Jump to content
Kalandozok.hu - M.A.G.U.S. Szerepjáték
Con Salamander

A Varázsló - minden vele kapcsolatban

Hogyan viszonyulsz a varázslóhoz?  

169 szavazat

  1. 1. Hogyan viszonyulsz a varázslóhoz?

    • Gyakorlatilag sehogy, még nem nagyon nézegettem...
    • Már többször belenéztem, de még a jövő zenéje...
    • Néhányszor már játszottam vele, de még keveset tudok...
    • Többször játszottam már vele, egész jól megy, de még van mit tanulnom
    • Nagyon gyakran játszom vele, nem okoz gondot semmi, ismerem töviről-hegyire


Recommended Posts

Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés: ha a leplezés mozaikot alkalmazzuk a zóna varázsjelen, akkor ezzel el tudjuk érni, hogyha egy másik varázsló a közelébe kerül, fürkészés nélkül ne érezze a zónát?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Érdekes kérdés, hogy egy varázsló (fürkészés nélkül, tehát automatikusan) megérzi-e egy másik varázsló zóna varázsjelét. Erre pontos meghatározás nincs, mindkettő mellett lehet érvelni, de azt gondolom, hogy elég használhatatlan lenne a dolog, ha megérezné. Szóval szerintem nem, csak magát az igazi személyes zónát - de mondom, ez nincs egyik irányban sem kijelentve az 1TK-ban. (Abból érdemes kiindulni, hogy a varázsló a zónáján keresztül nem érez meg másik zónát, tehát ha fordjtva igaz lenne, akkor soha senki nem alkalmazna zóna varázsjelet, mert öngól lenne. Logikailag is, ha a zóna varázsjel egy "gyengébb" zónát hoz létre, korlátozott képességekkel, miért ne lenne ez a tulajdonsága is gyengébb - zónára vonatkoztatva? 

Ami a leplezést illet, HA te azt fogadod el, hogy egy varázsló megérzi egy másik varázsló zónáját, akkor lehet értelme a leplezésnek. Ugyanakkor a zóna varázsjel egy varázsjel, a leplezés meg mozaik, tehát nem kapcsolhatók csak úgy össze - ehhez jelmágiás trükk kell. Utána viszont, elég nehéz lesz megfürkészni... mert hát miért is? Mire? Hiszen nincs ott semmi, ami gyanút kelthetne - hacsak fizikailag meg nem találjuk magát a zóna varázsjelet... és még utána is meg kell haladni a leplezés E-jét. (nem elfelejteni, hogy a lepelzés a Rúna 2/4 szerint egyszerre csak egy megnyilvánulást leplez el!)

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Nekem elég egyértelmű az ETK ebből a szempontból: "egy varázsló azonnal megérzi, ha másik varázsló zónájába kerül", valamint "Zónájának számít továbbá minden egyes Zóna Varázsjele körüli 20 láb sugarú gömb is".

Tehát a varázsló bizony megérzi a Zóna varázsjelet. Ettől függetlenül lehet értelme használni, de nem érdemes szétszórni, ahogy semmilyen jelmágikus tárgyat.

A Leplezés más kérdés, egyfelől amit MG is mondott, hogy az mozaik, szabályok nem írják le, hogy hogy lehet Jelre alkalmazni. Másrészt az a "szerkezetét és látható megnyílvánulásait képes elpalástolni". Kifejezetten a látható hatásokról ír, nem utal rá, hogy másra is alkalmas lenne.

Szóval: szabályok szerint nem, de a KM azt mond, amit akar.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ahogy Tetra is írja, az zónát mindenképpen megérzi a varázsló, az ÚTK-ban (most vonatkoztassunk el az ellenszenvtől) pedig van lehetőség a zóna varázsjel leplezésére, 5. fokú rúnamágia kell hozzá. A kérdés inkább az, hogy egy varázsló miért érzi meg egy másik varázsló zónáját? A leplezés a varázslatok szerkezetét és mágikus kisugárzását képes elpalástolni, ahogy a leírásban olvashatjuk, no de a zónában mit lehet megérezni, annak valami mágikus kisugárzását? Vagy ez amolyan jedi dolog?

Gergely fürkészés ötlete a felé mutat, hogyha fürkészni lehet a zónát, akkor logikusan leplezni is. Tehát szerintetek (a megvalósítástól függetlenül), elméletileg leplezhető a zóna, annak természetéből fakadóan?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Szerintem nem leplezhető, RAW (rules as written). Az ETK-ban semmi nem utal arra, hogy bármilyen nem látható hatást lehetséges volna eltüntetni.

Hogy miért érzi meg az jó kérdés. Túl sok hegylakót néztek Csanádék.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Egy órával ezelőtt-kor tetra írta:

Szerintem nem leplezhető, RAW (rules as written). Az ETK-ban semmi nem utal arra, hogy bármilyen nem látható hatást lehetséges volna eltüntetni.

Nem biztos, hogy értem mire gondolsz.

3 órával ezelőtt-kor Cundior írta:

az ÚTK-ban van lehetőség a zóna varázsjel leplezésére

Illetve.

3 órával ezelőtt-kor Cundior írta:

A leplezés a varázslatok szerkezetét és mágikus kisugárzását képes elpalástolni, ahogy a leírásban olvashatjuk

Mellesleg a leplezésnél kifejezetten írják, hogy csak a nem látható hatást lehet eltüntetni.

Vagy másra gondolsz?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
6 órával ezelőtt-kor Cundior írta:

Mellesleg a leplezésnél kifejezetten írják, hogy csak a nem látható hatást lehet eltüntetni.

Vagy másra gondolsz?

Ezért írtam, hogy ETK. Más rendszerben mások a szabályok, ezért mindig adott rendszerről tudunk csak nyilatkozni. És a Leplezésnél azt írják, hogy "Ha egy varázslat tartalmazza a Leplezés mozaikot, léte - még ha egyébként látható is lenne - szemmel többé nem pillantható meg." Nem írja, hogy a többi érzékszervet érintené, sőt, a példában a hőérzet kifejezetten megjelenik, mint megmaradó elem.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Áh, most már mindent értek! Nem is emlékeztem rá, mennyire különbözik a leplezés a két rendszerben, gyakorlatilag egymás ellentettei. Ezek szerintem azt mondanám ETK-ban több okból sem lehetséges a zóna varázsjel kisugárzásának leplezése, míg ÚTK-ban elvileg megoldható.

Köszönöm a segítséget mindkettőtöktől!

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Kicsit kötekedésnek tűnik, de engedtessék meg felhívnom a figyelmet a történetileg és etikailag helyes, nem torzító megközelítésre: nem a két rendszer különbözik ennyire egymástól, hanem az ÚTK különbözik ennyire a MAGUS eredeti rendszerétől. :)

 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
Egy órával ezelőtt-kor MagyarGergely írta:

Kicsit kötekedésnek tűnik

Nem kicsit. Az különbözőség szimmetrikus reláció. A történetiség érdektelen kérdés, csak azért, mert régebbi valami még nem lesz jobb. A MAGUS esetében ez így alakult, de ez korántsem általános.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Nem hiába játszanak a legtöbben ETK-val.

Már régóta mondom, hogy össze kellene fésülni az ETK és az Új-Tekercsek rendszerét, meghagyva mind a kidobós mind a matekos rendszert, talán az feltámaszthatná Ynevet.

De kicsi legény vagyok én ehhez, szóval marad egyszerű álom.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Sziasztok, 

egy végtelen erősítésű rabszolgaságcsókja ill. ha egy akaratátvitel mentálbélyeg egyszerre mükődik, melyik győz? Én a bélyegre tippelek.

Varázstárgy: 8. tsz-ü varázsló- Köppeny: 33mp+47mp elemei erőre, aurába formázva. Szabályosan elvileg létrehozhatunk 47 SFÉ-t.  Viszont etikus lenne? JK vs NJK, mindkét esetben etikátlannak tartóm, de a szabályok engedik és a JK-k okkal hözöngenek.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Üdv!

Én egy nagyon egyszerű elvvel oldanám meg. Amennyiben az ellentétes elemek kioltják vagy csökkentik egymást például a 4-es erősségű vízaura egy 3-mas erősségű tűznyíllal találkozik akkor 1-es erősség marad. Elemi erő meg a fizikai erővel egyenértékű így az a 47-e elemi erő aura 47sebzést fog fel, mintha 47 plussz FP-d lenne, bár  még így is elég erős, de talán a JK is elfogadja és előbb utóbb azért csak elfogy... (ez nem vonatkozik a rúnapáncél varázstárgyra az amúgy sem ad ilyen sok SFÉ-t)

 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Tetszik az okfejtésed, de a 40 fp-vel rendelkező varázslónak így 87 lenne, gyakórlatilag 1 óra alatt felfrissitheti a varászjeleket, míg a mellette lévő 9.tszü slan 95 fp-vel bír.

De, köszi az ötletet, tetszik ez az egyszeri sebzésfelfogó érték. El is neveztem :D E-SFÉ !

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Olyan irányba is el lehet vinni a dolgot, ha a játékosok túlzásba esnek, hogy az aktív varázstárgyak folyamatosan befolyásolják a manahálót, így az ilyen erős mágiát fókuszáló tárgy nehezíti a varázsló manavisszanyerését, esetleg csökkenti a környezetéből kinyerhetúlő mana mennyiségét (tehát gyakorlatilag csökken s max. manája, amíg aktívan kívánja használni a varázstárgyat). Nincs még elképzelésem a konkrét számokat illetően, de a PPL manahálós része adhat segítséget.

Magnatis Magnus megoldása is tetszik amúgy!

Azt se feledd, hogy az elemi erő, csak a fizikai hatások ellen véd, pl. a tűzmágia ellen nem, tehát azért ez nem teljes értékű Fp.

De amúgy az ilyen helyzetekben erélyesnek és határozottnak kell lenni! Egyszerűen meg kell tilatni a játékosnak, hogy a rendszer átgondolatlanságaival visszaéljen, és más játékát tegye vele tönkre. Már bocsánat, ne érts félre, nem kioktatni akarlak, csak mindenkinek meg kell értenie azt, hogy a szabályok bár mindenek fölött állnak, de maga a játék élménye és értelme fölött nem. Meg hát ugye amit egy JK tud, azt tudhatja egy NJK is, szóval döntsék csak el ők nyugodtan, hogy lehessen-e 47 SFÉ-s köpenyben rohangálni, és ha igen, ne lepődjenek meg, ha minden NJK-n ilyen lesz. ;)

A csókmágiában nem vagyok gyakorlott, de hogy lehet az erőssége végtelen? Ha az áldozat nem áll ellen, akkor nincs ME, de ez szerintem nem jelenti azt, hogy a varázslat E-je végtelen lesz, pont az ilyen esetek miatt nem. Viszont a bélyeg E-je végtelen, így az mindenképpen dominánsabb hatásnak számít. De ha van ME, ha nincs, ugyan úgy meg kell határozni, hogy a boszorkány milyen erősséggel hozta létre a csókot, mert ha mondjuk meg akarjuk szüntetni, például destrukcióval, akkor is szükségünk lesz erre az információra.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Az nem teljesen világos, hogy a NEM elemi tisztaságú elem hogy hat a tiszta elemre. Gyengíti, azt sok példa mutatja, de vajon nem erősödik-e vissza. Most nem találom, de rémlik valami példa, ahol kifejezetten leírják, hogy ha a mágia ideje még tart, akkor körönként 1E-vel visszaerősödik valamelyik elemi varázslat (nem feltétlenül magasmágia). Ilyetén az elemi erő is gyengül a fizikai hatások által, de ha az okfejtésemnek van értelme, akkor visszaerősödik idővel.

Az, hogy véd-e pl egy tűznyíl vagy -kitörés elől érdekes kérdés, mert ugye megfog dolgokat. Egy fal megfogja ezeket. Szerencsére Ynev nem atom alapú, így az elemi tűz nem csupán túl sok energiával rendelkező anyag, hanem valami egészen más, tehát ezt simán el tudom fogadni, hogy nem véd ellene.

Mindenesetre azt nem árt észben tartani, hogy az SFÉ nem teljes értékű, az elemi erőnél kifejezetten le van írva, hogy ha valami nagyobb erőt fejt ki, arra nincs hatással (ennek a következményeibe nem érdemes túl mélyen belemenni, mert erősen törik az általunk ismert fizikát), azaz ha valaki 48 Sp-t fejt ki a varázslóra, az bizony mind a 48-at be fogja kapni, míg 47-ig teljesen védett volna.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
50 perccel ezelőtt-kor tetra írta:

ha valami nagyobb erőt fejt ki, arra nincs hatással

Már folytattam itt értelmetlen vitát a Rúna magazinok hiteles forrásként való kezelésének jogosságáról, ezért nem érvként, pusztán érdekességként, ez olvasható az első évfolyam hatodik számának, magisztérium fejezetében: "Az elemi erő varázslatok akkor is hatnak a tárgyakra, ha netán E-jük kisebb, mint a nekik feszülő
erő. Egy tízes erősségű erőfalnak feszülő, 55 kg-nak megfelelő testet például 5 kg ellentartással lehet 
megtartani, hiszen az erőfal megtart belőle 50-et." Ez (bár egyet értek vele, és én is így használom) Kuvik véleménye, ajánlott eképpen kezelni. :)

Ezt némileg alátámasztja Gazsi állítása az ötödik évfolyam második számában "Ha az egyik erő
nagyobb, abban az esetben az magába nyeli a másikat és a gyengébb erejével csökken a saját E-je." Mellesleg ez a szabálykönyvben is benne van: "...az egymásnak feszülő, ellentétes irányú Elemi Erő az Őselemekhez hasonlóan kioltják egymást."

1 órával ezelőtt-kor tetra írta:

Az, hogy véd-e pl egy tűznyíl vagy -kitörés elől érdekes kérdés

Az elemi erő és őselem találkozásáról, az aura formázásnál írnak: "Az Elemi Erő Aura (...) a mágikus (például Őselemi vagy Villámmágikus) támadások ellen nem véd.

A visszaerősödéssel még nem találkoztam soha, utána tudnál nézni, hogy hol olvastad?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
On 2019. 02. 19. at 14:26-kor Cundior írta:

A csókmágiában nem vagyok gyakorlott, de hogy lehet az erőssége végtelen? Ha az áldozat nem áll ellen, akkor nincs ME, de ez szerintem nem jelenti azt, hogy a varázslat E-je végtelen lesz, pont az ilyen esetek miatt nem. Viszont a bélyeg E-je végtelen, így az mindenképpen dominánsabb hatásnak számít. De ha van ME, ha nincs, ugyan úgy meg kell határozni, hogy a boszorkány milyen erősséggel hozta létre a csókot, mert ha mondjuk meg akarjuk szüntetni, például destrukcióval, akkor is szükségünk lesz erre az információra.

Át kell olvasnom azt rész, most hirtelen nincs meg mit ír a könyv: " végtelen erő, vagy önkéntes csók esetén ellenállásra nincs lehetőség" ugye nem mindegy. De egyébként egyetértünk, én is rúna felé húzok.

 

On 2019. 02. 19. at 20:15-kor tetra írta:

Mindenesetre azt nem árt észben tartani, hogy az SFÉ nem teljes értékű, az elemi erőnél kifejezetten le van írva, hogy ha valami nagyobb erőt fejt ki, arra nincs hatással (ennek a következményeibe nem érdemes túl mélyen belemenni, mert erősen törik az általunk ismert fizikát), azaz ha valaki 48 Sp-t fejt ki a varázslóra, az bizony mind a 48-at be fogja kapni, míg 47-ig teljesen védett volna.

Gyaaaaaaaaaaaaaa felnyítottad a szemem, és tényleg van ilyen. Köszi tetra. Mondjuk én már a játék elenén az 1E /1 mp-ot elemi erőnél tápnak gondoltam, így mi 2mp/1E- vel játszunk.

Az ellenállással kapcsolatban szvsz egy tűznyiltól szerintem véd, én azt fizikai dolognak tartom, míg ha kigyulladt alattad a szönyeg, azt inkább hőhatásnak. S, mint ilyen ettől nem véd az E-SFÉ :D

Amít említettél a visszarősődéssel kapcsolatban az nekem a tűz varázslóval kapcsolatban rémlik, és ott is csak akkor ha más természetes tűzzel találkozik, ebből a logikából kiindulva a sivatagban a víz aura valószínüleg nem fog visszaerősődni. Az elemi erő pedig természetes formában nem létezik azt a varázsló egy "szubtérből" hoppanálja elő, míg a tőbbi elemet a környezetben található tárgyak őselem készletéből vonja el. Így az visszarősődni se tud.

23 órával ezelőtt-kor Cundior írta:

Az elemi erő és őselem találkozásáról, az aura formázásnál írnak: "Az Elemi Erő Aura (...) a mágikus (például Őselemi vagy Villámmágikus) támadások ellen nem véd.

Elolvasom.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Bélyeg vs Csók: Mindkettő hat. Nem értem a problémát, mert kis jóakarattal szerintem simán kezelhető. 

Elemi erő aura: Így van, tápos. Szerintem nem kell gyengíteni, erre találták ki. Az SFÉ-s köpeny leírásában sincs semmi extra megkötés. A hátulütője a Shadowrun szerepjátékból lopott asztrális kapcsolat a tárgy és a varázsló között. Ez pont, hogy elég durva. Ha a mesélő figyel rá, akkor a varázsló nem fog csokorban ilyen tárgyakat gyártani, mert szeretné megérni a holnapot. Meg kell érteni, hogy minden varázstárgy kétélű fegyver és nemcsak a varázsló életében veszélyes, de a halála után is. A többség ezért nem szarakodik vele vagy elpusztítja a saját tárgyait idővel... Egyetlen elhagyott/ellopott tárgy elég, hogy BÁRMIKOR utánad nyúljanak és a következményeket ne is kezdjük feszegetni. Meg azt sem, hogy mennyire bíznak meg benned mások, mint varázslóban, akik ismerik ezeket az elveket. Olyan, mintha egy szuperfertőző halálos betegség hordozója lennél. Abban a pillanatban, hogy látótávban vagy, halálos veszélyt jelentesz mindenkire, és még csak nem is tudsz róla, befolyásolni sem tudod és megállítani sem. Brutális "security gap" amit minden mágiaelmélettel rendelkező NJK fel tud mérni. Én így játszom, szóval "welcome to MAGUS reality".

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Még annyit hozzátennék, hogy ez a megoldás a MAGUS-ban még durvábbra is sikerült, mint Shadowrun-ban. Ott legalább kell egy asztrális küldetést vállalni, hogy rátalálj a tárgy gazdájára. Itt semmi nem védi meg a varázslót az égvilágon. Ha valaki kifizeti a szimpatikus mágia költségét, akkor annyi.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Mire gondolsz azalatt, hogy veszélyben van MINDENKI? A tárgyszimpátiával max a varázslóra tudnak hatni, és az egy elég korlátozott dolog, mivel pajzsai valószínűleg magasak, TAM nem működik lélekaltatás nélkül, elemi mágia általában nem személyt céloz, szóval azt se nagyon tudnak, max aurát, ha megengedő a mesélő.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

A varázslót ekkor lehet távolba látni. Ha látni lehet, akkor a környezetét is. Ha a környezetét látni lehet, akkor lehet távolba hatni vagy teleportálni. És innentől kész a kombó anélkül, hogy egyetlen mentő bejött volna a képbe. A varázslók ereje nem a direkt, hanem az indirekt megoldásokban kereshető. Erre érdemes figyelni.

Egyetlen ügyesen, a földtől egy centire beteleportált vászondarab (1kg?), ami teli van érintéses tűzkitörés jelekkel elég arra, hogy hamuvá égessen mindent a környéken. Mondjuk 50 db 10E-s tűzkitörés... 50 x 10k6 őselemi robbanás, sok sikert a túléléshez a többségnek mondjuk 5 méteren belül.  A varázsló 6-7. szinten már elég durva kombókat tud létrehozni. A szimpatikus mágia pedig biztosítja, hogy az egyes varázslatokat ne egyszerre kelljen kombinálnia, így egy kis rákészüléssel durva legyen. 

Persze ehhez kell pár alaptétel, például az. hogy elfogadjuk, hogy a varázstárgy tárgy-személy szimpátiában áll a varázslóval és hasonlók. De ezek sokkal hihetőbb és reálisabb következtetések, mint a fentebb említett elképzelések nagy része.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
40 perccel ezelőtt-kor Sir Thomas írta:

A varázslót ekkor lehet távolba látni.

Hogy?

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz
On 2019. 03. 06. at 11:23-kor Sir Thomas írta:

Bélyeg vs Csók: Mindkettő hat. Nem értem a problémát, mert kis jóakarattal szerintem simán kezelhető. 

Elemi erő aura: Így van, tápos. Szerintem nem kell gyengíteni, erre találták ki. Az SFÉ-s köpeny leírásában sincs semmi extra megkötés. A hátulütője a Shadowrun szerepjátékból lopott asztrális kapcsolat a tárgy és a varázsló között. Ez pont, hogy elég durva. Ha a mesélő figyel rá, akkor a varázsló nem fog csokorban ilyen tárgyakat gyártani, mert szeretné megérni a holnapot. Meg kell érteni, hogy minden varázstárgy kétélű fegyver és nemcsak a varázsló életében veszélyes, de a halála után is. A többség ezért nem szarakodik vele vagy elpusztítja a saját tárgyait idővel... Egyetlen elhagyott/ellopott tárgy elég, hogy BÁRMIKOR utánad nyúljanak és a következményeket ne is kezdjük feszegetni. Meg azt sem, hogy mennyire bíznak meg benned mások, mint varázslóban, akik ismerik ezeket az elveket. Olyan, mintha egy szuperfertőző halálos betegség hordozója lennél. Abban a pillanatban, hogy látótávban vagy, halálos veszélyt jelentesz mindenkire, és még csak nem is tudsz róla, befolyásolni sem tudod és megállítani sem. Brutális "security gap" amit minden mágiaelmélettel rendelkező NJK fel tud mérni. Én így játszom, szóval "welcome to MAGUS reality".

Arra gondoltam, hogy a csók és a runa ereje egymásnak feszül, az egyik fél támadni akar, a másik védelemre koncentrál. Felrobban szegény lovag feje? :D:D

Teljességgel egyetértek veled, de az se megoldás, hogy a varázsló nem csinál rúna tárgyakat. Akkor mire jó egy UT szerinti rúna mágus??????????? Párszor kifejtetttem már, egy átlag rúna varázsló, ha 40-50 varázstárgyat alkot élete során, az még egyálltalán nem mondható soknak. Igen vannak kockázatai, de beépíthet hatástalanító mechanizmusokat, ha más személyes aura ér hozzá, akkor a rúnára fokúszált időzített varázsnyíl megsemmisiti, és ez csak most jutott eszembe.

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Varázslat ötlet

Mennyire látjátok alkalmazhatónak?

Pár kg vas teremtés, majd formázással a célpont testétől kb 1-2 cm távolságban burkot képezni belőle.

Még ha csak 1mm vastag is lenne, szerintetek van értelme erő probának a szétfeszítéséhez? - vagy borítékolható a fulladásos halál.

 

Hozzászólás megosztása


Link a hozzászóláshoz

Ülj oda az asztaltársasághoz...

Hozzájuk szólhatsz anélkül is, hogy bemutatkoznál. Ha ismert kalandozó vagy, Fedd fel kiléted hogy megismerjenek.

Vándor
Válasz a témára...

×   Formázott tartalmat illesztettél be.   Formázás megszüntetése

  Only 75 emoji are allowed.

×   A hivatkozásodat beágyazta a gépszolga automatikusan.   Mutasd inkább hivatkozásként

×   A Pszi-emlékfelidézés sikeres volt.   Szerkesztőablak kiürítése

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...