek:

Természetesen a varázstárgyak a faji maximum érték fölé is vihetik a képességet.

Pl.: vad ork kf-elt erővel 23 és felvesz egy erőkesztyűt +4 = 27

- felszerelés megkötések és árak:

A fennmaradő TP darabonként 1 Aranyat ér

Ebből lehet megvenni a felszerelést

Minden ár megegyezik az ETK ban szereplő táblázattal

Varázstárgyak rúnák : Ha a karakter képzett benne 1Mp 1 Aranyba kerül ha nem képzett benne akkor 2 Arany. (természetesen ha nem rendelkezik annyi Mp al neki is 2 aranyba kerül)

Mérgek és alchamista cuccok nem vehetők meg előre nem lehet minden fegyveren. Kis üvegcsében se lehet hogy majd menet közben használjuk.

Egyedüli használata a mérgeknek varázslat útján harc közben megteremteni.

A karaktereknél csak annyi felszerelés lehet amennyi elfér nála reálisan fizikailag bármi ami mellette van vagy nem bírja el az nem jelenik meg. Ennek eldöntése kizárólag az én feladatom.

Kizárólag 1 lélek és 1 test lehet a csata alatt. Tehát nincs segítő, gólem, harci ló, élőhalott se semmi.

- mágikus tárgyak:

Kizárólag csak az engedélyezett szabálykönyvekben lévő varázstárgyak lehetnek a karaktereknél és mindegyik fajtából max. 1 darab.

Rúnázni is csak 1 fegyvert, 1 vértet és egy pajzsot lehet. Plusz egy darab varázsköpeny lehet a karaktereknél.

- csatlósok:

Lásd fenn semmilyen rabszolga, stb nem lehet még a Boszorkány familiárisa sem.

Csak a harc alatt idézett segítők lehetnek lásd lentebb.

2. A csata helyszíne

- Az aréna pontos méretei és formája

Az aréna elipszis alakú, 10 ajtóval a kerülete mentén, teteje nyitva. A kezdés távolságát k5 dönti el az elején és sorba a távolságok:

1=30 jard

2=35 jard

3=45 jard

4=60 jard

5=100 jard

az aréna területéről oldalra kivarázsolni, elhagyni nem lehet

felfelé nyitott fenntről érkező varázslatok működnek, de a játékos csak 10 jard magasra emelkedhet maximum

kiteleportálni ezen területről nem lehet se beteleportálni egy előre bekészített mindent elpusztítót

Az aréna talaja masszív kő a tetejére 5 cm homok van szórva.

Az aréna területén semmilyen tereptárgy nincs.

A látási viszonyok jók nincsenek eldugott sötét sarkok.

Az aréna végtelen erősségű bebörtönző és körbezáró varázskörökkel van körbevéve, tehát amit az arénában létrehoznak, az garantáltan bent is marad. Így nem lehet kihatni belőle semmilyen módon és kintről semmi sem hathat a csatázókra.

3. A küzdelem szabályai

-Startpozíció:

Minden karakter egy ajtó mögött ál és várja hogy kinyíljon nem látja a másik karaktert, de azt tudja hogy milyen messze lesz tőle a kezdetkor.

Állandó aktív varázslat, méreg, jelmágiázott, rúnázott tárgy nem lehet a karaktereknél. Ami lehet az ETk. Hátulján felsorolt varázstárgyak, drágakő a tárgyakban (lásd lenntebb).

Amik lehetnek a karaktereken: Statikos,- dinamikus pszi pajzs, membrán (természetesen csak önmagának épített)

-Győzelem:

A játékost akkor tekintem győztesnek ha az ellenfele porhüvelyét megöli és ő még 2 körig életben marad. Ha 2 körön belül meghal döntetlennek számít és újrajátsszák azonos feltételekkel kivétel a kezdőtávolság ami újra ki lesz dobva.

Minden harc előtt legyen az újrajátszott vagy továbbjutott karakter a kezdeti felszereléssel indul. (nem kell beosztani a mannát, lőszert, fp-t stb.)

Kockadobások:

Mindent kidobunk ahogy a nagykönyv megírja.

-Mecsek időtartama:

Nincs időkorlát se játékidőben se real live-ban ennek megpörgetése egyedül az én feladatom.

-Opcionlis szabályok:

Az ETk.-s opcionális szabályokat nem használjuk (eszmélet vesztés, kötelező Ép vasztés).

A HGB ben szereplőt igen (135. o.)k ülönböző fegyverek erőbonuszai.

A MTk-s Ép táblázatot sem használjuk.

4. Lebonyolítás

Legelső nap este lesz a sorsolás nyilvánosan. Ha valaki nem olvas fórumot és nem tud a versenyről annak is van fél napja kidolgozni egy karaktert.

Hogy egyenes kieséses vagy körmérkőzések lesznek a helyszínen döntöm el a beadott karakterek föggvényében.

Nyilvános meccsek lesznek a karakterek titkosságát garantálom az első küzdelemig, több forduló esetén van mód felkészülni a többi karakter ellen KIZÁRÓLAG stratégiai. A felszerelést és induló pozíciót NEM lehet megváltoztatni.

A játék menete pedig én fogom megkeresni és előre leegyeztetni a kisorsolt játékosok csatájának időpontját a híresztelést pedig pár benfentes futár fogja végrehajtani.

5. Speciális Vér Pisti Szabályok

Belső idő játéktechnikai megoldása:

Té: +100 Vé: +100 kezdeményezés automatikusan az övé Cé: elleni vé-je+100 ,de az őt ért sebzés 5-szörös (csak a fizika)

Drágakőmágia:

Csak a felruházás használható az essencia nem. A tiszta drágakő értéke az Etk.-ban szereplő érték 10-szerese a Mp amivel felruházza egy drágakőmágus 5 Arany/Mp előre meg kell határozni hogy Detekció, védelem vagy okozás hatással ?tölti? fel a drágakövet és csak 1-szer használhatja 1 csata alatt. 1 tárgyban csak és kizárólag 1 drágakő foglalható.

Amire a vérpisti szabályrendszer nem tér ki, abban a szabálykönyvek betű szerinti értelmezése a mérvadó, illetve szabálykönyvek ütközése esetén az Első Törvénykönyv álláspontja a mérvadó.

Kötekedők és észrevételeket várom akár fórumba akár pszi üzenetbe attól függően hogy publikus avagy sem.

A karaktereket és velük felmerült kérdéseket szintén psziben tudathatjátok velem.

Tengermély tisztelettel Mosquito

Modosítás:

"csak az ETK-ban lévő varázstárgyak" részt javítva "csak az engedélyezett szabálykönyvekből" -re.

2010 07. 17. 16:20

Link a hozzászóláshoz

A hozzászóláshoz be kell lépned, vagy regisztrálnod Kalandozó!

Kizárólag a városőrség által átvizsgált kalandozók hagyhatnak válaszokat.

Kalandozónév regisztrálása

Regisztált kalandozóként felhőtlenebb az élet!

Csatlakozás a Kalandozókhoz

Bejelentkezés

Már velünk kalandozol? Lépj be!

Belépés
×
×
  • Új...