Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Választ szeretnék kapni a ......


Vándor

Recommended Posts

Ez a varázslat (illetve az összes ezen alapuló manipuláció) sztornózva lett a Rúnákban.

Igen, az ETK-ban benne van, meg a Bestiben is van ilyen. Mégis, utólag javították, hogy ez a mágiaelmélettel ellentétes, és visszavonták írásban is, hivatalosan.

Hogy miért nem működik? Egyszerű: Személyes Aura nem engedi.

Link a hozzászóláshoz
A következőt szeretném megkérdezni: egy dorani nekromanta milyen botot kap?

Természetesen nem a kinézetére célzok hanem a képességeire. Az AK-ban leírt alapkönyv szerint unikornis szarv alakja van ami tökéletesen alkalmas jelek felrajzolására amiből arra következtetek, hogy ha vele rajzolok dolgokat az kevesebb MP-be kerül de ez csak egy teória.

Tha'thassa armudar!

De erről csssss... szigorúan kézalatt 8) :arrow: privát üzenet nekem

Gambit

Bocsi de el tudnád küldeni azt az írást e-mail-ben(vagy a fájlt vagy a linket) mert nem tudok mége1szer rámenni a linkre amit adtál. A címem: slash1989@citromail.hu

Előre is köszönöm!

Előre is köszönöm.

Link a hozzászóláshoz

Ha már erre jártam, beleolvasgattama kérdésekbe. Az utolsó 2 szabályrendszerinél ráncoltam egyet a homlokomon, és kérdésre késztetett - hozzáteszem, ahogy múlnak az évek, egyre kevésbé emlékszem a pontos szabályadatokra, így valszeg csak a kapásból rosszul emlékszem...

TAO

Ez a varázslat (illetve az összes ezen alapuló manipuláció) sztornózva lett a Rúnákban.

Igen, az ETK-ban benne van, meg a Bestiben is van ilyen. Mégis, utólag javították, hogy ez a mágiaelmélettel ellentétes, és visszavonták írásban is, hivatalosan.

Hogy miért nem működik? Egyszerű: Személyes Aura nem engedi.

Kíméletlenek tőréről volt szó...

Biztos le vagyok maradva, de ez pontosan hol lett hivatalosan visszavonva? Én nem látok benne ugyanis összeférhetetlenséget.

Gambit

a varázsló ha koncentrál, megérzi a zónáján belüli aktív mágiák működését és más varázslók (szigorúan csak varázslók) zónáját is.

Nekem valahonnan még úgy rémlik, hogy csak zónát érzékel. Nem emlékszem, hogy valaha is láttam volna olyat, hogy aktív mágiákat is érzékel. Vagy mégis? Piszkosul nem emlékszem... Öregszem.. :oops:

Link a hozzászóláshoz

Sir Thomas!

Szerintem a Kíméletlenek Tőrét (ha jól emlékszem az a varrázstárgy, mely kisebbnek tűnik, de mikor beleszúrják valakibe, akkor megnő) azért vonták vissza, mert, ha varázslattal nem lehetséges, akkor logikátlan, hogy jelmágiával igen. Másrészt pedig a varázsjel, ugye egy elég összetartó dolog, még, ha homokból is van, s a megbontása nélkül kissé nehézkes lenne "lemosódnia".

Ha jól emlékszem akkor egy minimális koncentrációval (pszi pont felh. nélkül) a varázsló tényleg megérzi, ha van leplezetlen mágia a zónájában, csak ugye ez max. falun értelmes, mert már egy gazdagabb városban is gyakori, egy varázslattal igazán átitatott helyen pedig végképp, így ritkán használatos. Konkrétumot ugye nem tud és megjegyzem szerintem irányt és t6ávolságot sem lehet így meghatározni.

Konkrétumra marad a fürkészés.

Lenne viszont kérdésem is:

Miért képes az egyik varázsló megérezni, ha van más varázsló a közelében (Talán Danken Mcload (vagy hasonló) :lol: )?

Továbbá képes-e meghatározni hány varázsló van a zónájában és ha igen mi módon?

Link a hozzászóláshoz

Ahoy,

Mirel Mortimer:

1. probléma: van egy nagyon hasznos pszi-képesség és diszciplína a M* rendszerében, ami gyaníthatóan az ilyen szertelen és figyelmetlenebb játékosok kedvéért került bele. Az "Emlékfelidézés" diszciplína felhasználásával némi pszi pontért cserébe a játékosok által meg nem jegyzett apróságot a karakterük tudomására hozhatsz. Ha elakadnak csak emlékeztesd őket ennek a létére, remélhetően a csapatban van min 1 pszi használó.

2. probléma: a kezdeményezés mint olyan, fegyverek nélkül a valós reakcióidejüket is leképezi valamilyen formában. Ha hosszabb cselekvésre indulnak külön-külön akkor mint mesélő kell mérlegelned hogy milyen sorrendben érdemes mesélni nekik.

Például: a fogadó kapuján megérkező kalandozók egyike a lovakkal tart, hogy megbizonyosodjon arról milyen ellátást kapnak, másikuk elindul szobát és élelmet kérni a fogadóstól, egy harmadik az első szemrevalóbb hölgyet kívánja leszólítani míg a többiek az ivó rész felé indulnak hogy egy asztalt szerezzenek. Ekkor érdemesebb ebben a sorrendben mesélni nekik ahogyan fent is van, mert a hátasok valamilyen formában közös ügyük, meghallgatják, a fogadóssal való interakció minden esetben egy személy jelenlétét szükségelteti, de mások is hallhatják mit mondd, a rövidebb ismerkedő epizódot érdemes csupán átkötésnek kezelve egy játékosnak előadni, abban a többieknek nincs sok szerepe és végül az asztal foglalása ahová majdan a csapat tagjai úgyis összeülnek.

3. probléma: érdekes, azonban ez sehol, semmilyen formában nincsen megszabva, hogy akkor lépne szintet. Erre példának a keleti, Dragon Ball típusú történeteket tudom felhozni ahol ha egy mestertől már megtanult mindent akkor az elküldi egy nálánál nagyobb személyhez, hogy attól tanuljon tovább. Ez azonban kalandozók esetében igen körülményes és nem is igen tanácsolom hogy így vegyétek a szintlépést, a képzettségek megkapását még csak-csak lehet így magyarázni de a szintlépés az nagyon más történet.

4. probléma: maximálisan, ha nekik ez jelent örömet és ettől érzik karaktereiket jobban tegyék. Mint KM észre fogod venni, hogy ez idővel elmúlik. Kezdő, fiatalabb csapatoknál gyakori ez, de ötletekkel még ebből a számodra holtidőnek tűnő eseményből is lehet jó kalandot keríteni.

5. probléma: a meglepetés körében csak a támadók támadhatnak, a bónuszaikról pedig a törvénykönyvben találsz támpontokat. Tudd azonban hogy ezeket te magada is módosíthatod a különböző viszonyok figyelembevételével (hátulról vagy félhátulról stb). A fegyerek milyenségéről nem esik szó a harcrendszerben, ezt a legtöbben háziszabályokkal hidalják ott ahol szükséges, de véleményem szerint csak bonyolítaná a számolást ami egy pörgős akciójelenetnél a hangulat lerombolásához is nagyban hozzájárulhat. (utálok számolni :roll: )

Remélem segítettem.

üdv

Amund

Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Az ETK 329. oldalán a Varázslói varázslatok címszó alatt a Lámpás nevű varázslat időtartama: valahol azt írja 1 kör, valahol 1 óra. Melyik a helyes? (Assz'em az első kiadás van meg.) Szintén az Első Törvénykönyvben, a 335. oldalon Ogonomus Trükktárában, a Lefegyverzés az Undor mozaikból épül fel. Itt azt írja nincs ME, azonban a 304. oldalon a Vágy/Undor-nál azt írja, hogy AME van. És itt melyik a helyes? (Bár sejtem.)

Link a hozzászóláshoz
Vándor
Ehhez a témához mostantól nem lehet hozzászólni
×
×
  • Új...