Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S.

Választ szeretnék kapni a ......


Vándor

Recommended Posts

Herbalizmus a növények felísmeréséhez kell javarészt, az alkímia külömböző trutyik előllításához.

De úgy vélem, hogy ezek ET-ben, vagy UT-ben benne vannak nem? Bár a hasznát ettől nem feltétlen érti meg az ember :D . Pl. alkímiával csinálhatsz enyvet, vagy kenőcsöket, bár alapjáaraton ugyebár aranyat akartak előállítani.....

Link a hozzászóláshoz

Líthas!

Venes: :wink:

Sir Vágtató: ha az a kérdés, hogy ide mennyit lehet írni, akkor a válasz: amennyit tudsz. A második kérdésedre: ha látsz profi JK-t, vagy majd magad is az leszel, akkor tudni fogod, mire jó az alkímia. De egyébként pl. a herbailzmus azért elég egyértelmű. A könyvbe le is van írva. Például ha BM vagy, akkor tudsz magadnak Hatalomitalt csinálni, mert ahhoz herbalizmus kell. Vagy tudsz "gyógyszert" csinálni. Érted?

Darun

Link a hozzászóláshoz

Ahoi!

Nos, ez nem egészen így megy. Ha konkrét esetről van szó, akkor rá is tudsz keresni neten, ha nem, akkor általános ismereteket kell szerezned, azonban nem kell túlságosan behatóan tanulmányoznod a dolgot. ez a KM jogköre. Ha a KM sem ért hozzá eléggé, akkor pedig fog hozni egy opcionális szabályt, aminek segítségével át tudjátok hidalni a problémát. Ha ismeretlen dologgal kerültök szembe játékaitok során, mindig jól jöhet, ha egy már ismert, és ahhoz a dologhoz hasonlatos másik problémához társítjátok a dolgot, és valamiféle rendszert hoztok létre, megkönnyítvén ezzel a későbbi játékalkalmakat.

Maradtam tisztelettel:

Link a hozzászóláshoz

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, ki ért ahhoz, hogy az előző felhasználónevemhez kapcsolódó mindenemet hazavágja, úgy, hogy regiszrálhatok újra, és ez az egész nem tegnap kezdődött hanem már szeptemberben, egyszer nem tudtad azóta úgy belépnmi, hogy egy hózászólást el tudjak küldeni...

Link a hozzászóláshoz

Hell oh

Nos böngésztem egy kicsit itt a dolgok között és ráakadtam a varázslótoroyra...

Nos az lenne ezzel kapcsolatos kérdésem, hogy ott találtam egy olyat hogy a varázsló af-en használ dobóhálót ami még sebez is :? . Most javítsatok ki dee ez már túlzás.

...Vagy az én varázslóm akár pallost is használhat ha megtudom magyarázni, hogy miért? :roll:

Bocs Nefi nem értem a kérdésed. :? Körül írnád?

Üdv

Link a hozzászóláshoz

Van itt valami ami nagyon boszant:

Belépés: Riyena Quarrath

---belépek---

ezután az eddig megszokottól eltéröen nem léptet be nickemre, hanem beadja a kezdöoldalt, minden változás nélkül, a belépés elöttit...

ekkor rámegyek mégegyszer a belépésre:

Belépés: Riyena Quarrath

---belépek---

be is léptet nickemre, csakhogy ekkor már ha rámegyek a "Hozzászólások az utolsó látogatás óta"-ra, már azt irja ki, hogy a "Keresésnek nincs találata". vagy vmi ilyen, nem tom pontosan, szal amikor nincs uj hsz, lényegtelen.

szal ezekszerint mégis beléptetett elözö belépésnél, amikor elvileg csak a 'kezdöoladlt adta be'.

roppant bosszantó, mert nagy a forum, és nem tok midnen topicot átböngészni, hetente, hogy mik az uj hsz-ek... :evil:

mit csináljak? :roll:

Üdv!

Link a hozzászóláshoz

Sir Vágtató

Akkor mesélj neki a világról, mesélj neki a játékról, és szerintem előbb-utóbb rájön majd, hogy mégsem szeretné :)

Tapasztalatból tudom, hogy a hugicák általában azért akarnak csinálni ilyen dolgokat, mert a bátyus is, akire felnéznek, ezt csinálja.

Talán ne rekeszd ki a kislányt a dologból, add elö neki, hogy esetleg megnézhet egy mesét, ha nagyon érdekli, meg mondd el neki, mi ez. Ha meg a mesélés közben nagyon idegesítő lenne, akkor még mindig ki lehet küldeni a szobából.

Link a hozzászóláshoz

Én is hasonló próblémával szembesültem, mikor saját kilenc éves húgom és osztálytársai jelezték, hogy szívesen játszanának. Gondoltam éppen ráérek, úgyhogy felajánlottam, hogy mesélek nekik Százholdas Pagony RPG-t. Naná, hogy bennevoltak. Amíg elosztották egymás között a karaktereket, gyorsan összeszedtem valami ultrakönnyű rendszert GURPS alapján és kitaláltam a kalandmagot. Öt perccel később már kezdtük is a játékot. Ami azt illeti, le voltam nyűgözve. Rendesen kijátszották a szerepeiket és egész jól elkommunikálgattak az NJK-kkal. Az tetszett a legjobban, mikor fizikai konfrontációra került sor a Nyuszi kertjét megszállva tartó varjakkal, és a Malackát alakító játékos úgy döntött, elfut a lehető legmesszebbre, mivel Malacka egy különösen gyáva állat. A játék mindössze fél óráig tartott, a feladatot is jóval gyorsabban megoldották, mint ahogy arra számítottam. Végül meséltem nekik egy kicsit Ynevről, és elmondtam nekik, hogy ha elég nagyok lesznek, ilyen vidékeken is játszhatnak majd. Zárásképpen előadtam a csapatunk néhány érdekesebb történetét. Azt hiszem, ők is jól érezték magukat és a későbbiekben kipróbálják majd a komolyabb játékokat is.

Link a hozzászóláshoz

sziasztok, lenne pár kérdésem

1. a tűzvarázsló zónája 20 méter, ugye?

2. ha valaki kötelező ép vesztés miatt sebződik ép-t (pl.: 10 fp tűz miatt, az még 2 ép is, mert ugye tűz 4 fp-nként sebez 1 ép-t), akkor az így elszenvedett ép-k miatt is sebződik 2-2 fp-t?

3. ha egy bárdmágiánál (pl.: láthatatlanság) a hatótávnál "-" van (azaz nincs hatótáv), és nincs kiemelve, hogy másra nem lehet varázsolni (mint a ködalaknál), akkor lehet-e másra, és milyen távolságról?

egyenlőre ennyi, a többi kérdés most nem jut eszembe :)

Link a hozzászóláshoz
Vándor
Ehhez a témához mostantól nem lehet hozzászólni
×
×
  • Új...